baklap Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 @bekkie, Wow! Dan heb je jezelf er wel weer netjes opgeholpen of niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Is ie al zooooooooooo oud?? Grapje lieve wil Moest ik zo oud zijn en er nog zo goed uitzien mag ik mezelf gelukkig prijzen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Ff matteklopper gaan halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 heb jij hem vast en zeker nog niet in het echt gezien Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 de hondjes gaan goed fleur, moet er alleen nog een paar weken op wachten. maar de babykamer is klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Nou wel en niet baklap, maar long story. Was daar heel gewoon hoor pilletje erin en doorgaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Ooooooooeeeeeee das pas gemeen . Maar wel een goeie ..Lieve wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Of in een oranje Bavaraijurk met roze pumps en geen UNDERWEAR !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Heb je er echt twee gekocht igor? Welk ras? wow jij gaat ervoor moet ik zeggen! Super!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 twee naakthondjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 please ondergoed aanhouden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 grapje. het zijn kruisingen ze worden niet heel groot als het goed is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 zoals naaktkatten? Nee dat meen je niet...Bestaat dat? Echt? Ben zo niet van deze wereld denk ik...volledig kaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Nou zeg Tuimel ik er met twee voeten in.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 ik ga afsluiten ik val om, en moet er morgen op tijd uit.weltrusten allemaal en morgen vrolijk weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Oranje jurk en pumps Wil, ben een beetje modebewust he. die mannen van tegenwoordig ook denken dat oranje en roze matchen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Hoe ga je ze noemen? Ikke kerjeuzeneuzemosterdpot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 maar naakthondjes bestaan wel fleur, ik hou er alleen niet zo van om ze in de winter te moeten kleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Zei ik ook borretje, ze snappen er geen sikkepit vantrusten igor, sweet dreams en feli met je twee puppies hoor wil heel graag een keer de foto's zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 hier inlegkruisje hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 naaktslak..brrr...dieren horen niet naakt te zijn..toch? Misschien een gat in de markt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 drup sterkte morgen en haal op de terug weg een hele grote bos bloemen voor jezelf. ik denk aan je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 nou naaktslakken moet je niet hebben die laten zo'n heel snotspoor achter bbrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 Inlegkruisje drupje? Ik ga mijnen fiets pakken want kan niet meer volgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2010 trusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden