fleurtje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Gij gaat van den tennis naar den voetbal! Vandaar dat het hier zooo stil is . Er is een ondergrondse parking maar die is betalend natuurlijk . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Bonjour!Zomer. Dat ging snel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Hou hem liever in de gaten. Naast de zoo is toch een terras, niet ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Hoi marjo, hoe gaat het ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Naast de zoo? Nee wel aan de overkant..je kan hem natuurlijk wel op het plein zetten kort aan het terras. Noemt dat niet Monaco of zoiets?Soit zie maar eerst of het je lukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Hoi WilrijkWel goed hoorEasy goingLet je ook een beete op je tempo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Ha Mar,je mist wat hoor.... hum hummaar het mooie weer is buiten natuurlijk.Robben geel: belachelijk zeg!najaaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Marjo, dat is nog zoiets waar ik beter eens een rem op zou zetten Morgenavond weet ik meer Fleurtje Nu eerst even mijn moeder oppikken, dan mis ik niets van de tweede helft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Hoi Cath!Ik mis nietsWat er niet ishoef ik ook niette missn Het is er tochOh, voetbal!Buitenspel! Je bent het bewust WilScheelt een hoop, hetgejakker eruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Ja, zo nog evenlekker naar buiten..Hoe gaat het met jou Cath? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Goedenmiddag allen saam!Kom in de pauze ff binnenvallen maar lees al hele dag mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Ik dacht mezelf blij te maken met een groente/fruit shakeMaar er gebeuren gekke dingen in mn maagrommeldebommeldebomSnap het wel, dit weekend 2x vlees gegeten sinds maanden. zal wel schrikken zijn geweest....Trouwens, wisten jullie dat het heel gezond is om voor het douchen even in de zon te gaan zitten ? Door je huidvetten wordt de vitamine D goed opgenomen en dat is dan weer goed voor je botten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Wil, Bolletje en Igor begrijp ik goed dat jullie gaan stoppen vandaag? TOITOITOI!Igor: haal jij de antabuse bij de HA? Die van mij wilde dat niet geven, stuurde me naar Tactus maar weet niet of dat de gebruikelijke weg is?Ik wil eigenlijk ook stoppen maar heb het er heel erg moeilijk mee.De gedachte alleen al dat ik straks geen wijn mag inschenken maakt me helemaal hyper.Kennen jullie dat?O, daar gaan we weer. HUPHUPHUP! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Haha Ik heb een advertentie gezet op Marktplaats voor mn tuin. Gratis gebruik voor de tuinliefhebber. Ik zit er toch nooit want dan moet ik door het souterrain en ik heb een fantastisch balkon/terras.Eens kijken of ik wat reacties krijg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Gaat goed Mar.Het gaat zoals het gaat, en dat werkt weldie gedachtenVeel te doen maar niet vervelend.en veel buiten.Jij ook veel buiten weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Sara, je zal zien dat als het pilletje er in zit het werkt als een bevrijding. geen discussie meer zal ik wel zal ik niet. Want de beslissing is genomen en dan kanje het loslaten. Let maar op, is echt te gek ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Hoi W. ,Cath,Net ff geslapen, na m'n steak!Zuiderburen, M&G, chez andré?? Op den hoek aan 't station?? Waar de "dames" komen dansen 's avonds en des morgens een koffie drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 heb je je moeder met de motor opgehaald Wil?ging ik een boodschapje doen op de fiets hebben ze in de gauwigheid op de weg twee bruggetjes ertussen geplaatst :$ verdwaalde ik een beetje en kwam midden in een weiland terecht en ik zag al paars van de hitte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 2-0Yeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh toetttt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Wat was je snel Dar!!Waah, leuk hè?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 yessss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 quote: Originally posted by: igorging ik een boodschapje doen op de fiets hebben ze in de gauwigheid op de weg twee bruggetjes ertussen geplaatst q]Hebben ze vast gedaan om jou te pesten. Middag allen. Iedereen voor de buis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 hoi mup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Dar had je niet moeten zeggen dat ze er straks uitliggen, voor straf heb je het niet goed voorspeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Nou ja zeg... ben er moe van geworden...spannend tot op het laatst. 2-1Tegen wie moet Ned. nu vrijdag dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden