Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Heer Wing:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Goede avond allen Hier lekker windje binnen en nee het is niet van de uiensoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ik heb nog een technische vraag.Het is me nog steeds niet gelukt om een pb te sturen aan iemand van het forum.Als ik op het slotje klik, komt er een venster,waarin ik dus mijn bericht typ.Maar ik zie bergens een knop versturwn. Ik heb het al eerder gevraagd,toen zei iemand rechts of linksonder,maar bij mij staat daar niets,ja rechts 100 pr., links gereed, verder niets,kan ook niet scrollen, balk is witWie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Goeieavond dear Fleur. Eindelijk weer thuis? Is de fiets nog heel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Links onder zou moeten staan: ' send private bericht ' Kore, net zoals je in een gewoon bericht links onder 'op discussie antwoorden ' hebt staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 quote: Originally posted by: Koreja rechts 100 pr., links gereed, verder niets, En pal boven dat balkje met gereed, staat daar niet: Send Private Bericht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Hoi vonnetjeliefAl een tijdje thuis hoor..toch maar niet naar verjaardagsdrink geweest. Is me te warm om tussen een hoop aangeschoten mensen te staan Fiets staat nog in elkaar . Weet wel niet of ie maandag tijdens haar uitstapje nog heel blijft..Is een hollandse fiets..je weet wel..zalige modellen maar heeft zo een hoes over de kettingkast..man wat was dan een gedoe! Maar vanaf nu kan ik het helemaal zelf..een alleenstaande moeder moet veelzijdig zijn toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Voor ik het vergeet ..Welcome back harig beest (Alf) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 En pal boven dat balkje met gereed, staat daar niet: Send Private Bericht? ===================En dat krijg ik nou weer niet in beeld mup, raar he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Goedenavond FleurDank jeOp het haar zit helaas een grote pleisterdat wordt nog wat straksHoewel,..een zuster heeft het al eens vervangen en ik voelde weinigmogelijk onder invloed van de aanblik van de zuster ze mocht er zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeHier lekker windje binnen en nee het is niet van de uiensoep Hihi, zit je nu niet een beetje te jokken Fleurtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 quote: Originally posted by: YvonneEn dat krijg ik nou weer niet in beeld mup, raar he? Kan jij ook geen pb sturen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Petje af Fleur... en nou we het toch over 'moeder zijn ' hebben, Ik wil toch nog heel even terug komen op de discussie van gisteravond. Ook ik heb jou wel eens aangesproken op het feit dat je een dochter hebt......Niet om te vertellen dat je een 'slechte' moeder bent... maar om je een 'kontje' te geven om er echt voor te gaan.Ik denk namelijk dat jij een verschrikkelijk lieve , echte en oprechte moeder bent. Je houdt zielsveel van je meiske, dat merk ik aan alles. Wees niet bang Fleur, jouw meiske zal jou op waarde weten te schatten. Ik heb twee meiskes, allebei zijn ze volwassen inmiddels. Ze hebben mij zien drinken... hebben me nooit misselijk of zo meegemaakt, maar ik dronk bij tijd en wijle wel teveel. Ze hebben een papa die manisch depressief is en al jaren echt veeeeeeeel te veel drinkt, en daar ook vervelende gevolgen aan gekoppeld ziet. Maar die papa houdt heel veel van hen. Allebei mijn meiskes weten hoe de vlag er voor staat.... En als we het hebben over hoe hun jeugd was........ dan geven ze allebei aan dat ze in een 'warm nest' zijn opgegroeid, dat ze blij zijn met ons als papa en mama. Dus Fleur...... wees maar gewoon heel blij met jouw meiske, ze gaat puberen met alle gevolgen vandien, dat geeft niets, ook gaat over en zij zal zich later meer jouw liefde en dat soort dingen herinneren dan jouw biertjes denk ik, want ik denk dat jij , ondanks jouw drankprobleempje, heel veel rekening houdt met jouw meiske en heel veel liefde aan haar geeft, en dat telt dubbel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Helemaal niet muppie . Ik jok haast nooit, echtigentegtig nietEnkel puree met worteltjes vandaag, een boterhammetje met paardje. een stukje chocolade en een lekkere grote hamburger..Oei Denk dat ik iets aan mijn eetgewoonten moet doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ik kan prima een pb sturen mup, ik krijg nl. wel dat send private bericht in beeld , maar niet die tekst daaronder waar jij het over hebt.... rare dingen die pc's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Boterham met paardje?? was dat nou weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Wing? Is dat plan net opgekomen? Je klinkt echt heel blij..Sifu is een soort leermeester toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Dat is supersupersuper lief van je vonneke! Ik denk het ook...Ik kan alleen mijn best doen, niemand kan inschatten hoe ze zich later zal ontwikkelen, zelfs al was ik de perfecte moeder geweest toch? Ik en mijn meisje komen er wel . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Hoi Fleurtje:sun:Hoe is het? Boterham met paardje ben ook wel benieuwd wat dat is ja. Als het is wat ik denk dat het is dan krijg ik rare neigingen. Ook zo warm bij jou Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 En wat wil je je Sifu vertelleno Wing?Zelf ga ik eens bekijken hoe hetmet mijn Verlichting er voor staat.Middels het Achtvoudig padnatuurlijk.Dat valt om den drommel niet meewant het Achtvoudig pad blijktweer in meerder punten onderverdeeld..Uiteindelijk gaat het echter om de Vier Nobele Waarheden of, modernergezegd, het ervaren van Geluk.De waarheid van het Lijdenheb ik de afgelopen dagenal ervarenNu verder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Boterhammetje met paardevlees..god mijn dochter moest het weten :$. Eet het raar of zelden maar mijn pa had het in de frigo staan .Mag het zelf niet kopen van de klein. Ik eet geen konijn, zij geen paard . Dus zij geen konijn en ik geen paard. Bijna dan toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Klopt helemaal Fleur. Je kunt alleen maar je best doen, en hopen dat ze met de 'goede' mensen om gaat en dat ze , mede door wat jij haar hebt geleerd en meegegeven, genoeg ballen heeft om verkeerde mensen de rug toe te draaien.Komt wel goed met Fleur en haar meiske. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Was er al bang voor Fleur hinnik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Hartstikke warm Bekkie...alhoewel ik heb het raam open en voel van tijd tot tijd een fris windje in mijn rug.Gaat toch lastig slapen worden misschien. Alhoewel na gisteren zo laat te zijn opgebleven val ik vast als een blok in slaap.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 ohohoh... laat dochter het dan maar niet weten. Toen wij nog vlees aten vond ik paarderookvlees altijd lekkerder dan runderrookvlees.... dat was dan ook het enige paardenvlees dat ik at. En konijn..... neeeh, at ik ook niet. Vraag me trouwens af waarom het erger zou zijn een paard te eten dan een koe hoor ..... Als ik een koe in de oogjes kijk hoef ik ook geen koeienvlees meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden