Spring naar bijdragen

Donderdag 1 juli

Aanbevolen berichten

Ik vind je reactie een beetje raar mupke, ook die van niwi btw..
Ik zie geen verheerlijking enkel weinig vertrouwen.
Terecht of onterecht, het blijft een gebrek aan vertrouwen daarom hoef je nog geen complimenten te geven.

Tv werkt terug..wat een gesukkel!! batterijen zijn dus plat :). Hoe simpel kan iets zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 515
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Voor de duidelijkheid, ik vraag geen complimenten of verheerlijking. Waar hebben jullie dat gelezen?? Ik probeer hier gewoon eerlijk te zijn en deel te nemen aan een forum met lotgenoten. Het valt me nu heel zwaar om hier te blijven, terwijl ik er een hele grote stap voor heb moeten zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Madelief

Jammer... Mup en Niwi.En dat is zacht uitgedrukt dat ik dacht hier wat steun te krijgen. Op deze manier raak ik alleen van streek en helpen jullie 2 me absoluut niet. Het ging tot nu heel goed. Als je rekent waar ik vandaan kom. Als jullie zo denken heb ik liever niet dat jullie op mij reageren.

Precies dat is ook een beetje wat ik bedoel. Met alle goeie bedoelingen van iedereen, daar ben ik van overtuigd maar mensen moeten zich naar mijn mening, hier veilig voelen. En ik zou me voor kunnen stellen dat Madeliefje dat nu niet voelt. En dan zou het erg jammer zijn als ze zou afhaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Madelief

Jammer... Mup en Niwi.En dat is zacht uitgedrukt dat ik dacht hier wat steun te krijgen. Op deze manier raak ik alleen van streek en helpen jullie 2 me absoluut niet. Het ging tot nu heel goed. Als je rekent waar ik vandaan kom. Als jullie zo denken heb ik liever niet dat jullie op mij reageren.

Die steun probeer ik je juist te geven
Ik zie de worsteling en het verlangen
en het momentele onvermogen
om direct te stoppen.
Dus elke mindering is meegenomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
niwi

Ik verkondig hier mijn eigen mening en ga niet vertellen wat een ander graag wil horen wanneer dat tegen mijn gevoel ingaat...

Klopt Niwi maar als je leest dat dit voor Madeliefje de eerste keer is dat ze openlijk praat over haar alcoholmisbruik, en ik het gevoel heb dat ze daar heel eerlijk over is, vind ik dat al een groot compliment waard.
Dan moet ze zich niet hoeven te verdedigen omdat ze eerlijk is. Dadelijk durft ze niets meer te vertellen. En we hopen zo dat iedereen eerlijk is hier op het forum. Ik hoop dat ze dat durft te blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de M&G werd er een vraag gesteld..Wanneer had je door dat je een probleem had?
Is gek maar ik weet niet meer wanneer dat besef er juist kwam. Ik denk op het moment dat ik voelde dat mijn lichaam niet meer mee wou..verder niet. Alhoewel daar had ik wel langer last van.
Heb iemand anders nog gevraagd..ben ik nu een alcoholist?
De eerste keer dat ik me hier aanmeldde had ik flink gedronken..
Hoe vlug ik ook vergeet.. Zou het de leeftijd zijn of het niet meer willen weten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...