Spring naar bijdragen

Woensdag 23 mei 2010


VM1

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 304
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat ben ik toch om te bepalen meid ;). Nou jij bent dan in ieder geval mee met de tijd. Dochter zat daarstraks bij mijn pa op msn en die kids van vandaag kunnen niet degelijk meer schrijven..Niet dat ik zo een held ben maar weet wel heel goed dat het 'echt' is ipv 'egt'. En volgens mij bestaan er ook geen klinkers meer in hun hoofd.

Wist niet dat je een zoon had..of is het weer door zo'n gaatje in mijn hoofd geglipt? Ik ben zooooo vergeetachtig :(. Fijn dat het weer goed is! Dat was het dus

Natuurlijk heb ik je gemist!! Wat dacht je dan? We zijn samen begonnen weet je nog wel? De meid die me ff uitdaagde :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk komt het goed Bekkie! Jij bent een krachtige meid, comme moi :D. Soms moet je ff diep vanbinnen kijken en denken..krijg toch allemaal de klere! Ik ben sterk en zal het ook eens ff tonen se..

Uiterlijke schoonheid wordt overgewaardeerd. We worden allemaal oud met appeltjes op de grond en rimpels van hier tot ginders. Een platte kont en vals gebit. Het is je karakter dan je zo uniek en mooi maakt
:sun:. En volgens mij doe je jezelf te kort en ben je een hottie ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...