fleurtje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ik zal eens moeten langskomen hé, of beter wachten tot je hier woont ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Dag lieve Wil tot morgen en je gaat zo goed hé? Chapeau hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Wij hebben toch zeker geen man nodig voor dat soort dingen he Fleur?Ja wil maak je niet ongerust ben er weer was ff aan het vliegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ik ben zo iemand die weinig moeite wil doen bolletje Als ik wil dat ie werkt, moet ie gewoon werken..Ik heb er tegen geroepen, de stekker uitgetrokken en bijna het raam uitgegooid. Het weigert..dat ding durft zeg ik maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Dankjewel bol, echt wel hoor. Nu de rest nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Juffertje ongeduld Soms doen dingen niet wat we willen en mensen ook niet hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Eerst komen schilderen wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ik breng een spuit mee, kan ik alles tegelijktertijd doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ik ben weeeeeeeeeeeeegg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 trusten Willeke sweet dreams XX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 You Bet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Dat was dus een belofte voor zover ik het begreep.Ik vind mensen vreemd bekkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ik ben een mens mij vind je niet vreemd, je bent zelf een mens je vind jezelf ook niet vreemd. Sommige mensen zijn vreemd fleur. heb je het over iemand in het bijzonder? Of wat snap je niet aan mensen dan Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Wil zegt weleens meer wat fleur Maar ja jij woont dichterbij dat is een feit. Hoop dat hij volgende week meehelpt verhuizen heeft hij ook beloofd net Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Ik denk dat het menselijk is Fleur, alhoewel je niet iedereen die je niet aanstaat de volle laag kan geven. Zou het ook niet doen als je op straat zou lopen;)Je hebt altijd de keuze om ergens tegenin te gaan of niet. Jij bent daar heel direct in en dat mag ik wel.Ik zucht soms of tel tot 10 en ga weer verder met alles, kan ik ook niet altijd hoor sommige dingen kunnen je zo uit je tent lokken, dus maak van je hart geen moordkuil. En dat doe je ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Fleurtje ik begrijp ook niet iedereen maar zolang ze mij niet kwetsen vind ik het niet erg. Vaak ligt het aan mijzelf dat ik het niet begrijp, ik heb in m'n leven nog nooit zoveel gelezen als het laaste half jaar. Maar soms herken ik niet het verschil tussen een grap of de waarheid. Soms denk ik wel eens "Oei dat wat Jij ( ik bedoel niet jou hoor) schrijft, zal die ander wel pijn doen, maar die ander voelt dan wel dat het een grap is. Ik vaak niet.Maar natuurlijk mag jij zeggen wat je op je hart hebt. Als dat met respect gebeurd moet dat kunnen vind ik.Gooi het er maar uit. Maar je hebt ook kans op weerwoord, dat is dan wel de consequentie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Zachte zomerregenWat een geuren..Dacht in een buivan donder en bliksemMaar zachtwant focusSkunk Anansie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Dit is een respectvolle vraag Fleur. Dus don't blame yourself. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2010 Geen moeite mee hoor Regelmatig wel FleurEn ook regelmatig nietIk heb het over de focusEn het verband tussen dedingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden