Alf Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 quote: Originally posted by: tassekeAlf,we zijn allemaal slaven van het geldhoe we het ook draaien of keren, we moeten levenmaar ik vroeg naar plannen of ideeen met betrekking tot jezelfheb je een toekomstvisie? of zie je wat er komt?Nee, ik ben geen slaaf van het geldHeb een baan waarmee ik net geld genoeg verdienom een redelijk bestaan te leidenZij het dat M. ook deels werkt.Zou in potentie veel meer kunnenmaar wil dat niet, het moet leuk blijven.Een plan heb ik als ik beter wordt en een plan heb ik ook als ik niet beter wordt.Dus het komt er toch weer op neerhoe mijn toestand zich ontwikkelt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Volgens mij heeft Emmaroos morgen de bruiloft!Poeh, ik ben net bijgelezen.Moet zeggen dat het me een mooie forumavond toescheen.Het lijkt soms raar, als niet actief deelnemer, toch mee te lezen.Maar ik vond het mooi maar ben niet in de stemming om er nu nog iets nuttigs over te zeggen. Hebben jullie allen al gedaan.Toch, bedankt voor het mee mogen kijken.Tas: go for your self! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Ik ben rust TasIk ben allang rustWat verder dan?Ik weet het niet lieverdDat hoeft ook nietIch habe keine ahnungIk weet het (ook) niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Ik denk niet dat ik morgen nog hierverschijn aangezien we morgen naaronze vakantiebestemming gaan.Voor één week en in NL.Moeten jullie het zonder Alfzien te rooien:DZal een week zonder forum zitteneens kijken hoe dat uitpakt...Kan ik wel zonder jullie?Ik wens jullie iig een hele prettige week toehoud het koel en vooral droogen wees lief voor elkaar..Laters:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Dag lieve Alf!Wees lief voor....Wees lief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Alles weten maakt ook al niet gelukkig.Niet gedronken vanavond. Up up we go!Weet ook niet goed waar dit alles toe leiden zal....Voor nu eerst mijn bed in.Wens jullie een goede nachtrust toe! Slaap zacht..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Heb een fijne vakantie Alf!Enne, her en der zijn wel internetcafé s toch??Hou je goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 zo bedoelde ik het niet helemaal Alf,slaaf van het geld, daar bedoelde ik de rekeningen mee, niet meer maar zeker ook niet minder.ik vroeg naar je toekomst visie omdat ik altijd zit te lezen dat je eerst wilt herstellen en dan je werk.ikzelf zit al een tijdje thuisnu ga ik werken niet romantiserenmaar ik bemerkt dat ik er wel een bepaalde status aan ontleenhet geeft iets, niet helemaal duidelijk wat, iets waar je goed bij voeltik zelf ben nu erg gericht om weer te gaan werkenmaar er is ook meer (denk ik en hoop ik)ik ben erg bezig met wat ik zou willen betekenenraar, maar ik zou indruk willen achterlaten als ik er niet meer benhoe ik dat ga invullen of wil invullendat is nog even onbekendondanks dat ik heel graag weer aan de slag wilprobeer ik doelstellingen te bepalen voor de rest van mijn leventjeer is toch meer dan ziekte en zeer en vervolgens alleen werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Weltetusten allenAlf hele fijne vakantie:rose:dagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 He Keet!Geen vergelijkWaar jij bent ok! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Ohohioh,Vergeet mijn onduidelijke vraagstelling Alf!geniet van de vakantieeerst nog even lekker slapenmaar dan.........genieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 hee Cathy,gelukkig kan je meelezen!soms dringen de onderwerpen dan beter doormaar aanvulling is er altijdborrelt morgen wel op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Grappig Wingvoor jezelf nadenkenWaarschijnlijk is dat nu net het punt waarom het zo fout gaatZo stiekum weg worden we gedrild om hokjes te herkennen, te gebruiken en vooral jezelf in te delenhet systeem is er niet bij gebaat als iedereen zelf gaat nadenkennadenken staat voor chaos en ons systeem is gebaseerd op structuur en vereenvoudiging.Tis toch ongelovelijk dat je pas gaat nadenken als je ouder wordtals je hebt bemerkt dat al die labeltjes en hokjes niet op jou van toepassing isvervolgens begin je een zoektocht naar antwoordenen het enige wat je krijgt is raadseltjes, voornamelijk om je het hokje te houdenen als per ongeluk dan toch het kwartje valt................gaat er een wereld voor je open, helaas gepaard met angstangst omdat je je plekje kwijt bent, geen zekerheden meer, geen categorieen die je het makkelijk maakthet duurt even voordat je de angst voorbij bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 heeee!!gaat nu iedereen naar bed?welterusten dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Nee TasIt doen't make a differenceBut it does Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 ik hou van je meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Aaaarghhhh!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Dat wou ikhelemaal niet zeggenTas, love yi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 had eigenlijk tranen vanochtendmooi, fantastisch maar verdrietig omdat de kids al zo groot wordenalles waar jezelf mee worstelt, zo makkelijk wordt samengevat door een kindermusicalzo stoer om te zien dat de karakters van kinderen er al zo duidelijk zijntrots omdat ze het gepresteert hebbenheimwee naar je eigen kinderlijke verlangensafscheidt van het kleine en verwelkomen van de ieniemienie volwassenekortom moest terug denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Hee lieverdIk zag mezelfook staan..En alles nuWeetjeJa. Je weet!Ze zijn eren wij ook!Ik kan hetniet zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 jij kletst iedere keer over in je blootje naar butien te gaanik denk dat ik een provisorische buiten douche ga maken!paar plankjes hout en een haak om de tuinslang aan op te hangenheb ook nog wel een buis leggenyeaah, eindelijk goede reden om de buurt niet in rep en roer te brengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 zeldzame momentendie niet uitgelegd hoeven wordenje krijgt er wel of geen kippenvel vanklaar!!huhuh??ga ik ooit leren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Leuk dagje Amsterdam gehad. Begon chaotisch maar het kwam toch nog goed. Héééé'le mooie buikdansstof gekocht dus ik kan weer aan de slag Nog meer bling. |Dacht dat het niet kon maar dat geweldige stoffenzaakje waar ik al zolang naar toe wilde bij het Waterlooplein overtrof mn verwachtingen. Als klaar is volgen foto's (als mn camera dat trekt die bling)Nu nog beetje eten, thuiskomen en naar bed. dag dag slaap zacht xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Nah! Dan kom ik binnenkort douchen.Wou het bij de caravan altijdOntdek vandaag pas weer de bloot Maar niet buiten naast Auke de sloper..Gaaf joh!Moet je doenSlang langdoor de tuinkan ie opwarmen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden