fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ik vind je reactie een beetje raar mupke, ook die van niwi btw..Ik zie geen verheerlijking enkel weinig vertrouwen. Terecht of onterecht, het blijft een gebrek aan vertrouwen daarom hoef je nog geen complimenten te geven. Tv werkt terug..wat een gesukkel!! batterijen zijn dus plat . Hoe simpel kan iets zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Je moet de vogel niet schieten voor ie op zijn minst geprobeerd heeft te vliegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Fleur, Marjo, ik heb nergens gesproken over verheerlijking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ik hou van de Belgen OokOok! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ik verkondig hier mijn eigen mening en ga niet vertellen wat een ander graag wil horen wanneer dat tegen mijn gevoel ingaat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Dat zei ik ook niet MupkePrima Niwi! Ik ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Maar daar gaat hethelemaal niet om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Nee dat was niwi..sorry gooide het over één boeg. En bedoel het ook nu niet kwaad hoor, naar geen van jullie beiden..Net zoals ik deed is het gemakkelijker alles en iedereen over één kam te scheren maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Voor de duidelijkheid, ik vraag geen complimenten of verheerlijking. Waar hebben jullie dat gelezen?? Ik probeer hier gewoon eerlijk te zijn en deel te nemen aan een forum met lotgenoten. Het valt me nu heel zwaar om hier te blijven, terwijl ik er een hele grote stap voor heb moeten zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Natuurlijk mag dat niwi maar soms moet je een situatie in zijn geheel zien. Elke alcoholist is anders..vreemd en toch waar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Excuss, ik wond me opDit is niet persoonlijkMadelief, je gaat goedRustig aan denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Maar nee madeliefje..heus niet gaan lopen.Soms knettert het hier en soms wat minder. We zijn allen verschillend, bagage en al..Ik vind ze hier allemaal best lief zolang ze niet tegen mijn kar rijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 quote: Originally posted by: MadeliefJammer... Mup en Niwi.En dat is zacht uitgedrukt dat ik dacht hier wat steun te krijgen. Op deze manier raak ik alleen van streek en helpen jullie 2 me absoluut niet. Het ging tot nu heel goed. Als je rekent waar ik vandaan kom. Als jullie zo denken heb ik liever niet dat jullie op mij reageren. Precies dat is ook een beetje wat ik bedoel. Met alle goeie bedoelingen van iedereen, daar ben ik van overtuigd maar mensen moeten zich naar mijn mening, hier veilig voelen. En ik zou me voor kunnen stellen dat Madeliefje dat nu niet voelt. En dan zou het erg jammer zijn als ze zou afhaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 mupsiepupsie...stink ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Wing Goeie avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 quote: Originally posted by: MadeliefJammer... Mup en Niwi.En dat is zacht uitgedrukt dat ik dacht hier wat steun te krijgen. Op deze manier raak ik alleen van streek en helpen jullie 2 me absoluut niet. Het ging tot nu heel goed. Als je rekent waar ik vandaan kom. Als jullie zo denken heb ik liever niet dat jullie op mij reageren. Die steun probeer ik je juist te gevenIk zie de worsteling en het verlangen en het momentele onvermogenom direct te stoppen.Dus elke mindering is meegenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Marjo hoop je eens te zien in mijn nieuwe toko. Voor jou een vette (((( )))) Je gaat goed meis, echt je bent een tijgertje. Borretje ook noig een extra knuf en dan gaat drupje plat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 En toen werd het stil..Ik ben vast ongeduldig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ik heb drupje al drie keer plat zien gaan . Moet niet meevallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 quote: Originally posted by: niwiIk verkondig hier mijn eigen mening en ga niet vertellen wat een ander graag wil horen wanneer dat tegen mijn gevoel ingaat... Klopt Niwi maar als je leest dat dit voor Madeliefje de eerste keer is dat ze openlijk praat over haar alcoholmisbruik, en ik het gevoel heb dat ze daar heel eerlijk over is, vind ik dat al een groot compliment waard.Dan moet ze zich niet hoeven te verdedigen omdat ze eerlijk is. Dadelijk durft ze niets meer te vertellen. En we hopen zo dat iedereen eerlijk is hier op het forum. Ik hoop dat ze dat durft te blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Bovendien verheerlijk ik niet dat iemand 1,5 fles heeft gedronkenIk complimenteer vanwege het feit dat de andere 1,5 mogelijken hopelijk niet wordt gedronkenEn dat is winst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Nee Wing nog steeds niet hahaha maar heb vandaag ook niet buiten gewerkt. Het wordt zaterdag 38 gr. Dus ook maar niet naar je werkplaats hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 dat hoop ik ook, bolletje, ze zal het misschien nog nodig hebben....maar daarom is het wel mijn mening... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Op de M&G werd er een vraag gesteld..Wanneer had je door dat je een probleem had? Is gek maar ik weet niet meer wanneer dat besef er juist kwam. Ik denk op het moment dat ik voelde dat mijn lichaam niet meer mee wou..verder niet. Alhoewel daar had ik wel langer last van. Heb iemand anders nog gevraagd..ben ik nu een alcoholist? De eerste keer dat ik me hier aanmeldde had ik flink gedronken..Hoe vlug ik ook vergeet.. Zou het de leeftijd zijn of het niet meer willen weten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ga je dan slaan wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden