Mai Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Laat mij nou!Eerder een ZweedJag!Mick! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Ja!Het heeft wat voeten in de aarde jaEindelijk alleen en het soms nog nietdoorhebben...Shoot-shot-shooten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Ik laat jou niet, da moet je selluf doen.Don't think twice, it's allright. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Shoot-shot-shotTwo pistol kid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Dat zei ik eerderIk moet mijzelfmet rust latenNah, doe'k heus wel!Hee HadJoe okee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Me good. Moe, maar goed.Druk nieuw leven, neemt van me, maar geeft ook veel.Boys and I are starting to relate real good.Mum says: you're all boys!Beetje omgekeerd met jou.Laat de schuld met rust en leef vooruit, maar wel met kalmte.Die kalmte heeft mij jaren gekost om te leren, ik joeg ook altijd door.Ben nu gewoon te oud/moe.Impertinente vraag: ben jij kerkelijk opgevoed, Mar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Lytse jonkjesBig boys! Mooi! Dan is moe goed!Kerkelijk opgevoed?Was de bedoelingAan de haren uitde kerk gesleeptOuders die recalcitrantwilden quitten en dedenNiet zonder slag of stootVerwarrend..Jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Beetje ruim rooms, niet heftig. Was al weg before I hit the altar, na m'n 12e niet meer geweest, echte agnost, ook naar die Indiase flauwekul toe. Kon bij m'n ouwe huissie wel uren in de nacht op de dijk zitten, met storm en al. Heb daar erg graag gewoond, warped back to nature voor zover mogelijk in dit kikkerlandje.Proef soms bij jou zoveel schuld of iets dergelijks, to much load on the shovel on a to early age om 't maar 's dom op z'n nederlands engels te zeggen, de gerefo hoek, zeg maar.ER IS GEEN HEL OF VERDOEMENISThe hellbending ratass Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Hou ook maar opover de kerk!Toen kwam de atheïstWell well Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Geen atheist, is ook stellingname, dus gedoe.Oprechte agnost. Het ging mij om mijn gevoel dat jij veel schuldgevoel had, iets waar ik altijd weinig last van gehad heb, terwijl ik mezelf toch serieus acht. Al die wijsheid komt me ook vaak de neus uit, ieder woord is al gelul. Stilte IN de storm, op de dijk, dat is pas wat!Mijn zwakke nog niet zo heel ouwe hond ligt nu naast me. moeilijk te ademen. Ik hoop dat ze er nog jaren ligt. Maar ik fluister in d'r oor: as je nou weg wil, ga maar, ik vergeet je nooit, pop.En als ze deze hitte doorkomt hebben we weer 'n goeie kans op 'n jaartje erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Oh, okeeDat is bekendDie dijk!Ik ging vanaf toen weervrijwillig, want bij vriendinnetjethuis was meer duidelijkheid en rustin de here.. totdat.Klopt wat je zegt HadNu niet meer, maar tochGerefomoIn de aderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 FF rokuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Seen both sidesI am not thatDe dijkIn de stormDa's pas stilMijn opa deed het ookVerrekte het om naar de kerkBut was a believerAnd a alcoholicIn those times..So propably in isGeen flauwekulHet maakt niet uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Ach die hondHet is goed omte gaan gewoon alshet tijd isNiet vergetenWil niet vergetenKan niet vergetenHet is er Smokey Robinson! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Ja dzjie dat geloof!Mijn pake daarentegenMet het wetboek ende statenbijbel op tafelHel ja en het liefstverdoemenisMijn moeder heeftmijn vader doen inzienEen hopelijk andersomMijn heit is bhoeddahAs I amI am Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Het maakt WEL uit.Ik ben 'n ouwe gek, a man, a word. Dat maakt uit! Deze wereld is gebouwd op make belief. Maar zo is 't niet. Er moet meer eer en eerlijkheid in.Rechtvaardigheid zul je nooit vinden in gedachtes of ideeen, daar is de natuur veels te wreed voor. Kun je slechts nastreven in je omgeving, oprechtheid naar mensen toe, whatever culture or colour.Dat jaar in de bijlmer, ik vond 't geweldig, ging ook open met iedereen om. Maar mis 't nu niet, the boys were about to run wild.Dat stadje aan zee waar jij wel heenfietst ben ik geboren. Heb er gevist, van daaruit tot ver weg. Daar geven ze ook niet om morgen, 't is 'n heerlijke stad.Meissie en ik hebben ook allang besloten dat als we oud en der dagen ZAT zijn we daar gewoon gaan leven en sterven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 :heart:Love ya very much had!het maakt uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Pardon the french, maar Boeddah is ook gelul, wat wil die vent nou weer? 'n Lichtend pad? Dat hebben we bij de Tupamaros al gezien. Alle vereiniging is verval. Be yourself.Ik was er als jongetje altijd trots op dat Bonifacius bij Dokkum vermoord was, wat moet die vent aan onze heilige eik??Thor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Goedenavond,Nou ben al weer wakker,heb vanaf 8 uur geslapen en kan nu de slaap niet vatten, maar ga maar even iets opruimen,heb net de was alweer opgehangen en ga nu maar even dweilen ofzo, wordt ik hopelijk moe van!Verdorie nu al 4 dagen slechte slaap en vooral te weinig slaap maar komt ook wel door de warmte denk ik.Maar ik hou het positief hoor, ik heb even doorgebeld en donderdag volgende week een gesprek bij de kliniek aangevraagd en contact gezocht met de meerkanten in een andere stad om ze even om raad te vragen maar ja ze houden allemaal een hand boven de medeklinieken hun hoofd,het zij zo. Morgen ga ik er weer gewoon vrolijk en positief tegen aan..De valium toch maar laten staan maar de AD wel genomen. Vie je douche therapie helpt! Voelde me meteen fris,schoon en vrolijker,thanks voor je goede tip hoor,die houden we erin!Alf wat naar heb het gelezen van je operatie, leef met je mee hoor en fijn je te lezen.Woman gespuugd naar je wat dacht die viesbakkes wel niet, goh ik zou me toch kwaad geworden zijn zeg. Gezellig dat je morgen naar een vriendin gaat.Teveel, goed dat je nuchter bent gaan slapen,chapeau hoor is een waard, keep it up.marjo meis,zomaar je zoon opeten haha ik lag echt dubbel en zei meteen tegen mn kids, ik eet julie op hoor!!! Maar hier had het geen effect. Gaat alles met je? Altijd gezellig je gedachten te lezen en fijn dat je ze delen kan.Wing, was je een beetje shaggy op het laatst of heb ik het verkeerd gezien, dan mijn fout sorry. Alles goed, nog wat moois gemaakt.Witte!!! Fijn je weer te lezen hoor,wat ga jij morgen doen.Wie er gaat beachen morgen veel zandplezier hoor! Neem een duikje voor mij.Haddock long time no see,alles oke vaarder.Bol jij werkt wat af meis,morgen weer metselen dus? Ik wist dat helemaal niet van dat mixen met beton en mortel,weer wat geleerd haha.Tida alles goed daar?Hoe staat het met jullie pact dames en heren,ik kan dat draadje niet vinden,was wel benieuwd eigenlijk. Goed initiatief hoor!Dees hoe gaat het met jou? hou je het een beetje vol? XFleur als je meeleest,we denken allemaal aan je hoor! We zien je snel terug!Drup wat zie ik je weinig hier! Hoe komt dat.Caro hoe gaat het met je chatgebeuren? Nog veel leden erbij gekregen?Vie btw ik vond je foto heel mooi hoor,30 graden hier en jij stond in de sneeuw haha,lief dat je dat deelde hoor.Nou wie ben ik vergeten,sorry dan ik heb geprobeerd om net als vanmiddag even iedereen te laten weten dat ik meelees en meedenk en vooral na jullie lieve lieve woorden van vandaag,heeft me echt weer een stukje geholpen,bedankt allemaal.Nou ik ga even dweilen en mijn haar wassen en alles een doekje geven hier weer,heeft geen nut haha want als de kids wakker worden is het weer een slagveld maar kan er niet goed tegen,wil toch wel een beetje schoonheid in mijn huisje,manlief had weer prachtige rozen meegenomen twee bossen,witte en kersrode dus maakt het ook weer gezellig toch. Verder de hele dag druk geweest dus alles is redelijk op orde binnen en buiten alleen moet ik niet vergeten onkruit[onkruid] uit de voortuin te trekken morgen. Ik heb de auto lekker gewassen en de stoep voor en de tuin gesproeid,achter had ik vanmorgen al gedaan en dan morgenmiddag de nieuwe schuttingen en tuindeur erin zetten pfff. Maar het is de uitdaging waard.Ik brei er een eind aan anders verveel ik jullie haha wou alleen even een tegenreactie geven maar is weer een boek geworden helaas.Slaap lekker voor wie wel kan slapen of al slaapt en ik piek nog wel om het hoekje zo.KnufsSuusje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Holy cow Suus!Keep up the good work girl! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Doe mijn best Mar, jij ook he en vind het echt fijn je altijd te lezen,soms lekkere doordenkertjes maar dat houdt je scherp meis. Heb je ook geen slaap???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Ik vergat even wat mar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Mar, ik ga maar 's bedwaarts, volgens mij gaan wij ons nog wel eens treffen.Dat moet haast wel, maar we spreken niets af.Dikke kus, ouwe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden