tasseke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 ben ik nu raar omdat ik het onderste uit de kan wil?heb een tijdlang geprobeerd om tevreden te zijn met wat er isgewoon gelukkig en tevredenpotverdrie het werkt niet!ben ik dan echt een verslaafde van ambitie en wil?is dat slecht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Mooi Marjo.Geduld, ja.Net een schaakspel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Tevreden zijn met wat er is sluit niet de wil uit om er nog meer van te maken.Daarin zit wellicht jouw kracht, Tas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 quote: Originally posted by: tassekeben ik nu raar omdat ik het onderste uit de kan wil? Vind ik niet raar hoor. Het zou weleens zo kunnen zijn dat wij (drinkers) van nature een afkeer hebben tegen het in de pas lopen, tegen de middelmaat. Ik weet het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 TasAlles bestaat uit tegenstellingenJe kent je slechte eigenschap doordat je ook je goede tegenpool kent.Geen vreugde zonder verdriet.Die heb je ook,de goede kanten, ik heb ze gezien, hier.Dat je ze omarmd hebt, die slechte eigenschappen, is primadaar moet ik nog mee beginnen.Het onderste uit de kan is niet altijd aan te radenDaar kunnen nog wel eens restjes zitten die men beter kan weggooien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Gna, die ga ik morgen gebruiken wing!ik heb last van een borderline aanvalletjeweliswaar dat ik deze niet hebik loop te stuiteren als een adhd-er, wat ik ook niet hebdan maar een Tas-aanvalletjeware het niet dat deze ook niet bestaat ach, ik moet van iedereen in therapieen dat doe ik trouwmaar volgens mij zijn ze gekker dan het hele heelalzit me nu al een half jaar op te vretenChips!nog steeds niet politiek onderlegdik kan niet iedereen tevreden houden en mijzelf vergetentoch iets te egoistisch geworden denk ikmaar voor de duck is de middenweg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Tassiegaat voor dr passie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Sara, volgens mijkan ik wel schakenAl heb ik het nooithelemaal goed geleerdTasseflas zo gaat het dusJe zou niet anders kunnenIk haal morgen de eenwielerNaar hier Vandaag had ik bijna definitiefhet contact met mam verbrokenTotdat ik zag dat ik (in natuurlijkveel mindere mate)- precies hetzelfdedoeIk ga mijn grenzen nog steviger afgrenzenEn take much more spaceTas: Grrrrrr!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Lets face it. We zijn een stel duffe dozen geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Sinds mijn operatie word ik geconfronteerdmet een voor mij nieuw fenomeennl. een onrust veroorzaakt door fysiek lijdenDie onrust wakkert een drankzucht aanteneinde een verdoving te bewerkstelligendmv een goed glas overjarige port.Ik voorzie grote problemen als het fysieke ongemak niet minder wordt.En dat ook nog gecombineerd met een week vakantie, waarbij ik niet op het frum kan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Tas geen borderlinegeen adhd waar denkt men dan wel aan?En wat vind je zelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 ach jade bekende droest!nee, die kan je beter vermijden ach,ik voel me een opgelapt probleemgevalde erkenning is geincasseerden verder zoek het maar uitniet te lastig worden want dan wordt de erkenning afgenomenhelaas, door eigen dronken toedoen heb ik mijn lot tijdelijk in andere handen gelegdmaar dat tijdelijk duurt mij iets te langik ben nu eenmaal een snelleongedurigvol met vuuren raspaardjes?tja, die moet je niet te lang op stal laten staanondertussen kom ik van de koude kermis thuistuurlijk is het stoppen met drank ht waard geweestweet nu tenminste al mijn eigenschappen ( nou ja bijna dan)het is ook een stuk rustiger, makkelijkerverwachtingen...........tja, die heb je altijdach, ik wil niet verder gaandan zou ik bijna na gaan promoten om te blijven hangen in de ellende en drankben gewoon obstinaatben aan het zoeken, zoeken en schoppen om maar een nooduitgang te forcerenmisschien moet ik maar gewoon accepteren dat dit ook vooruitgang is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 quote: Originally posted by: marieke44Vanochtend zo'n voorbeeld: ik ben lekker vroeg opgestaan, had grootse plannen, had immers de hele dag nog voor me. Zwemmen, fietsen, naar het strand, weet ik veel, had allemaal gekund, maar ik heb dus niets ondernomen, terwijl in feite de wereld voor me open ligt. Ik word ook door diverse mensen uitgenodigd, goh, kom eens langs, kom een bakkie doen, krijg zelfs uitnodigingen om te logeren, maar gek, ik ga er niet op in, weet niet waarom. Gun ik het mezelf niet? Ik zou het niet weten.... Daar is een mooi woord voor Marieke: lethargieEen etiket waar je verder niets mee kunt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 quote: Originally posted by: AlfSinds mijn operatie word ik geconfronteerd met een voor mij nieuw fenomeen nl. een onrust veroorzaakt door fysiek lijden Die onrust wakkert een drankzucht aan teneinde een verdoving te bewerkstelligen dmv een goed glas overjarige port. Ik voorzie grote problemen als het fysieke ongemak niet minder wordt. Alf, was dit niet ook een beetje wat al voor de operatie in je hoofd zat? Als het niet succesvol genoeg was, dan vond je dat je mocht stoppen met stoppen toch? Je zit op een riskant punt nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Joehoe!!!wat is dit voor avond?I like it!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Dat zit ik zeker MupDat heb je goed waar genomen.Maar of ik weer aan de drank ga als het niet heeft geholpen weet ik (nog)niet.Er zitten nog wat stappen tussen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Alf,ik heb geen flauw idee!is Tas ook gewoon goed?nah,er was borderline en adhd geconstateerden beide zie ik heel wat terugdoor dat stomme etiketje heb ik wel heel veel handvatten kunnen vindendaardoor ook rust en acceptatienee, geen smoes om je achter te verschuilen maar echt een handvat om situaties om te draaienmijzelf niet meer te laten verlokken tot destructiemaar tja................dan moet je geen andere therapeut toegewezen krijgenze zijn nu aan het ruzie maken over wat ik wel benen juist dat interesseert me nietsik ben wie ik benik wil alleen tipc en trucs toegewezen krijgen om verder te gaaninderdaad een leven leven met passie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Punt is dat als een en ander niet beter wordt ik zo niet verder wil leven en dan kan ik maar betermét drank ten onder gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Ik heb je nog niet zo lang geleden zien schrijven dat je geen gif meer wilt. Jammer dat je nu in twijfel staat. En raar ook om dit van je te lezen. Zou je werkelijk terug willen naar hoe het was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Alf,is het echt onrust?of is het een energie waar je iets mee moet?sinds ik niet meer drinkvlieg ik tegen het plafondde frustratie dat het plafond niet meegeeftdat geeft mij een trekgevoeleigenlijk meer zoiets vanik kan toch niet doen wat ik wildan alles maar platgooienwaarom moet ik voelenals ik er niets mee kan?om die onrust te dempen, wil ik een borrel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 quote: Originally posted by: AlfPunt is dat als een en ander niet beter wordt ik zo niet verder wil leven en dan kan ik maar beter mét drank ten onder gaan Meneetje Ongeduld.Schreef je niet een paar pagina's terug dat er altijd wel weer beweging komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 TasAls de auto stuk is is het ook niet handigom het achterlicht te vervangen alsde dynamo het niet meer doet.Het lijkt me dat een juiste diagnose van belang isom de juiste handelingen vervolgens te kunnen verrichten.Spaart tijd en geld en in jou geval veel heen en weerge-therapie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Wacht even!Done that AlfVanuit euforiedan welMaar u weetDas hetzelfdeHet is een oppurtunity Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Mupke,Volgens mij wil niemand terug naar het startpuntwe willen allemaal dat het beter wordtmaar als het niet beter gaat?:als ontevredenheid je deel wordt?tja, ik doe het nietmaar ik heb eigenlijk hetzelfde, ook na twee jaarok, stelling genomenwe doen het niet (ik althans)en nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 NU! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden