fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Geen idee bol..WIL, HOE GING HET? Heb je wat kunnen praten?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Uitleg...een insult is een epileptische aan val. Dit heb ik gehad toen ik ben opgenomen in een kliniek en ze dachten dat ik zonder medicatie cold turkey kon afkicken. Dat ging dus heel erg mis. Vandaar nu mijn angst en het keiharde werken om van 3 flessen wijn naar steeds minder te gaan. Nu nog steeds op 1,5 fles trouwens...geef mezelf nu een schouderklopje. Het is al heel wat voor mij!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Voor de insulten zijn toch wel medicijnen, dacht ik ??...Ik kan nooit geloven dat drank de oplossing is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Inderdaad beangstigd...brrrr...Superknap van je madeliefje!!! Dat is heel veel joh..Nu blijven doorduwen hé..al blijf je een tijdje op 1,5 fles maakt niet uit want dit is al een superstap!! Knap van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Mupke....jammer dat je me niet serieus neemt.........................................Het is voor mij zo belangrijk. Je opmerking doet me zeer. Kom ik over alsof ik bezopen ben??? Nee ik weet zeker van niet. Dat komt door mijn hoge tolerantie. Helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Madelief als je het bij die 1,5 fles houdt vandaagben ik trots op je!Heb je later nog die baclo genomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Fleur ff de t.v. uitzetten. Batterijen uit de afstandbediening en dan kijken. Misschien doet ie het weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Dank je Fleurtje!!! Kan best wat steun gebruiken. En Niwi met die medicatie ben ik sinds gisteren gestart! Maar ik moet rustig afbouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Dat tolerantievermogen kan ik me wel voorstellen...maar dat brokkelt ook af, weet ik nog wel...in mijn eindstadium kon ik nog 2 flesjes bier op en was compleet van de wereld...roofbouw... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 In je eindstadium niwi? Ben jij dan niet cold turkey gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Lieve mensen. Ik denk dat we moeten stoppen om op de nek van Madeliefje te gaan zitten. Ze moet zich constant verdedigen en dat is niet zo prettig voor haar. Misschien voelt zij het beste aan wat goed voor haar is, en zo niet dan komt ze daar vanzelf wel achter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 jawel, fleur...ineens gestopt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ik snap dat mensen zich afvragen hoe serieus je bentna 1,5 fles wijnIk kon dat ook, ik herken dat welwas nog heel goed in staat om een gesprek te voerenna zoveel wijn, is toch tolerantie en handigheid in het verdoezelenvan de effecten.Heb ooit ook eens drie flessen gescoordging daarna nog badminton met de kinderen doen dat ging toen wel wat minder.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Afgezet bolletje...misschien was het te warm voor meneer tv...let's hope so. Ben helemaal geen handige hariette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Goedenavond Hariette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Bolletje, lief van je. Je voelt de dingen goed aan. Maar ik kan wel iets hebben hoor. Alleen is het juist vandaag een moeilijke dag terwijl ik al de helft minder heb gedronken. Mijn manier om van de drank af te komen met Baclofen is misschien nieuw hier, en dat roept vragen op, dat snap ik best. Ook is het zo dat het voor elk mens anders is. Dat heb ik wel gezien in de kliniek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Hoe kan je dan een eindstadium hebben niwi? Ah ik begrijp het al denk ik..Soit elke koek is anders dus..Soms kan je alleen maar leren door te vallen..en sommige vallen niet eens maar daarom leren ze niet. Hmmm Ik blijf erbij..Superknap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Good evening harig wezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 wil is weer weg..Hoop dat het goed gaat daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Alf, ja ik snap je wel, maar toch is het wel zo dat ik hier op een forum zit met lotgenoten? Al dan niet gestopt en keihard aan het vechten om hier uit te komen. Dan is een opmerking of je na 1,5 fles wijn nog wel serieus kan worden genomen heel hard vind ik....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Het eindstadium van mijn drankperiode, fleur en dat mijn tolerantievermogen zo was afgebrokkeld dat ik niet veel meer nodig had... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Bolletje, gelezen.Maar we zitten hier op een forum. Madelief vraag aandacht. En dan kan je positieve aandacht krijgen en negatieve.Ik heb nu even geen zin om iemand complimentjes te geven omdat ze maar 1,5 fles wijn op heeft.Te vaak gezien en te vaak ook de bijbehorende goede plannen moeten aanhoren. En de volgende dag zat er dan weer 1,5 fles in en hoorde ik dezelfde plannen weer.Dat was van een hele goede vriendin van me. Die heb ik na enige tijd de deur gewezen. Genoeg! Het zou wel al te gek zijn als ik dan hier iemand die ik niet ken ga complimenteren. Shoot me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 ik moet je eigenlijk wel gelijk geven, Mup...ik heb het destijds leren inzien bij de AA door de slechte verhalen van de lotgenoten,niet doordat ze het drinken zaten te verheerlijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Goedenavond.Dus je kan wachtentot je afbrokkelt..Ik zie trouwens geen verheerlijking, integendeelDoe wat je wiltEn je weet wel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Jammer... Mup en Niwi.En dat is zacht uitgedrukt dat ik dacht hier wat steun te krijgen. Op deze manier raak ik alleen van streek en helpen jullie 2 me absoluut niet. Het ging tot nu heel goed. Als je rekent waar ik vandaan kom. Als jullie zo denken heb ik liever niet dat jullie op mij reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden