witte Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 truste saar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Sara Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 slaap lekker Saaren jullie ooken ikke ook:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Hee Tapenade!Wat brengt je hier/The heat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 truste Jane.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 O ja Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 nah marjo het lijkt erop dat we nog met zn tweeen over zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Ik was al eerder van planeen onderonsje met je tearrangeren..Maar, het gaat vanzelf..Ik wou ook wel slapen hoorMaar jaHoest Witte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 tapanade heeft fotos gezet bij dienstmededeling van bam en franZiet er super mooi uit!!! marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Gezien!het gespuis is binnen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Klinkt misschien een beetje afgezaagd marjo, maar het gaat best wel goed.Van mij mag het nog een hele tijd zo doorsudderen...En hoe is t met jou??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 hu..... hoe weet jij nou wat wij denken wing??Je kan toch hooguit voor jezelf denken??Nee eerst duidelijkheid aan je vragen.Aan welk bericht refereer jij deze uitspraak?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Eigenlijk mankeer ikook niets Witte..En dat boezemt me wel eens angst inMijn vader zegt altijddat soort dingenwaarvan ik NU denk...TsjaJe bent niet bijzonderof speciaalJajaTnx Wing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Het buitenbeentjesyndroom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Damn!dan staat me nogwat te wachten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 dan ben ik mooi ausgeloelt Wing:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Ik lig hier helemaal in een deuk! Heerlijk..GniHij zei nog watWacht even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Nog even een nachtelijke check en zieer zijn nog mensen wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 In ieder geval nog 1 die hier niet meer hoort te zijnen diegene weet wel voor wie dit bericht bedoeld isjaaa duhhhh dat ben ikzelfTis maar dat je t weet Alf, we tikken tegenwoordig berichtjesen degene voor wie ze zijn die weten wel dat ze voor hen zijn ofzoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Oh! Is het al nacht?Hoi Alf!Waarom kun jïjniet slapen dan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Wingmijn zoon komt net thuis en zegt: 'nog even kijken naar een docu die ik eerder heb opgenomen':'zonder wrijving geen glans'Kijk nu met een half oog/oor mee naar Charly L. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Ik kan wel slapen Marik kan slapen als de bestemaar ben een nachtmenseen onhebbelijke eigenschapmaar omwille van de geurenblijf ik nog even opZelden ruikt het aangenamerals in de nachtWittemen begrijpt wat men begrijpen wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Grmblll..Ik mis die teevee!Huh? Ja! Nog even..Hopeliijk net voor zomergasten dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 wil je ook nog iets liefs tegen me zeggen WingDan kan ik tenminste goed afsluiten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2010 Ja, lekker he Alf!"s ochtends ook!Geen slaapEven dan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden