Mupke Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Huh, is het al afgelopen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Goeie middag allemaal? Iedereen voetbal aan het kijken? tegen wie spelen ze eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Dirkie Dirkie Dirkie!!!Als-die niet had gescoord ........Nou hehe we zijn door maar niet echt mooi.@Woman: ik heb geen pilletje, kan wel aan de valium maar dat werkt toch heel anders.@Igor: als je morgen pas de antabuse haalt stop je dan wel al vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Hoi Lin. Iets met een T dacht ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Holland 8ste, en Argentinie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Tegen wie we moeten wordt vanavond beslist!Ik zeg Dirkie omdat Kuyt de beslissende voorzet voor Sneijders gaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Eens met Sara, maar Sneyders is cool! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Hahaha VM jij hebt echt geslapen, hƩ Wil je vanavond "droog"staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Mupke, volg jij het voetbal ook niet? We zullen het vast nog wel een keer van iemand horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Sara ik bedoel de AntabusDoe maar geen valium hoor, is hƩƩl hƩƩl erg verslavend !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Ikke wel Saartje! Ne zak mini mars, de voetbal, nog steeds beetje duf, maar we gaan der voor!Beetje cynisme, zelfkennis, doorgaan dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Ik volg ook geen voetbal, ik hoorde 2x enorm gejuich uit alle huizen hier in de buurt. Dus ik volg het toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Hihihi is wel echt een vrouwendiscussie over voetbal hier !Waar zijn de heren eigenlijk???Woman: ik krijg helemaal geen antabus of refusal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Dat gejuich heb ik ook gehoord toen ik eindje met de hond aan het lopen was. Wel lekker rustig op straat trouwens. Mag wel vaker voetbal zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Hai Lin: wil jouw hond nog lopen dan Hier is het nog bijna 30 graden pffffffffffffffffffffffffffff.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Igor jij bent in een weiland beland met de fiets, waar zou Wil op de moto met zijn moeder zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Er is een hoop water hier in de buurt. Het is een paas minuten lopen naar de beek. De hond kan lekker zwemmen en spelen in het water. Hier is het ook goed warm. Ben jaloers op de hond. Zal ook wel lekker het water in willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Weet je wat? Ik ga ff een peukkie roken buiten.Hmmmmmmmmmmm als ik vanavond echt niks drink (met alco dan) mag ik best eentje meer opsteken, of niet dan? Zeggen jullie alsjeblieft dat dat mag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 OkƩ Lin, dat heb ik de laatste dagen ook gedaan, begin van de avond naar de rivier en net als jij heb ik erg de neiging er achteraan te springenKOEL HELDERRRRRRRR WATERRRRRRRR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lin84 Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Van mij mag je best een sigaretje meer opsteken, maar dan echt niet drinken he? Als een sigaretje meer je helpt om van de alcohol af te blijven. Ik wil het roken ook niet goed praten. Maar dat lijkt me toch iets minder slecht dan je eigen bezatten met drank. Ben je van plan om vanavond te gaan drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Ik vind het wel leuk een voetbalwedstrijd te kijken hoor, maar dan in gezelschap. in mn uppie vind ik er niks aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Hey Sara, nog in strijd met de alcohol en sigaretten? Lastig hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Ja Lin, ik wil het proberen vanavond. Niet voor de eerste keer maar goed, eens zal het lukken!Met de alcohol is de hitte nog moeilijker te verdragen.Ben het met je eens: roken is ook niet goed en ik MOET daar van de dokter ook mee stoppen maar goed, ik kan echt niet 2 tegelijk :$Mup ik vind het ook niet gezellig en bovendien kijken de honden me heel verbaasd aan als ik dan een keertje meejuich, malle herder dacht eerst dat er iets aan de hand was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Precies, we besparen onze diertjes een hoop stress. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Ja Mupke, ik spring van 't ene been op 't andere word er zelf tureluurs van.........Oja: vanavond Braziliƫ tegen Chili en de winnaar speelt dan in de kwartfinale tegen Holland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden