Mai Geplaatst 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Goede morgend vroege vogeltjes, quote: Koffie? Sex? Forum? Sigaretten Lingerie? Een baan? Auto? Vriendschap? Some one else? Marjo, mag ik kiezen uit dat lijstje, of mag het ook een combiné zijn ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 ja marjo volledig gestopt. ik heb geen rem dus moet (wil) wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 goede morgen WIL. gaat ie goed?en heb je er 1 gekozen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Igo, geweldig, nu ben je echt vertrokken hé. Het moe zijn hoort er een beetje bij, maar zal gauw plaats maken voor iets anders hoor.Madelief, jij bent een prachtprestratie neer aan het zetten. Je gaat met radde schreden voorruit. YYYihoeeeeeee, zo goed ik me weeral voel. Ik had me gisteren een dagje vergist, vandaag dag 13 !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Om precies te zijn, een stuk of 4 igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 je record verbroken Wil en nu doorgaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 1 2 4 en 5 zeker Wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Dat laatste woordje Marjo, is er eentje wat ik maar al te graag doe.Maar tevens ook onder het motto, "niets moet, alles mag".I'm aliveAnd I Like It Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Goedemorgen Wil!Je gaat goed!Enne je kan er natuurlijk ook een paar kiezen uit je lijstje!Maar als het te intiem word hoef je niets te verklappen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 1 2 5 8, mag zelfs cecombineerd zijn, en hoeft niet hoofdzakelijk in die volgorde te zijn, behalve 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Zo, ik ben gauw terug, moet me haasten even, rugzak in orde brengen, motor op, en de haven wat gaan lastig vakken.Tot subiet dames. (diepe stem) "I'll Be Back" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Goedemorgen, ik had dit gisternacht al geschreven he Marjo, maar ik dacht post het maar hier. Net Als Marjo viel ik pas om kwart voor 5 in slaap verdorie, en nu snel haasten om de kids eruit te krijgen en ze te douchen en aankleden! Manlief heeft de parasol al op gezet toen hij vanmorgen vroeg naar zijn werk ging dus heerlijk koel. Wat gaat de dag brengen! Ik ga even eerst opschieten. Even gauw checken of het warm wordt weer!Vie je douche therapie helpt! Voelde me meteen fris,schoon en vrolijker,thanks voor je goede tip hoor,die houden we erin! Alf wat naar heb het gelezen van je operatie, leef met je mee hoor en fijn je te lezen. Woman gespuugd naar je wat dacht die viesbakkes wel niet, goh ik zou me toch kwaad geworden zijn zeg. Gezellig dat je morgen naar een vriendin gaat. Teveel, goed dat je nuchter bent gaan slapen,chapeau hoor is een waard, keep it up. marjo meis,zomaar je zoon opeten haha ik lag echt dubbel en zei meteen tegen mn kids, ik eet julie op hoor!!! Maar hier had het geen effect. Gaat alles met je? Altijd gezellig je gedachten te lezen en fijn dat je ze delen kan. Wing, was je een beetje shaggy op het laatst of heb ik het verkeerd gezien, dan mijn fout sorry. Alles goed, nog wat moois gemaakt. Witte!!! Fijn je weer te lezen hoor,wat ga jij morgen doen. Wie er gaat beachen morgen veel zandplezier hoor! Neem een duikje voor mij. Haddock long time no see,alles oke vaarder. Bol jij werkt wat af meis,morgen weer metselen dus? Ik wist dat helemaal niet van dat mixen met beton en mortel,weer wat geleerd haha. Tida alles goed daar? Hoe staat het met jullie pact dames en heren,ik kan dat draadje niet vinden,was wel benieuwd eigenlijk. Goed initiatief hoor! Dees hoe gaat het met jou? hou je het een beetje vol? X Fleur als je meeleest,we denken allemaal aan je hoor! We zien je snel terug! Drup wat zie ik je weinig hier! Hoe komt dat. Caro hoe gaat het met je chatgebeuren? Nog veel leden erbij gekregen? Vie btw ik vond je foto heel mooi hoor,30 graden hier en jij stond in de sneeuw haha,lief dat je dat deelde hoor. Nou wie ben ik vergeten,sorry dan ik heb geprobeerd om net als vanmiddag even iedereen te laten weten dat ik meelees en meedenk en vooral na jullie lieve lieve woorden van vandaag,heeft me echt weer een stukje geholpen,bedankt allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 MARJO? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Oja Marjo mag ik ook het hele lijstje kiezen:D klinkt allemaal wel goed, jongens nu ga ik echt even opschieten en Madelief succes met je brakke gevoel,je gaat goed, Igor jij ook,toppie:present: Wilrijk succes op de motor en marjo ik spreek je vast straks nog wel.Nu ga ik hierbinnen vliegen en rennen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Igor ik heb gewistde woorden kwamenniet uit mijn hartOpdreunend papegaaien gedragI don't like thatIt's about me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Oke Marjo,Ik schrok al! En dat op de vroege ochtend!Suus goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Goejemorge Suusje en Igor.Suus wat ben jij vroeg en zo weinig geslapen. Hoe hou je het vol?Met mij gaat het goed en vandaag ADB!Igor jij ook he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Goedemorgen lieve allemaal!Marjo,mooi!Roze koeken worden hier oma koeken genoemd omdat oma ze elke zaterdag meeneemt als ze op de koffie komt!Madelief,hoe sta je ervoor?Gaat het goed?Morgen op vakantie!! pppfff,moet nog zoveel inpakken! gggrrrr!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Dees!goede droge morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Ook goejemorge Yajala, Madelief ,Wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 oke marjoyaja waar ga je naar toe? en de pup? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden