Tortilla Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ik geef het aan. Zou leuk zijn als mensen die drinken dat voortaan ergens anders doen. Graag.Ik ga de hond uitlaten. Morgen is het het gevaar geweken. Weekenden zijn echt stom geworden voor mij. Zelfs als ik een afspraak heb val ik daarna thuis in een gat. Want ik trok al die jaren nog die fles open weet je wel. bahNu frisse lucht, straks nog hier x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Zo, ik ben helemaal bijgelezen geloof ik.En blij dat ik vanavond iets anders te doen had. Plan voor nu was: nog even kijken of hier iets gezelligs is. Maar dat is er geloof ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Woman, da's idd lastig zo'n gat.Heb je geen vriendinnen waarje een weekend-avond bij kan doorbrengen ofzo?Voor mijzelf is juist drukte de trigger.Ik drink eerder doordeweeks 's avondster ontspanning dan in het weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Te makkelijk MargreethHet hoort een veilige plek te zijnhet spijt me dat te lezen TortillaSoms is het crowdyIs men (ik) gefocustop dingen except othersHang on! Woman, je geeft het aanje bent gehoord!Wing, dat is het mooie van jou">http://www.youtube.com/watch?v=fllDB3FK7pI Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 @WingchunIk weet niet of het niets persoonlijks was,dat was het volgens mij juist wel.Hoe zou het volgens jou dan gestuurd kunnen worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ach, ja, alegrÃa, mooi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ik weet het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Een mens is tot veel in staatBuiten dat alles van datWe need the sword Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Mn vriendinnen wonen in Amsterdam en zijn elk weekend drukdrukdruk. maar ja, zoals ik al zei, zelfs dan val ik bij thuiskomst nog in een gat. Hoi Mupke !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ik ben in het gat gaan zittenBivakHarden zacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Hai woman.ik heb hetzelfde probleem. Mijn vrienden/vriendinnen wonen allen minstens twee uur rijden. En dat is jammer.Voordeel is dan wel, als ik ze zie, dan zie ik ze meteen lekker lang want dan maken we er een sleep-over van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ik ga nog even op de bank, en dan is deze zaterdagavond ook weer voorbij. gelukkig zit er een hele week tussen deze en de volgende. Dag lieve mensen, tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Slaap lekker straks woman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Hoe oud zijn jouw kinderen Tortilla? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 HetzelfdeTortilla Omdat ik niet weetwat te zeggen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ik heb het gevoel dat ik in een kroeg zit. Misschien vergis ik me maar zo voelt het wel.En aangezien ik daar niet wil zitten haak ik maar af.Dit is blijkbaar niet mijn tijd om op het forum te zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ground controlto Major Tom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Sorry, Mupke, dat ik niet meteen reageerde, maar was even in gesprek met mijn man.Jammer dat je het gevoel hebt in een kroeg te zitten,dat gevoel had ik nu net juist niet.Ik ga mijn bericht nu toch weer aanpassen,manlief vind het niet fijn dat ik deze dingen deel op internet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Welterusten allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 quote: Originally posted by: wingchunHet is het vuur in jou ogen Tortilla wat ziet het vuur in hun ogen. Dank je, dat is zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 OkeeIedereen past maar aanWaar?Of past zich maar lekker aanIk ga nog lang niet slapen!Ik herontdek Same as it ever wasSlechte opnamedes te leuker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 grmmbll//.\\\ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden