fleurtje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Lekkerder dan een kroketje igor ;-). Of bbq...zalig stukje vlees met kruidenboter en een aardappel in de schil..Ik ga maar voor een slaatje
will Geplaatst 28 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 juni 2010 bbq ? bbq ?? Pas op of kbenner hé ?Heb het berichtje ietsjes aangepast, hoop dat het nu misschien oké is, of helemaal maar verwijderen ?Dju, en ik wou zo goed doen.Even tennis aant zien, Clijsters - HeninKomaaaan Kimmekeeeee
bolletje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Igor had jij nu al geschreven dat je je pilletje op had? Sorrie, ik weet het niet meer.Heb je al wel vaker refu of anta. gebruikt in je leven of is dit de eerste keer?
fleurtje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Daar heb ik nog niets van gezien Wil . Stoeffen kan je wel maar eerst proeven en dan geloven . Kan je woensdag? De M&G? Het zou voor mij enkel tijdens de lunch kunnen..En voel je je nu anders met dat pilletje in je maag? Tortilla zei dat het 1 tot 2 weken in je lijf kan blijven zitten..Goed hé . Sorry plaag je graag..Je gaat dat supergoed doen!!
Alf Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Heb net een nieuwe BBQ via MP verkochtHad hemzelf gewonnen en had er al één.
Alf Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Het lijkt me niet makkelijk zo'n pilTe weten dat je niet kán drinkenIk dronk alleen niet als ik40 gr koorts had en dan nog probeerde ik dat wel eensdacht dat ik dan sneller beter werd....
smart Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 MP heeft ook een leuke actie nu, dan kun je een klusser winnen voor 450 euro.Lijkt me best wel wat.Ga je barbeknoeien vanavond Alf, het is er wel het weer voor immers?Ik heb alleen zo'n elektrisch dingetje. Is soms ook best handig, die ene keer in de 3 jaar of zo.Fleur: aan het werk meissie?
smart Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Oja Alf, berenburger als medicijn....FOEI!
Alf Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Ik heb zelf ook een electr. BBQ CathyDat gepruts met die kolen ben ik allang voorbijVanavond geen BBQBerenburger? Nee hoor daar hield ik absoluut niet vanAansterkende rode wijn daarentegen..
Alf Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Heb net de pleister verwisseldhad ik niet moeten doenZiet er niet zo fraai uiten een deel gevoelloos ookGaat dat nog over?Rare kin nu ook....Hoop wel dat dat wat beter eruit gaat zien:wacko:
Alf Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 De voetbaltieners zijn er nog niet...Alle bitterballen zelf maar opeten dan:P
will Geplaatst 28 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Kimmy gewonnen !!!!!!!!! Wondefull Ik weet het nog niet zeker Fleurtje, maar ik denk er wel even tussenuit te kunnen knijpen. Zuiderterras is goed hoor, dan kan ik mijn moto daar goed parkeren. VM komt ook hoop ik ?Tja, dat pilletje. Het is binnen maar er gaat toch vanalles door je heen hoor. Ga ik dit volhouden, ga ik geen stommiteiten doen, wat doet dat verder met mijn lichaam, etc etc.Zoals al gezegd , verstand op nul, weten wat ik weet en iets fris drinken héDie niwi sé, 't is zover hé Igor, vandaag hou je je echt droog en morgen gaan mijn gedachten met je mee?Niet meer twijfelen, want tot hiertoe, na een korte aarzeling, voelt het goed aan, al was het alleen al maar in het koppie. De last van het moeten drinken valt van me af. Is nu taboe geworden, op straffe van ........Wanneer mogen we komen testen Alf ??Hela Cath, everyhting allright ??Kore, tortilla, Eks, dankjewel hoor , het is menens nu hé
fleurtje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Ja hoor cathy...aan het werk met heel veel goesting..niet dus Het is hier niet te harden..zo warm..Oesje wil ik had je fout gelezen..dacht dat je schreef..ik ben de kenner..warmte hé.Clijsters heeft gewonnen hoor ik net!! Was te denken toch..
igor Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 nee Bol heb het pilletje nog niet ik moet eerst een afspraak maken met de HA. doe ik morgen :$
fleurtje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Ah zuiderterras is te ver wil om tijdens de lunch naar heen te sjezen voor mij. Tegen dat ik daar ben moet ik terug naar de werkplek . Heb maar een uurtje en half en werk bevind zich aan den andere kant van het centrum nl meer richting Centraal station..Weer verder voor jou hé als je van de dokken moet komen..
fleurtje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 De geest is vlugger dan het oog..ofzoiets? Waarschijnlijk door de k die voor de b stond. Kbenner...da vlaams ook
will Geplaatst 28 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Fleurtje, zeg maar iets anders dan in de buurt bij jouw, liefst met terrasje of zo ??
fleurtje Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Ergens op de Keyserlei ofzo? Anders spreken we gewoon af voor de starbucks en zien we vandaar niet? zou je daar je moto eventueel kwijtgeraken?
will Geplaatst 28 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Wel, het is dat wat ik niet goed weet hé. Kan jij al eens niet zien morgen of zo ??
will Geplaatst 28 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Allez oranje, een beetje meer enthousiasme hé
smart Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Geplaatst 28 juni 2010 Kan nog leuk worden, met dit flitsende begin!!!Robben weer hè... uut Grunn!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden