Spring naar bijdragen

Donderdag 1 juli

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 515
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Uitleg...een insult is een epileptische aan val. Dit heb ik gehad toen ik ben opgenomen in een kliniek en ze dachten dat ik zonder medicatie cold turkey kon afkicken. Dat ging dus heel erg mis. Vandaar nu mijn angst en het keiharde werken om van 3 flessen wijn naar steeds minder te gaan. Nu nog steeds op 1,5 fles trouwens...geef mezelf nu een schouderklopje. Het is al heel wat voor mij!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mupke....jammer dat je me niet serieus neemt.........................................
Het is voor mij zo belangrijk. Je opmerking doet me zeer. Kom ik over alsof ik bezopen ben???
Nee ik weet zeker van niet.
Dat komt door mijn hoge tolerantie. Helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen. Ik denk dat we moeten stoppen om op de nek van Madeliefje te gaan zitten. Ze moet zich constant verdedigen en dat is niet zo prettig voor haar. Misschien voelt zij het beste aan wat goed voor haar is, en zo niet dan komt ze daar vanzelf wel achter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap dat mensen zich afvragen
hoe serieus je bent
na 1,5 fles wijn
Ik kon dat ook, ik herken dat wel
was nog heel goed in staat om een gesprek te voeren
na zoveel wijn, is toch tolerantie
en handigheid in het verdoezelen
van de effecten.
Heb ooit ook eens drie flessen gescoord
ging daarna nog badminton
met de kinderen doen
dat ging toen wel wat minder....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, lief van je. Je voelt de dingen goed aan. Maar ik kan wel iets hebben hoor. Alleen is het juist vandaag een moeilijke dag terwijl ik al de helft minder heb gedronken. Mijn manier om van de drank af te komen met Baclofen is misschien nieuw hier, en dat roept vragen op, dat snap ik best. Ook is het zo dat het voor elk mens anders is. Dat heb ik wel gezien in de kliniek!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alf, ja ik snap je wel, maar toch is het wel zo dat ik hier op een forum zit met lotgenoten? Al dan niet gestopt en keihard aan het vechten om hier uit te komen.
Dan is een opmerking of je na 1,5 fles wijn nog wel serieus kan worden genomen heel hard vind ik.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, gelezen.
Maar we zitten hier op een forum. Madelief vraag aandacht. En dan kan je positieve aandacht krijgen en negatieve.
Ik heb nu even geen zin om iemand complimentjes te geven omdat ze maar 1,5 fles wijn op heeft.
Te vaak gezien en te vaak ook de bijbehorende goede plannen moeten aanhoren. En de volgende dag zat er dan weer 1,5 fles in en hoorde ik dezelfde plannen weer.
Dat was van een hele goede vriendin van me. Die heb ik na enige tijd de deur gewezen. Genoeg!
Het zou wel al te gek zijn als ik dan hier iemand die ik niet ken ga complimenteren. Shoot me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer... Mup en Niwi.En dat is zacht uitgedrukt dat ik dacht hier wat steun te krijgen. Op deze manier raak ik alleen van streek en helpen jullie 2 me absoluut niet. Het ging tot nu heel goed. Als je rekent waar ik vandaan kom. Als jullie zo denken heb ik liever niet dat jullie op mij reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...