Madelief Geplaatst 1 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Caro, jij moet toch wel weten hoe goed een alco kan acteren? Ja ik kan dat omdat ik een echte alco ben helaas. Mijn dochter heeft al die uren niets in de gaten nee. Ik drink niet in haar bijzijn. Heb een groot huis dus als ik even wegloop kan ik drinken zonder dat ze het ziet....dit is allemaal wel heel erg prive...pfffffffff maar ik vertel het toch maar. Mijn slaapkamer is op de begane grond, en heb daar een fles staan. Dus ik loop vaak even daarheen. En nee ruiken doet ze ook niets. Ze is geen knuffelaar. Ondanks dat ik me zo beroerd voelde was het toch fijn dat ze er was.. Morgen weer een dag. Nieuwe ronde zeg maar........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ja laat me maar op mijn eentje...Ff onder de oksels ruiken..nee stink niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Kan me niet voorstellen dat ze het niet ruikt madelief...Op het werk hebben we zo een collega die af en toe wel een wijntje lust als hij een meeting heeft of zo en geloof me dat ruik je echt van ver..en dan heeft ie er maar eentje op. Zelfs met muntjes op Weet ook dat niemand hem erop aanspreekt want dat doe je dan weer niet.Oei tv valt plots uit.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Geloof het of niet Fleur, maar ze ruikt niets! Komt omdat ik een dochter heb die niet graag knuffelt. Maar ik zal er verder maar niet tegenin gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Madelief,eens zul je toch vicieuze cirkel moeten doorbreken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 ik knuffel heus niet met mijn collega hoor en ruik het van ver . Maakt niet uit anyway..Gadver er is iets mis met mijn tv toestel!! Plots staat ie op AV1 en god weet wat dat wil zeggen. Dus loop ik alle knopjes op de afstandbediening af en reageert ie op niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Niwi, daarom ben ik hier en ben ik ook eerlijk voor het eerst van mijn leven. Hopelijk snap je dat dit niet vanzelf gaat en het heel wat kost om dit zo zwart op wit neer te zetten. Maar ik doe mijn best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeJa laat me maar op mijn eentje... Ff onder de oksels ruiken..nee stink niet.. Ja sorry. En het was ook nog eens niet het programma wat ik dacht dat het was.Dus ik ben er al weer. Nee, je stinkt niet. Geen uiensoep gehad vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Phoeh...het was niet het programma dat ze dacht...phoeh... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 tuurlijk snap ik je en ik weet dat het moeilijk is, maar niet onmogelijk..en drank valt niet af te bouwen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 AV1 is het kanaal voor video of dvd toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ik wou ook tv gaan kijken tot dat dom ding iets deed waar ik niet aanuit kan. Nou fleurtje begint een beetje te borrelen vanbinnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 En dan op mij mopperen omdat ik gingtv-kijken???? Jij zit hier alleen maar omdat jouw tv stuk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Dacht het ook muppie maar als ik van kanaal probeer te veranderen tv/dvd doet ie ook niets..Laat hem maar ff afkoelen dan..Hoezo afbouwen kan niet niwi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Nee ik zit hier omdat...nu ja mijn tv stuk is hé Maar jij bent eerst gaan lopen kippeke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 toch voor mij niet....binnen de kortste keren zat ik weer op het oude nivo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Dat is andere koek niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Waarom is de koek van niwi anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 en wat is iets minder drinken ??...ik was altijd gewend om te redeneren in termen van kratten en flessen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Niwi, misschien is dat voor ieder weer anders? Helaas kan ik niet abrupt stoppen, dit i.v.m. grote kans op een insult. Heb dat al uitgelegd hier trouwens. Daarom moet ik het op deze manier doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Madelief, ik vraag me even af, je hebt anderhalve fles wijn op. Dan ben je toch behoorlijk in de lorum nu? Hoe serieus is dit 'gesprek'? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Omdat niet één koek hetzelfde is? : DBedoel maar dat het misschien niet zo wijs is als madelief plots volledig stopt en niet afbouwt. Denk dat het beter is moest ze eerst wat af bouwen en dan stoppen, gezien de regelmaat en de hoeveelheden..weet niet hoor. Leek me het veiligste..Zo klinkt het alsof ik iets zeg zonder dat madeliefje erbij is en dat vind ik een beetje gek.Je moet wel echt proberen te minderen madeliefje..weet dat je hard aan het werk bent maar je moet blijven doorduwen..Ben je je 1,5 fles voorbij nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Is de angst voor een insult niet een uitvlucht om te willen drinken ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 weet niet wat een insult is maar het lijkt me iets beangstigend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Ik mis Zonneke een beetje. Ben zo benieuwd naar haar ervaringen. Weet iemand wanneer ze terug komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden