Spring naar bijdragen

Donderdag 1 juli

Aanbevolen berichten

Caro, jij moet toch wel weten hoe goed een alco kan acteren? Ja ik kan dat omdat ik een echte alco ben helaas. Mijn dochter heeft al die uren niets in de gaten nee. Ik drink niet in haar bijzijn. Heb een groot huis dus als ik even wegloop kan ik drinken zonder dat ze het ziet....dit is allemaal wel heel erg prive...pfffffffff maar ik vertel het toch maar. Mijn slaapkamer is op de begane grond, en heb daar een fles staan. Dus ik loop vaak even daarheen. En nee ruiken doet ze ook niets. Ze is geen knuffelaar. Ondanks dat ik me zo beroerd voelde was het toch fijn dat ze er was.. Morgen weer een dag. Nieuwe ronde zeg maar........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 515
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kan me niet voorstellen dat ze het niet ruikt madelief...
Op het werk hebben we zo een collega die af en toe wel een wijntje lust als hij een meeting heeft of zo en geloof me dat ruik je echt van ver..en dan heeft ie er maar eentje op. Zelfs met muntjes op :)
Weet ook dat niemand hem erop aanspreekt want dat doe je dan weer niet.
Oei tv valt plots uit..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:huh: ik knuffel heus niet met mijn collega hoor en ruik het van ver :). Maakt niet uit anyway..

Gadver er is iets mis met mijn tv toestel!! Plots staat ie op AV1 en god weet wat dat wil zeggen. Dus loop ik alle knopjes op de afstandbediening af en reageert ie op niets :devil:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
fleurtje

Ja laat me maar op mijn eentje...

Ff onder de oksels ruiken..nee stink niet..
:D

Ja sorry. En het was ook nog eens niet het programma wat ik dacht dat het was.
Dus ik ben er al weer.

Nee, je stinkt niet. Geen uiensoep gehad vandaag? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat niet één koek hetzelfde is? : D
Bedoel maar dat het misschien niet zo wijs is als madelief plots volledig stopt en niet afbouwt. Denk dat het beter is moest ze eerst wat af bouwen en dan stoppen, gezien de regelmaat en de hoeveelheden..weet niet hoor. Leek me het veiligste..
Zo klinkt het alsof ik iets zeg zonder dat madeliefje erbij is en dat vind ik een beetje gek.
Je moet wel echt proberen te minderen madeliefje..weet dat je hard aan het werk bent
:heart: maar je moet blijven doorduwen..
Ben je je 1,5 fles voorbij nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...