smart Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Ik snap het geloof ik al: ik moet er een krabber bij gebruiken anders gebeurd er niets!Ik dacht dat de ouwe verf er zó af zou vliegen!!Blond hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 HEE BOL, BEDANKT!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Cathy als je geen krabbertje hebt, kun je het ook heel goed doen met een recht stuk glas b.v. van een oud raam. Moet wel dik zijn hoor anders breekt het gauw. Hiermee gaat het beter en wordt het oppervlak erg glad.Suc6O ja en altijd met de houtnerf mee gaan. Dat kun je zien aan de tekeningen in het hout.En nee hoor je bent geen d. blondje, je bent gewoon Cathy de huisjesklusser. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Geweldig... hier heb ik echt wat aan. Ik ga maar es aan de slag dan.Jieeeeehaaaaah.........Vanavond komt op rtl4 de moeder van Joran ervoor.....Ik twijfel of ik ga kijken.... het is zooo diept triest eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Er komt een mooie film voor mij maar ik denk dat ik toch ook ga kijken naar de moeder van J.v.d. Sloot. Ik ben zo benieuwd hoe zij nu met die moeilijkheden en stress om gaat. Hoe voelt zij zich en hoe ziet ze de toekomst nu verder voor haar zelf en de rest van haar gezin. Ze heeft toch wel erg veel te verduren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Zo, eindelijk klaar !!! Even nuttig gebruik gemaakt van mn positieve vibes:DTuin aan kant, kom maar op met die zon !!!Huis opgeruimd, al mn was gewassen...Pffff... Nu morgen alleen de strijk nog... Iemand interesse om de strijk te komen doen ?Heb daar echt zo'n broertje dood aan... Grrrrr, nu doorpakken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Welke film Bolletje?Ik ga ook 'de moeder van' kijken. Wist niet dat het was dus bedankt Cath voor de tip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Dar : Ben mn lieve dochter al aan het overhalen om te helpen...Kinderarbeid !!! 2 Euries per uur en ze trapt erin !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Als ze extra wil verdienen .. ik heb hier ook nog wel een stapeltje liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Ik twijfel nog omdat ik eigenlijk.... niet sensatiebelust ben (ofwel wat beters te doen heb...)En verders.......wat een takkewerk zeg!! Tsss.Maar goed; het voelt toch erg flink zo, dat weer wel.De halve straat loopt uit!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 quote: Originally posted by: cathy56De halve straat loopt uit!! Om te helpen? Da's fijn zeg! Ik voel me ook wel een beetje een soort ramptoerist bij zulke programma's. En toch kijk ik. HJet is tenslotte wel haar eigen keus om dit interview te doen dus heel erg gluurderig voel ik me dan ook weer niet. Ik hoef bijv. niet al die andere beelden van Joran zien: busje in, busje uit, gevagenis is, op de foto met een nummer. Nouja, ik heb ze natuurlijk toch gezien want je kunt er bijna niet onderuit komen maar toch ... ik zoek het niet op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Darrie ik geloof dat hij nog een jongere broer heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Mop, op rtl 5 komt the skeleton key. Een hororfilm voor de liefhebbers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Bol : thnx voor de tip !!! Nu mn manneke nog overhalen om die film te kijken ipv voetbal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Hallo iedereen. Ben er ook nog eens geraakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Dank voor de tip, Dar...Is pas 8, maar ex/vader van de kids heeft haar een mobiel gegeven zodat ie mij niet aan de foon meer krijgt...Vind het eigenlijk waanzin, maar goed !!! Hou dr in de gaten...Mupke : Planning dan pas over een half jaar om de strijk te komen doen voor je, Heb hier zoveel strijk liggen... Tegen de tijd dat het gestreken is passen de kids niet meer in hun kleding;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Ha die Smid. Bolletje, horrorfilms is niks voor mij. Ik wil slapen 's nachts. @ Dar, ja, dat ze haar verhaal wil doen begrijp ik ook wel. Of het haar gaat brengen wat ze ervan hoopt / verwacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Mup, als je NU op de fiets stapt kun je me nog wel 1,5 uur helpen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Ook ik ben effe weg,Jimi effe uitlaten en sigaretten kopen...Wat een verslaving is dat toch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pioenroos Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Hier pioenroos, die zich maar wat goed beseft dat ze een probleem heeft....Wat zijn jullie lekker actief en enthousiast zeg!Heerlijk!Ik heb een mindere dag, voel me slecht depri en futloos.Voila.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Cathy, wek ik de indruk dat ik me zit te vervelen? Dat is niet zo hoor.En ehhhh, fietsen naar jou? Is een beetje te ver denk ik. Jammer, anders had ik je graag even geholpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Hoi allemaal,ik dacht ik wip weer es even binnen`t gaat wel goed met mijeigenlijk moet ik nu ontzettend strijken en wassen en opruimen maar ik heb geen zin;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Hoi Pioenroos, welkom bij ons. We hebben allemaal weleens mindere dagen en dan is het wel fijn als je hier kunt aanschuiven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Hoi hoi mannen...Nee hoor Mup, tis vlakbij..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 Hallo Pioenroos, trouwens alle anderen ook hoor, ik had geloof ik nog niet echt iemand begroet....foei!Ik moet nog eventjes verder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden