smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Hij blijft moeilijk doen hoor...Moest er uit, toen weer opnieuw inloggen etc.Oververhitting??Als het niet meer gaat: welterusten dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Cath, doe niet zo luguber.Ik heb even gemist welke tips jij gekregen had over de stokrozen. Kleigrond zou niet goed zijn? Hmm, ik zit hier ook op klei zoals je weet. Maar in mijn buurt zie ik genoeg stokrozen die het prima doen,. How cum? Ik heb trouwens vanavond nog even goed gekeken en er zitten wel kleine knopjes in eentje. Maar hij is gewoon de hoogte niet in gegroeid nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Zou dit nu de schaduwkant van het forum zijn Cathy?Ik ben al 3x weggevallen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Moeneer Deepak Tikfoutje Wing offfe ...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ik wilde je nog opvangen Kore maar ik was net te laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Dar had het er over dat stokrozen het mn doen op arme grond en dat klopt want ik had onder een afdakje een heel droog stukje mul zand en daar deed de stokroos het héél best. Maar in mijn voortuin is het kei en keiharde kleigrond, erg droog en moeilijk uit te graven. Als het klopt dat de wortles dieper moeten kunnen gaan dan wil dat in die grond echt niet. Daar moet ik dan wel iets op verzinnen.Misschien de aarde toch eerst diep en goed omwoelen en andere grond toevoegen. Vind het zooo leuk, van dat gekleurde spul.... en Kore schreef dat ze pas het 2e jaar bloeien. Is okee; het zijn nu natuurlijk nog kleine plantjes.Dar vond die paars-zwarte zo mooi, en dat is ook mijn favoriet, maar die hadden ze niet op het tuincentrum vanmiddag.Heb je hier wat aan Mup?En bij mijn weten komen ze daarna elk jaar gewoon heel goed weer in bloei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Dat dacht ik al Wing. Hoewel ik moeneer niet ken hoor. Maar iets fluisterde me in dat je hem niet zo hoog hebt zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Mupke,gelukkig maar voor jou,voor mij jammer maar helaas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Weer bericht kwijt...pff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Elk jaar weer? Dat wist ik ook al niet. Goed, dat verklaart wel wat. ik moet geduld hebben en dat is lastig voor me. Werk ik nog aan. Paars-zwarte, ik kan je wel aan een adres helpen waar je ze kunt krijgen. Maar niet nu, pas volgend voorjaar weer. Help me maar even onthouden dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Kore, ik geloof dat het december was dat het forum drie dagen (2?) weg was gevallen.De stréss.... Erg hoor!Ja, dát zijn nog es schaduwkanten!Hannah, ik heb goeie hoop. Ik vind het soms ook wel een wat rommelige plant maar eenmaal in bloeitoch ook werkelijk heel prachtig.Goed wat je zei over de zaadjes en het zich verder verspreiden. Als je eenmaal een goede plek hebt wil het vast wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ik zei het al: oververhitting! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Hee hallo allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Hebben jullie het ook zo warm? Morgen wordt het helemaal erg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Klopt Fransje. Morgen doe ik h e l e m a a l niks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Nou vooruit,dit is de 4e en laatste keer,en nog steeds niet door Mupke opgevangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Het gaat hier goed, ik ben er nog niet uitgevlogen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Soory Kore, ik lette even niet op. Poes moest naar binnen gelokt anders kan ik zo niet naar bed..Mijn verbinding is trouwens weer oké. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Wat goed Jet dat het blikje hebt weggegooid! Je mag trots zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Dat klinkt best wel cynisch Wingchun.Op zich heb je gelijk dat dit soort moeneren handig geld verdienen, mee eens.Maar zo'n boek kan op dat ene moment toch heel veel betekenen voor een individu.Ik had veel aan de 7 wetten van suc6, of hoe het ook heet.Ik ben nu ook wel wat sceptischer.Net als bij die boeken van Neil....? over zijn gesprekken met God.Maar ja, iemand is ergens goed in en gaat zz dan herhalen....Ik begrijp dat wel.Als mijn 1e dichtbundel zou uitkomen en ik kan daar mee verdienen (ben bang van niet, maar stel...)dan ga ik toch echt lekker verder Dichtdoenen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Oei, dat je het hebt over het gemiddeld ego is ook niet netjes. Voel je je beter?Hum hum?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Was dat niet vreselijk smerig Jet? het moet toch warm geweest zijn in je auto. Brrrr bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Goed gedaan zussie!Had jij trouwens geen storingen?Fijn dat je er bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Goed van je Jetset!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Brrrr server steeds error. Even kort: Ik voel wel verdriet, heb ook gejankt, maar geen teleurstelling, nooit zo geweten dat dit een verschillende emotie was, rare ervaring. Ik krijg er ook totaal geen trek door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden