Mupke Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ik heb zo laat op de avond nog een serieuze vraag. Ik lees hier af en toe over het laten meten van je leverwaarden. Nu heb ik morgen een afspraak bij mn HA (voor een kleinigheidje) en ik vraag me af of ik dan meteen mn leverwaarden zal laten meten.Enerzijds ben ik er wel benieuwd naar. Anderzijds denk ik: wat is het nut? Als het niet oké is dan is dat een gegeven waar niets aan te doen is. En als het wel goed is, is het misschien een vrijbrief voor me om toch te gaan denken dat het allemaal reuze meevalt.Stomme tikfoutjes, ik ben moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Maar wel een goede reactielijkt mij, Dhendro. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Mupke, als je je verder gezond voelt,afgezien van dat kleinigheidje,waarom zou je het dan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Dhendro gaat het een beetje, ik had begrepen dat je neefje een suicide poging heeft gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Dat weet ik ook niet Kore. Ik lees het hier soms. Dus zodoende vroeg ik me af of het zin heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ik moést eventjes prikken Wing. Ik snap je wel.Ook snap ik de vloek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ik ben enorm moe.Mis trouwens vanavond woman nog. Die komt zich toch altijd even melden, of heeft ze een date?Anyway, ik trek het niet meer. Drukke werkweek achter de rug en de warmte maakt me ook al niet fitter. Als een late binnenkomer me nog iets kan vertellen over die leverwaarden dan hoor ik het graag. Ik lees morgen wel terug.Slaap lekker jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Lekker slapen mupke, ik ga ook. Morgen werken en het was vandaag al 28 graden op kantoor.Dus, iedereen een heerlijke nacht en tot morgen.Liefs, Fransje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Doe muppie! (= eigenlijk de koosnaam voor mijn dochter....)Sleep well.Moe is het signaal van..... pitten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Doei Fransje... leuk dat je nog even langskwam.Hoe gaat het nu? Vertel je er later nog eens wat over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ik zou het niet doen, Mupke,slaap lekker,en jij ook Fransjeik ben ook moe dus ik ga ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Maar ik zie dat met veel meer dingen zo hoor Wing, niet voor niks mijn voorbeeld van de gedichten.In's hemelsnaam wie zit daar op te wachten?Het doet me nu wel wat/is steunend dat je zegt dat ieder zijn eigen goeroe is. Zeker!Maar in fases van je leven zoek je herkenning en daardoor ERkenning. O zo behulpzaam is dat. > kan dat zijn!!Ik heb me helemaal SUF gelezen. Dás nu wel klaar denk ik. Maar daarom ben ik er nog niet.Dingen hebben zich verengd.Komt dat van het ouder worden?Ja, het wordt steeds meer een persoonlijk proces, dit leven... mijn leven...en daar kan een ander niet heel gek veel meer aan toevoegen, behalve soms dat AHA gevoel, van OJA.en erbij willen blijven horen. Da's fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Mupke, het lijkt me afhankelijk van hoe ongerust je bent.Ik zou het geloof ik niet doen= mijn vage inschatting van wie je bent.trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ik heb mijn telefoonweg gedaanNu de dongel nogAl die muziek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Als ik wandelOntmoet ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Vandaag heb ik gevraagd me te waarschuwen als ik telaat nog op het forum zit.Niet goed voor mij. Ik, avondmens raak enthousiast en opgetogen en wakkerder. Met 2 glazen. En wil dat zo houden!Ik bedoel die 2 glazen dan.Slaperig zou mooi zijn.Hard gewerkt vandaag en tevreden. Dus laat ik maar gaan.Met Wing praat ik nog wel eens verder.Maar ach.Is het niet heel eenvoudig....?Leven is zooo simpel.Doen waar je happy van wordt.(maar ja, dat is al weer voor meer uitleg vatbaar.... pff) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 En ja!Ik benbij iedereenOf ik datnou wilof nietBen gekke gerritje niet!En anders maar wel Asbig as you can handle! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Wat bijzonder Wing, ik had dezelfde gedachte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Gewoon omdat je dat niet weet. Wanner dood te gaan bedoel ik.Jij bent veel jonger Wing.... ikke nieIk heb een tijd obsessief gedachten gehad aan de dood.(ik zou geen 40 worden... ik zou geen 50 worden...)Rariteiten. Angst.Realiteit is dat ik geen 80 haal; dát bestaat niet (en anders kom ik het melden!!)Maar goed beschouwd een waanzinnig leven gehad tot dusver.Ook zeer gelukkig geweest... eigenlijk nog wel.Maar het typische is dat ik dat beter kan voelen of overzien met 2 glazen op dan zo ergens op de middag.... pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ha die Mar!I can handle.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 SorryIk trap er niet meer in.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Hallo lieve mensen, ik heb het droog gehouden vandaag. In het begin was het even onwennig, omdat ik altijd met haar meedronk, maar dat ging snel over. gelukkig is de liefde hetzelfde gebleven, en ik heb me niet gestoord aan dat zij wel dronk. Ik werd eigenlijk steeds blijer dat ik haar kater niet hoefde te hebben morgen. Dus weer ouderwets gezellig, en fris naar huis en ik kon zomaar de bus vinden. Dat was altijd een ramp met een slok op. tralali tralala fijn hoor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Nu vast afsluiten want ik wil nog even chillen voor het slapen en een toetje eten. dagdag xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 quote: Originally posted by: wingchunHet is heel eenvoudig Cathy. Zo een voudig dat er zeer zeker weerstand zal ontstaan tegen de eenvoud. Want zo eenvoudig kan het toch niet zijn. Het moet ingewikkelder zijn. En wellicht, als je dat maar lang genoeg volhoud zal het ook ingewikkelder zijn. -----Het is mooi dat je dit zegt.Mijn vriendje die mij rond mijn 23ste zo puur vond, is na 31 jaar een gebarsten mens tegengekomen.Terwijl hij vrij puur gebleven is. (zeg maar...)Ik ben dus danig aan het her-eenvoudigen.Terug naar af of zo.Ik moest veel-heel veel ooit alleen doen. Hij ziet dat wel, snapt het. Heeft weinig met mijn hoogdravende kennis van ...vanalles en nog wat, wat best veel is en waar ik voldoening in leerde te smaken (kunst etc)Back to basis hier. Best fijn.Ik mag een boel rommel achter me laten, letterlijk en figuurlijk!Dat zie ik als een geschenk.Maar het inzicht komt wel schoksgewijze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Waar trap je niet meer in Marjo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden