Mupke Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 @ Trotilla: Radijsje omdat we daar minder trek van krijgen als we jou zien hier. Ik heb ook meestal dezelfde kleur voor mn haar. Niet zo heel erg afwijkend van mijn eigen kleur, maar dan zóndr grijs erin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 En ze is alweer weg. Snap er niks van en vind het jammer dat ze nu niet meer wil of durft schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Hallo Mupke,Ze is haar haar opnieuw aan het verven. Zal zo wel terugkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik doelde op Kore met mn laatste bericht Bekkie. (ik was niet duidelijk, excuus) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Wil:sun:it was nice, very nice;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ok WilJe bent gestopt de 26e?Dus dit wordt de eerste AV dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik kan moeilijkbij de pakkenneer gaan zittenOmdat ik steeds maaronophoudelijk en onverantwoordblijf stralen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik was best snel he Alf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 FF heel hard schreeuwen KORE, mupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ja Alf, morgen begin ik met de antabuse. Ik heb dapper gestreden, maar moest telkens keer weer het onderspit delven. Nu de volgende stap dus. Zien wat dat nu gaat doen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Voor herhaling vatbaar beksie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Is beksie vlaams voor Bekkie Wil, maar jep when ever you need me:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Vond beksie wel even leuk op deze zondagmorgend. Voel je je klaar voor morgen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ben je er voor gemotiveerd Willie my manof twijfel je nog?Ja Muppieje bent sneller dan mijn schaduw.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 quote: Originally posted by: bekkieFF heel hard schreeuwen KORE, mupke Tja, ze logt maar steeds in en uit.Kore, heb je misschien verbindingsproblemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Het is al noon wil, Tuurlijk ben ik klaar voor morgen wat dacht jij? Je kent me toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik weet het niet zeker Alf, ben best wel gemotiveerd hoor, maar ben ook onzeker over mezelf. Is een beetje rare gewaarwording. Time will tell. Maar dat ik hem neem staat als een paal boven water ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Wil, de hunkering en de vrees ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Strange Mupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik wens je veel sterkte Wilen het gaat je lukkenMoet er nu even uitIemand anders wil op de lapNu echt weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ja niwi, zoiets, ik kan er niet echt mijn vinger opplakken. Het idee van nooit meer drinken zeker. De aanvaarding hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Tjsa, Wil...Zelf ben ik blij dat ik vandaag niet hoef te drinken....het idee van nooit is zo lang...zo onoverzichtelijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Overgave Wil, zo moet je het noemen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2010 Ik geef me volledig over dan. Neem me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden