bekkie Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Haha niet de knapste hoor fleur, ffies is eventjes in msn/ sms taal.Hoe is het meis? Hoorde van Wil dat je me miste.Had even trammelant met zoonlief al 5 weken niet gezien, maar vandaag even op msn gesproken dus ben alweer blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Achtling jeetje veel luiers hoor Bambam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Kenne ze niet gewoon bloot lopen de hele dag. Wat een gedonder zoveel luiers....Nou bij nader inzien...toch maar niet dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Dat ben ik toch om te bepalen meid . Nou jij bent dan in ieder geval mee met de tijd. Dochter zat daarstraks bij mijn pa op msn en die kids van vandaag kunnen niet degelijk meer schrijven..Niet dat ik zo een held ben maar weet wel heel goed dat het 'echt' is ipv 'egt'. En volgens mij bestaan er ook geen klinkers meer in hun hoofd.Wist niet dat je een zoon had..of is het weer door zo'n gaatje in mijn hoofd geglipt? Ik ben zooooo vergeetachtig . Fijn dat het weer goed is! Dat was het dus Natuurlijk heb ik je gemist!! Wat dacht je dan? We zijn samen begonnen weet je nog wel? De meid die me ff uitdaagde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Nee word zo'n zootje als ze bloot lopen bam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Marjo en Hermie Lief hoe jullie over die meiden praten. Dochter van Hermie gezien en was erg onder de indrunk dat het zo'n lieve en goed gemanierde meid was. Kan niet anders dat jou kind ook zo is Marjo.Kaarsje voor Alf uitgeblazen nu want dadelijk doggy en slapies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Denk dat het tijd word dat jij me uitdaagt fleurtje, maar dat kiomt wel goed denk ik. ja jij mag bepalen of ik de knapste ben al heb je me niet gezien, maar ach knap zit van binnen hoor.Je bent een lieffie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Vanwaar die achtling plots BamBam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Heb een zoon van bijna 16 Fleurtje had ik weleens verteld geloof ik maar maakt niet uit.Alzheimer light hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Ok, aan rommel heb ik een hekel. Lekker slapen voor straks.Wat is het nog heerlijk weer, fantastisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Goeienavond iedereen.Ben er weer, Fleurtje, het gaat je goed ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Hallo Wil Alles goed daar op je werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Prachtige zonsondergang weer. Dit zijn het soort avonden dat ik met plezier werk sé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Natuurlijk komt het goed Bekkie! Jij bent een krachtige meid, comme moi . Soms moet je ff diep vanbinnen kijken en denken..krijg toch allemaal de klere! Ik ben sterk en zal het ook eens ff tonen se..Uiterlijke schoonheid wordt overgewaardeerd. We worden allemaal oud met appeltjes op de grond en rimpels van hier tot ginders. Een platte kont en vals gebit. Het is je karakter dan je zo uniek en mooi maakt . En volgens mij doe je jezelf te kort en ben je een hottie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 bekkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Er was iets op tv Fleurtje, vandaar. Maar ik wil geen achtling, zelfs geen een-ling. T'is goed zoals het is. En ik ben er ook te oud voor, vind ik dan. En die doorwaakte nachten, moet er niet aan denken zeg:wacko: Doeiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Heb je een fotocamera bij je Wil? Kun je het ff delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 quote: We worden allemaal oud met tieten op de grond en rimpels van hier tot ginders. Een platte kont en vals gebit cho Fleur, ik krijg ineens een heel ander beeld van je. Het vorige vond ik beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Hoi Willie!!! Alles bonne hier . Vandaag was niet zo moeilijk..algoe dat de ene dag de andere niet is hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Te laat bekkie, zon is al gezakt, het toverachtige is al verdwenen. Jammer genoeg ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Nou mocht dat gebeuren dan ga ik ff naar Schumacher hoor is een plastisch chirurg in holland, maar dat hoeft voorlopig niet.Amai ga naast mijn schoenen lopen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Naaah Fleur ik zie er nog straf uit hoor ondanks mijn 43 jaar so talk for yourself:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Zal het gaan wil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Next time we want pictures Wil. Deal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 Hey ik zie er nog niet zo uit hoor Nou voor de helft misschien . Maar mijn sprankelende persoonlijkheid maakt zo veel goed!Kippetjes..dat was de boodschap toch niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden