Mai Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Jane! Ik ben veilig CathIk heb de wereldaltijd vertrouwdIk wil vredeMet KlaasWant ik ziede onmachten onzekerheidEen klein ventjeAchter dat allesIk heb niets te vrezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Ik heb hier verdergeen foto'sMaar laatst ietstoegeschovenin een lijstZo mooiIk als kindEn hij als kindDat is hetDe rest is bullshit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Ha die Jane, da's een hele goeie en ik ga daar onmiddellijk gehoor aan geven.Gehoorzaam als ik (toch) wel ben.Hihi.Maar ik hou nu eenmaal van dit soort van gesprekken op het forum.(gevaarlijk ook, op de late avond)Want ik puzzel over verwachtingen en needs...Ik wil graag dat anderen weten hoe belangrijk ze zijn in AL wat ze zeggen.Voor mij en misschien - zeker weten - anderen.Ik ken me die macht toe: te vinden dat men duidelijk zijn ding moet verkondigen! Zet jezelf neer!!Net als dat het prettig is als iemand de deur voor je open houdt... man of vrouw, maakt niet uit.Formaliteiten. Klopt hoor Wing. Ik leer veel van jou op dit gebied. Ik neem het je niet kwalijk - dat je anders bent dan gemiddeld -, maar soms projecteer ik een bescheidenheid op jou. Of: kan het ook voelen alsof er een deur keihard dichtvalt voor mijn neus. 'hij is weg'.... Dat houdt jou niet bezig misschien. Is dan mijn probleem? Omdat ik jou mis?Welnu, ik kan het niet goed duiden. Iets in alles zint me nog niet zo. (begrijp ik niet...)W8 even, het gaat me dagen........ ha, leuk is dat.Ik hou dit vast.Toch maar eerst slapen nu hoor.Naja..... zo zit dat ongeveer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Ik proef heel veel beweging bij Jane.Veel openheid en behoefte er te zijn.Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Ik heb allangvrede met mezelfDat is wat ik steedsvertel en laat zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Klopt.Mooi.Mooi.Ik kan slapen zo.Ik houd van jullie!!Slaap zacht..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Geen verworvenheidIk ben geen werkwoordGeen marjoGeen foto ofhet mesHeb jij de dood gezienIk zag nietsAlles eromheenzonder ditIk vroeg me iets afWacht even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 OhOkee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Wing Ik zie meer dan ik zegNu ben ik kwijt wat ik wou vragenDat geeft nietDaar was jij ookIk wil wel pratenMaar ik weet niet hoeIk ben het de laatstetijd weer vaker kwijtMaar datis er nuAltijdZonder iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Hihi...Nope!It ain'tI'm notI amWat is vergeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Is vergetenhetzelfde alsweten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Zei ik datvergetenJa, de samenhangHangen naar samen/GedragenZonder exclusiviteitWe bestaan niet alleenToch die drangAan de poortis het andersHier is het verschilHet is maandagZowat dinsadgKon er even niet bijJij gaat werkenIk ben moeIk mag je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Je leest prettigde laatste tijdWat deden we gek!Hee! Gewoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Vatbaar voortoe te rekenenHmm.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 JaGa jij maar pitten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 De drank is opEr zijn pillenMaar het heeftgeen zinIk slaap of nietEen dutjeHet gaat vanzelfI worryHa!Fokje diede hond uitliet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ha! Ik werd eruit gemiktMaarja..De herinneringenMooi jaManman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Van de barkruk gevallenIk zal hier niet meer zijnHet is hier tenslottegeen kroeg!I'm out of my ownBetter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 De dooien en verminktenDe herrezenen die beter wetenWell I do not!Even when rise again twiceOr notHaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 I amThe rhymeof the ancientmarinerWon't leave the sinking shipUntill The albatrosleft my neckWhen I tell Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Goedemorgen allemaal!Em,heb je en leuke vakantie gehad?Blondie:heart:Ik ga even nalezen,m,n computer was gecrashed dus een paar dagen niets gevolgd!Dikke kus voor jullie allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden