Spring naar bijdragen

Maandag 21 juni 2010

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 513
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hey Bor. Qua adb wel ja. Maar kreeg vrijdag de uitslaag van de entreetoets voor groep 8 van dochter. Die heeft ze echt dramatisch slecht gemaakt... niet omdat ze het niet kan maar omdat ze denkt van:" aaah komt wel goed". Tsja dus morgen gesprek met juf, dit weekend al heftig gesprek met dochter dat het roer 360 graden omgaat. Dus ook al ben je alcohol de baas, er is altijd wel wat.

Maar heb je al uitslag van het gesprek met jeugdzorg dat ze gaan proberen je zoontje bij familie te plaatsen?

Drup da's balen zeg maar idd zoals Blondie geloof ik ook al zei er is een voorlopig koopcontract getekend dus zonder kosten kunnen ze er niet onder uit. Misschien gewoon powerplay?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mupke, de dag tot nu toe nog goed doorgekomen lees ik. De rest van de dag gaat je ook lukken!

Blondie lijkt me een heel goed plan om je djembee-lessen weer op te pakken, afleiding is het devies:present: Ik heb helaas vandaag mijn abonnement bij de sportschool op moeten zeggen omdat ik het niet meer kan betalen maar goed dan maar proberen een maatje te vinden om 's avonds te gaan hardlopen of zoiets. En oh ja ik heb ook nog een giga stuk speksteen liggen waar ik nog iets mee van plan was:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Hermie. Ik ben weer helemaal AdB, na een flinke uitglijder een dag of 9 geleden. Vanochtend wilde ik boodschappen doen en durfde niet omdat ik niet zeker was of ik zonder drank de winkel uit zou komen. Maar ik ben net wel even gegaan en met (alweer :D) chocola en een komkommer thuisgekomen. :huh:

Wat een creatievelingen zitten hier. Wat ga je met die speksteen doen Hermie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Bor volgens mij ben ik de ergste puber ever geweest dus schiet niet zo gauw in de stress wat dat betreft. De komende tijd dus een soort van heropvoedingskamp zodat ze doorkrijgt dat iets niet voor niets komt. No pain no gain zoiets. Maar komt goed daar ben ik wel van overtuigd. Heb haar de afgelopen jaren misschien iets te veel verwend omdat ook zij een rotperiode achter de rug heeft maar dat is nu allemaal over dus terug tot de orde van de dag. Bijkomend voordeel is dat mijn ex mij wat dat betreft volledig steunt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

You tell mee Mupke. Als ik van voren kijk zie ik iets van een indiaan, van de achterkant een vis... zal wel iets abstracts worden haha. Maar het is heerlijk om zo'n materiaal met vijlen, raspen etc. te lijf te gaan en gaandeweg komt er wel iets uit... of niet:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje, je hoeft het niet helemaal opnieuw vertellen. Ik heb het wel gelezen hier maar kwam dan altijd net binnen als het weer over iets anders ging. Of ik was wel online maar dan kreeg je al zoveel vragen. Vandaar dat ik toen nooit verder gevraagd heb. Ik wilde je niet overstuur maken nu met mijn vraag hoor.

Ik ga aan je denken volgende week vrijdag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje ik voelde al zoiets dus ging er ff niet op in maar niet omdat ik niet aan je denk hoor.

Blondy dit was voor het voorlopige koopcontract dus sorry als ik niet duidelijk was hierin. Claimen is alleen van toepassing als dat gepasserd was en dit het definitieve zou worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
druppeltje

Borretje ik voelde al zoiets dus ging er ff niet op in maar niet omdat ik niet aan je denk hoor.

Blondy dit was voor het voorlopige koopcontract dus sorry als ik niet duidelijk was hierin. Claimen is alleen van toepassing als dat gepasserd was en dit het definitieve zou worden.

Drup : ook bij een voorlopig koopcontract moeten ze legitieme redenen hebben, zoals financien niet rondkrijgen, etc... Of zie ik dat verkeerd ???
Sorry, ben er al effe uit in de aankoop of verkoop van huizen...
Mijne staat helaas ook al ruim 2 jaar te koop, nu gelukkig huurders erin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor :
Eten staat bijna hemaal klaar, alleen de roerbakmie er nog bij...
Krijg trek van de geur !
En eeehhhh, ik heb wel het idee dat ik je begrijp hoor.
Wat mis ik in je pb ?
Wat zie ik over het hoofd ?

Mupke en Hermie :
Djembee is zo lekker, kan mezelf er helemaal in kwijt raken, dus inderdaad snel weer oppakken...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
blondie6173

Drup : ook bij een voorlopig loopcontract moeten ze legitieme redenen hebben, zoals financien niet rondkrijgen, etc... Of zie ik dat verkeerd ???

Dacht ik ook hoor, Blondie. Volgens mij heb je, na de mondelinge overeenkomst 5 dagen bedenktijd ofzo en daarna alleen maar de ontbindende voorwaarden opgenomen zijn (zoals inderdaad de financiering niet rond kunnen krijgen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by: Mupke
quote:

Originally posted by: blondie6173

Drup : ook bij een voorlopig loopcontract moeten ze legitieme redenen hebben, zoals financien niet rondkrijgen, etc... Of zie ik dat verkeerd ???

Dat dacht ik ook hoor. Anders zou het wel gemakkelijk zijn. Ook aan een voorlopig koopcontract zitten consequenties.
Ik zou me maar eens goed laten voorlichten Drup. Bij een wetswinkel. Er zijn volgens mij ook online advokaten waar je dat aan zou kunnen vragen.

Druppie ik heb net ff gekeken maar als je bij Google Advies advocaat online in typt krijg je een hele rij van mensen die je verder misschien kunnen helpen.:heart:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor :
Ben er al mee bezig om het aan te pakken hoor.
Wil mn psych in ieder geval voorstellen om mij RET-training aan te bieden, zie daar wel potenties in om mijn negatieve denken/doemdenken om te zetten in iets constructiefs, maar dat kost tijd

Lieverd, ik zal trouwens ook voor je duimen en aan je denken vrijdag. Je hebt je voor mij meer dan bewezen...(alsof je moet bewijzen dat je van je zoon houdt)
BJZ, gelukkig nog geen aanvaring gehad met hen en jouw situatie sterkt me er alleen al in om het ook niet zover te laten komen (wat absoluut niet betekent dat ik je een "slechte"moeder vind)

:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...