druppeltje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Nee Igor weet nog niks maar heb opdracht gegeven een bod te doen.. Kan de volle prijs betalen maar ff onderhandelen. Als we er uit zijn dan notaris en mijn kopers kunnen het betalen. We moeten papieren tonen maar als ze kee zijn dan is het zo gebeurd want de flat staat al leeg dus kan zo pleite zijn. Tis nu wachten op de burocratie en wachten of mijn kopers het ook echt kunnen betalen maar ik wel alleen als zij niet mijn huis kunnen kopen dan kan ik niet kopen omdat ik de aanbetaling nodig heb. Wil dus gelijk oversteken wat contract betreft.Komt kee eerst maar naar de markt. Caro aan het werk zetten (gossie de arme ziel) en inpakken want dat moet toch een keer en ...........pppppppppfffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 woman. plastic bewaar bakken vullen met water? en in de vriezer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Woman????Ik koop het bij ons in de supermarkt (Nibo) effe omdraaiendus misschien bij jou ook te koop:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 ik moet toch een goede reden hebben voor een zwembad? zo'n grote kunnen de pups niet per ongeluk in springen, stel je voor dat er 1 inspringt of valt en verdrinkt dan heb ik echt een probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 hoi Wil alles oke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Nou baklap krijg jij ff leuke mailtjes moet ik zeggen Krijg je die hier via pb? Moet er toch een nick bij staan toch??Ik heb er nog geen gekregen..hmm..wat een zielig persoontje. Zegt genoeg in ieder geval over de persoon in kwestie.Maar merkt dat je er ook niet teveel waarde aan hecht en zo moet het!!Hier is de bui al geweest. Natuurlijk op het moment dat ik ff een fiets wou gaan ophalen. Dus maar rechtsomkeer gemaakt. Fris windje eindelijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ja igor, alive and kickin and.......holding on !!! Het belangrijkste, morgen die çè§#@ 9de dag dus...... JippieeeeIk kijk al uit naar de volgende, maar hou wel een beetje mijn hart vast voor de verjaaardag van onze zoon op 21/8, groot feest gepland. Zit met gemengde gevoelens over wat te doen.Tijd zal beslissen.Volgende week afspraak met je HA ?? Niet koud laten worden hoor, gewoon doen !!Fleurtje Ben er mee weg, moet dingen gaan doen Tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 k kijk al uit naar de volgende, maar hou wel een beetje mijn hart vast voor de verjaaardag van onze zoon op 21/8, groot feest gepland. Zit met gemengde gevoelens over wat te doen. Tijd zal beslissen. Wat bedoel je daarmee wil? Pas op hé...ik hou je in de gaten hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Aardige vrienden?? Nou..Ik verveel me te pletter..het is te warm om te poetsen of zelfs nog maar op te ruimen. Heb daar ook geen zin in. Maar aan vanalles lopen denken nu ook weer niet.Vraag me soms af, is dit het leven nu? Klinkt nogal zwaar maar zo wordt het niet bedoelt. Wat zou me plezier doen? Geen idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Wil waag het niet. ik kom het persoonlijk uit je hand nemen. je weet dat je een heleboel op het spel zet daarmee toch? dat is een avond doorzakken niet waard. ik heb vertrouwen in je dat je de avond ook gezellig door kunt brengen zonder %%% Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ach Igor tegen dan is wil meer dan een maand verder. Dan zou je de trek toch al een beetje onder controle moeten hebben toch? Denk ik dan..Maar had het ook zo begrepen..zou ie iets anders bedoelen? Moet wel..Zo dom is zelfs iemand van Wilrijk niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Vreemd psychologisch onderzoek PP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Haar geverfd en geknipt. Hartstikke goed gelukt In laagjes. Dus dat ziet er ook weer fris en gezond uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Tot nu toe schiet de regen rechts aan ons voorbij.... vannacht even een plensbui met wat onweer gehad... maar vandaag nog niks...ben benieuwd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Wow een heel lijstje Dar Zitten leuke dingen tussen alleen heb ik nergens zin in..ben weer in de mopperdepopper modus. Parachutespringen dat wil ik wel doen Iemand een vliegtuig bij de hand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 hihi, heb jij de parachute bij de hand dan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Hier heeft het flink geregend..denk dat het nog maar net is gestopt. En het ziet er naar uit dat er nog wat in de wolken hangt. Wel lekker fris windje binnen nu..Dan ben ik vast supergezond op het moment PP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ik heb gesprongenUit een vliegtuigWel met een mannetje op me rug want ik vertrouw mezelf nietHebben jullie me niet horen gillen?Twee weken met een big smile op mn gezicht gelopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 buienradar voorspelt om kwart over vijf iets hier.... drie uur vooruit doetut niet.en dat ding van 24 uur vooruit voorspelt om 8 wat druppels....ik merk het wel. Ga nog maar even onder de parasol zitten. Boek mee, fles koud water... ijsthee staat af te koelen..... is denk ik vanavond pas echt koud, nou ja, dan staat ie er alvast voor morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 One day I fly awaaaaaaaaaaayyy...Spijtig dat het zoveel eurootjes kost, zo ne keer springen uit een vliegtuig. Moet een hele ervaring zijn..Das waar ook...geen parachute Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ik wil lachen zoals woman...Wordt sparen dus..wat is frobelen PP? Klinkt maar een raar iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Iemand enig idee waarom je de oorbelletje die je laat schieten bij de juwelier er 6 weken moet inhouden? Ik heb zoveel geduld niet..Ik wil er andere in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Borretje!! Gaat het daar een beetje? Is het meegevallen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Begint hier te donderen maar dat is niet erg want had toch al besloten een gussie te nemen of hoe schrijf je dat. Ja laat ik eens een keer in mijn leven gek doen. Die flat neem ik toch maar leg een zwembad aan in de tuin. Lekker kale kak maar het is wel mijn geld en ik ga genieten zover ik nog kan Hoop niet iemand de ogen uit te steken want iedereen is welkom en een bed is er ook wel en altijd eten genoeg,Zo nu kijken wie we ontmoeten in de finale want dinsdag halen we wel maar we worden altijd onderuit gesmeten door Duitsland of Argentinie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Mooi gesprek, vannacht, Marjo, Jannigje. Jannigje het doet pijn als je jezelf als niet-goed hebt behandeld maar het is ook mooi als je kan zien dat dit nu niet meer nodig is, omdat je wel goed bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden