bolletje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Yes Mupke. Morgen vullen en dan is ie klaar. Had me voorgenomen niets meer te doen tot morgen maar er moest nog een muur om. Dat heb ik gedaan en morgen ga ik de stenen afbikken omdat het nog hele oude stenen zijn. Maar het zwaarste werk is af. Lief dat je er naar vraagt meis:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Ik vind het maar knap van je Bol. al dat zware werk. Maar soms krijg je 't opeens in je kop he (denk ik) en dan moet zo'n project aangepakt worden. Straks genieten van het resultaat dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 quote: Originally posted by: MupkeBlondie, ik zal me eens verdiepen in de activiteiten hier in mijn buurt. Maar djembee zit daar vast niet bij. Ik moet weer een hobby buiten de deur hebben eigenlijk. Maar zat meer te denken aan een man ofzo. Hahaha... Mannen genoeg hier in het midden des lands hoor, maar of ze nog beschikbaar zijn ???Misschien een keertje naar zo'n thermen... Schijn je leuke contacten op te doen als alleenstaande vrouwWas gisteren daar met schoonmoeder en zus van mn manneke... en zij had die ervaring wel toen ze alleen in de infraroodsauna zat...Maar wel voorzichtig hoor !!! Regel aldaar : Gewenste en ongewenste intimiteiten niet toegestaan !!! ?????Gewenst ook niet, wat flauw ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 quote: Originally posted by: borretjeBlondie; Sorry.. Dat was niet aardig van me.. Waarom sorry, heb een schop onder mn achterste soms gewoon nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 quote: Originally posted by: MupkeIk vind het maar knap van je Bol. al dat zware werk. Maar soms krijg je 't opeens in je kop he (denk ik) en dan moet zo'n project aangepakt worden. Ja maar de ellende van mij is dat ik het zaakje niet overzie. Houtje had dat pas geleden zo mooi geschreven. Ik begin aan een marathon de eerste km.ters heel hard. Halverwege gaat het al moeite kosten en het einde haal ik dan niet. Zo is het hier ook. Ik denk dan "O dat doe ik wel ff" Maar kom dan halverwege tot de ontdekking "Oei het is toch wel zwaar". En het einde haal ik maar met moeite. Heb dus dat stukje van Houtje op geslagen zodat ik dit nooit meer vergeet.Heeft iemand trouwens al iets gehoord van Alf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Bor : RESPECT !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Goeie middag Marika. Hoe is het vandaag gegaan met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Blondy ze hebben de financien rond en gingen 2 weken geleden accoord. Verlopig koopcontract was een farce want ze moeten me betalen bij sleuteloverdracht en dat was nog niet omdat ik niet weet wanneer ik iets anders heb en vandaar die speling.Borretje we hebben het geen van allen makkelijk anders waren we hier niet.Naja ik laat het ook maar ff bezinken allemaal. Jij ook lieverd, als je kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Ik overdrijf niet hoor Bor,Je bent gewoon een topmens !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Drup :Zoek het uit... Zoals Bol en Mupke al ook zeiden moeten ze bij een mondelinge overeenkomst binnen een aantal dagen aantonen dat ze hun bod niet waar kunnen maken qua financien of er moeten kwalijke zaken zijn aan het huis (zoals lekkage/asbest of zoiets)Anders zitten ze volgens mij vast aan een betaling van 10% van de koopsom...Heb je een makelaar die dat voor je weet uit te zoeken ?Zet 'm dan aan het werk, daar wordt ie voor betaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Borrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...TOPPERTJE !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Mupke fijn dat je met Wil en mij meedoet, hoe meer meedoen hoe makkelijker het wordt want ik wil echt niet de eerste zijn die afhaakt een beetje strebertje ben ik wel hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Zo en nu effe weer struinen met mn pup door de buurttot zo misschien !!! Blijf ingelogd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Nee borretje dat is zo maar je hebt hier liefde en medeleven. Brengt zeker je kind niet terug maar hopelijk wel steun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Goedemiddag allemaal,Wil even sterkte wensen aan alle uitglijders, en wilde eigenlijk wel even zeggen dat ik ook niet zo lekker ga.Ga er niet over praten als jullie het niet erg vinden.Liefs:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Tnx Bor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 zo bijna de hele middag verslapen, als ik ga liggen slaap ik zo weer verder vervelende toestand drup, maar voet bij stuk houden hoor.blondie zet 'm op blijf van die drank af daar wordt je ook niet vrolijker van.en ALF ZIE IK OOK NIET MEER, moet hij woensdag niet onder het mes, alf als je meeleest heel veel sterkte. en laat even wat van je horen, de mensen hier zijn een beetje ongerust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 thanks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Vanmiddag een rok en een broek gemaakt, ik ga lekker !!Straks naar yoga. Toedeloe, ik hoop dat ik niet zo droevig thuiskom als vorige week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Owja nog iets grappigs, ik heb vanmiddag fluorroze regenlaarsjes gekocht. leek me wel kek omdat ik altijd in het zwart gekleed ga. Ik draag alijd veel regenlaarsjes ivm doggy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 nu echt weg doeg x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 quote: Originally posted by: igorMupke fijn dat je met Wil en mij meedoet, hoe meer meedoen hoe makkelijker het wordt want ik wil echt niet de eerste zijn die afhaakt een beetje strebertje ben ik wel hoor Ha! Dan doen we een wedstrijdje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Woman, ik heb de indruk dat je elke dag nieuwe setjes kleding maakt? Wanneer draag je dat allemaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Bekkie je mag praten waarover je wil (voor zover de moderator het toe zal laten) maar zwijgen mag ook want het is niet niks waarom we hier zijn. Heeft niet altijd met alco te maken maar vaak en stuk (onverwerkt) verdriet wat naar boven komt.Borretje: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2010 Hoi Drup jij ook sterkte hoor:present:Heb net teruggelezen en is ook weer niet niks.Bij mij is het een combi van dus ga er even niet op in.Lief dat je het even zegt tegen me.Komt wel weer goed even een off day;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden