Spring naar bijdragen

Zaterdag 3 juli 2010

Gast

Aanbevolen berichten

Nee Igor weet nog niks maar heb opdracht gegeven een bod te doen.. Kan de volle prijs betalen maar ff onderhandelen. Als we er uit zijn dan notaris en mijn kopers kunnen het betalen. We moeten papieren tonen maar als ze kee zijn dan is het zo gebeurd want de flat staat al leeg dus kan zo pleite zijn. Tis nu wachten op de burocratie en wachten of mijn kopers het ook echt kunnen betalen maar ik wel alleen als zij niet mijn huis kunnen kopen dan kan ik niet kopen omdat ik de aanbetaling nodig heb. Wil dus gelijk oversteken wat contract betreft.

Komt kee eerst maar naar de markt. Caro aan het werk zetten (gossie de arme ziel) en inpakken want dat moet toch een keer en ...........pppppppppfffffffffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 398
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou baklap krijg jij ff leuke mailtjes moet ik zeggen :huh:
Krijg je die hier via pb? Moet er toch een nick bij staan toch??

Ik heb er nog geen gekregen..hmm..wat een zielig persoontje. Zegt genoeg in ieder geval over de persoon in kwestie.
Maar merkt dat je er ook niet teveel waarde aan hecht en zo moet het!!

Hier is de bui al geweest. Natuurlijk op het moment dat ik ff een fiets wou gaan ophalen. Dus maar rechtsomkeer gemaakt. Fris windje eindelijk!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja igor, alive and kickin and.......holding on !!! Het belangrijkste, morgen die çè§#@ 9de dag dus...... Jippieeee

Ik kijk al uit naar de volgende, maar hou wel een beetje mijn hart vast voor de verjaaardag van onze zoon op 21/8, groot feest gepland. Zit met gemengde gevoelens over wat te doen.
Tijd zal beslissen.
Volgende week afspraak met je HA ?? Niet koud laten worden hoor, gewoon doen !!

Fleurtje :heart:

Ben er mee weg, moet dingen gaan doen ;)

Tot laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

k kijk al uit naar de volgende, maar hou wel een beetje mijn hart vast voor de verjaaardag van onze zoon op 21/8, groot feest gepland. Zit met gemengde gevoelens over wat te doen.
Tijd zal beslissen.

Wat bedoel je daarmee wil? Pas op hé...ik hou je in de gaten hoor!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aardige vrienden?? Nou..

Ik verveel me te pletter..het is te warm om te poetsen of zelfs nog maar op te ruimen. Heb daar ook geen zin in. Maar aan vanalles lopen denken nu ook weer niet.

Vraag me soms af, is dit het leven nu? Klinkt nogal zwaar maar zo wordt het niet bedoelt.
Wat zou me plezier doen? Geen idee :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil waag het niet. ik kom het persoonlijk uit je hand nemen. je weet dat je een heleboel op het spel zet daarmee toch? dat is een avond doorzakken niet waard. ik heb vertrouwen in je dat je de avond ook gezellig door kunt brengen zonder %%%

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Igor tegen dan is wil meer dan een maand verder. Dan zou je de trek toch al een beetje onder controle moeten hebben toch? Denk ik dan..
Maar had het ook zo begrepen..zou ie iets anders bedoelen? Moet wel..
Zo dom is zelfs iemand van Wilrijk niet :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

buienradar voorspelt om kwart over vijf iets hier....
drie uur vooruit doetut niet.
en dat ding van 24 uur vooruit voorspelt om 8 wat druppels....
ik merk het wel.
Ga nog maar even onder de parasol zitten.
Boek mee, fles koud water... ijsthee staat af te koelen..... is denk ik vanavond pas echt koud, nou ja, dan staat ie er alvast voor morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begint hier te donderen maar dat is niet erg want had toch al besloten een gussie te nemen of hoe schrijf je dat. Ja laat ik eens een keer in mijn leven gek doen. Die flat neem ik toch maar leg een zwembad aan in de tuin. Lekker kale kak maar het is wel mijn geld en ik ga genieten zover ik nog kan Hoop niet iemand de ogen uit te steken want iedereen is welkom en een bed is er ook wel en altijd eten genoeg,

Zo nu kijken wie we ontmoeten in de finale want dinsdag halen we wel maar we worden altijd onderuit gesmeten door Duitsland of Argentinie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...