Mupke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Jij ging toch iets met boontjes doen Alf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 quote: Originally posted by: AlfBollieEehhh... kraan?:$:$Die...eh...is nog niet vervangen..Wel potverdorrie zeg. Moet ik eens kwaad worden? #$$%^^&** Zo het is maar dat je dat weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Dat klopt MuppieDat was dan ook mijn enige bijdrage.Verder staat ze alweergeruime tijd in de keukenEn het ruikt behoorlijkmediterraan. Misschien moet ik even checken of er wel genoeg knoflookwordt gebruikt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 quote: Originally posted by: bolletjeWel potverdorrie zeg. Moet ik eens kwaad worden? #$$%^^&** Zo het is maar dat je dat weet. Dit noem jij 'kwaad worden'? Alf zal wel zwaar onder de indruk zijn. NOT! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 quote: Originally posted by: AlfIk doe het vandaag ook makkelijk met het eten Ik laat het aan M over.. Hahahahahaha Dat is Alf op en top, wat ben je toch een heerlijk scheetje héHet is dat Jos zich vaak niet prettig voelt maar die zou zo een broer van je kunnen zijn w.b. taalgebruik. Daar is hij een kei in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 De Bolle is kwaad op meivm een kraanZal niet veel uitwerkenBen nu eenmaal geen kranig type..En volgende week hele week wegDaarna zal ik me er eens in verdiepenMaar ja, er liggen nog veel meer klussenEn ik ben nu toch nog ernstig gehinderddoor het wurgkoord om mn keel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 quote: Originally posted by: Mupkequote: Originally posted by: bolletjeWel potverdorrie zeg. Moet ik eens kwaad worden? #$$%^^&** Zo het is maar dat je dat weet. Dit noem jij 'kwaad worden'? Alf zal wel zwaar onder de indruk zijn. NOT! Moppie wie kan er nu kwaad worden op zo'n heerlijke kerel. Mijn grote vriend. Nee hoor ik zou niet kunnen.Jammer Alf dat je zo ver weg woont want anders zou ik jou en M. echt een dagje komen helpen. Met z'n drietjes zouden we zo klaar zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 quote: Originally posted by: Mupkequote: Originally posted by: bolletjeWel potverdorrie zeg. Moet ik eens kwaad worden? #$$%^^&** Zo het is maar dat je dat weet. Dit noem jij 'kwaad worden'? Alf zal wel zwaar onder de indruk zijn. NOT! Haha, goed gezien MuppieBol kan niet echt kwaad op me wordenZe houdt teveel van me...En visa versanatuurlijk;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Zie je wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Ja Bol dat weet ik dat je zou willen helpendat is nou juistwaarom ik van je houdo.a.Ik kan de wastafel ook even naar jou komen brengen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Aan de andere kant jij weet toch niet waar ik woon Bollie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Alf dan zal je hem toch eerst los moeten koppelen. Als je dan in omgekeerde volgorde aan het werk gaat weet je hoe je de kraan moet bevestigen.Maar ik weet het goed gemaakt. Jij stapt met twee linkerhanden, met je rechterbeen het bed uit, gaat je eigen boontjes doppen, en M. en ik doen het zware werk. Intussen zorg jij voor het eten. En niet aangebrand reageren hé? Afgesproken???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 PPBedankt nog voor je reactie op de schaduwzijden waar ik gisteren over schreefHet was heel duidelijkEn Cathy ook...O, M is klaar met de voedselbereidingIk ga haar complimenterenDat houdt een en ander in stand....Positieve bekrachtigingLatersDeal Bollie!En nu ben ik weg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Smakelijk Alf. En iedereen die nog moet eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Bol : Poezebeest is gecastrredr hoor, dus daarom geen zorgen...Is ook echt een buitenbeest, altijd buiten in de nacht en dan in de ochtend komen miauwen om eten...Vandaar mn bezorgdheid ook... Maar goed, mn honden laten speueren naar ze, zijn echte jachthonden...(bordercollie en heidewachtel) maar snappen er nu effe geen snars van..... POES,POES,POES !!! Afijn, nu opgegeven...Morgen weer verder zoeken... met mn zoon...bor, ga effe kijken hoor, sorry... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Blondie, mijn poes ooit 9leeft allang niet meer) was eens 3 weken van huis. En ik maar roepen in de buurt. En flyers opgehangen en DA gevraagd en gemeente en dierenbescherming.niets, niemand had hem gezien. En toen dook ie opeens weer op en zay mauwend voor de deur. Vies, mager, maar hij was er weer.Ik hoop voor je dat ie gauw terug komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Ik maak veel tikfouten zie ik. Te moe. Dusss, ga ik nu echt even een dutje op de bank doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Aangenaam bor, kennen wij elkaar ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Oh ja, voor de goede gang van zaken, heb juist de anta genomen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 the pleasure is all mine borretje, all mine We gaan goed hé ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 quote: Originally posted by: willOh ja, voor de goede gang van zaken, heb juist de anta genomen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Mooi zo, nu ga ik eerst even douchen, na een lang dagje van arbeiten. Ik krijg last van de vliegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 bol Jaja, ik ga er echt voor hoor !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 quote: Originally posted by: willMupke, hoop dat je dit nog gauw leest, moest je de heerlijke groetjes doen van fleurtje, ik had je boodschapje doorgegeven en mocht vica versa doe Da's mooi Wil. Bedankt voor het doorgeven ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Dutje op de bank lukt dus niet. Veel te warm. Bahhhhh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden