Mai Geplaatst 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Lieve TasdoosStilstand is niet persé achteruitgangGeniet er vanLike I do da bivakEr ontstaan de mooiste plannenHet hoeft niet meteen!Don't you havea microwave? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Sara,ik heb de troep van mijn oude leven opgeruimden nu sta ik al een half jaar ergens in de kasthongerig, willend, grommend, super enthousiast om de sprong in het nieuwe leven te wagenhoe doe je dat in hemelsnaam?ik spring me een lievelust maar ik beland constant in hetzelfde lege nestvoel me nergens meer thuisvoel me nergens meer prettigen daar zit je dan!ach, ooit zal er een sprong komen die ergens toe leidtnu even nietmaar ooitttttthet zal toch wel?mmm,al weken loop ik met mijn ziel onder de armwaar kan ik dat kreng dumpen?maar tja, ga dat even opschrijven..........eigenlijk hilarischjezelf gek maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Tas als het de laatste tijd slecht gaat, lastig natuurlijkondankbaar na al het werk dat je deedmaar om het dan nog slechter te maken met die rosédan wordt stilstand achteruitdenderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 quote: Originally posted by: tassekemaar tja, ga dat even opschrijven.......... eigenlijk hilarisch jezelf gek maken Toch maar beter hier schrijven dan die fles open Tas.Ik weet niet hoelang je al niet drinkt maar je zou er doodziek van worden als ie op ging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Vooruitgang?misschien inderdaad een raar woordmaar ik verwacht bewegingvooruit, achteruit, link of rechtsommaakt me niet uitmaar er gebeurt niets!ben nog exact hetzelfde als twee jaar geledenok, zonder drank en financieel probleemmaar als je zolang in de ellende hebt gewenteldmag je dan ook eens iets goeds verwachten?ok, ik had een heel verhaal navolgendmaar die is te dramatisch!het navolgende ook, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Zoals Wing zegt: er is geen vooruitgang.Geen achteruitgang.Verandering JA dat wel.De verandering beoordelen wij.Leeg nest Tas?Klaar om uit te vliegen maar god weet waarheen?Misschien zijn je vleugels nog niet sterk genoeg behoeven oefening.En nee, ga je ziel niet dumpen, heeft al zoveel doorstaan, verdient koestering.Heb je straks nog nodig want er komt een straks, heus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 MuppieWat jij beschrijft heb ik maanden zo gevoeld:je drinkt niet, je voelt je lichamelijk goed en dan? Wat is er voor in de plaats?Voor mij was dat : niets. Mensen raadden mij aan hobby's op te pakken en dingen te gaan doen. Ik kon het niet.Ik verveelde me ook snel en apathie is mij ook niet onbekend. Ik kon alleen uit het raam kijken en ben daar ook erg goed in geworden. Kwam goed van pas in het ZH overigens, btw.Nu ben ik dat een beetje kwijt.Er is niets voor in de plaats, maar het deert me nietmeer. Ik doe zo hier en daar wel wat,maar ook even vaak niet, maar het geeft niet meer, het voelt niet meer als een onoverbrugbare leegte.Dus niet ergeren Muppie, laat het maar zo zijn,het verandert vanzelf, geef het de tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Tas er is altijdbeweging, ook allijk je niets te doenHet mooie is verder veranderd er nietsAan het cponcept Tas en dasmaar goed ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 jane,ik ga die jaren niet weggooienhoudt de moed erindurf eigenlijk ook niet hardop te zeggen wat ik hebmag geen rare ideeen spuien, niemand bezorgd makenach, gevalletje gektegaat ook wel weer overrare gewaarwoording als emotie en gedachtes niet samenwerkengelukkig weet ik wat er scheeltgeen oplossing, behoudens uitzittenen dat frusteertmaar genoeg over mij!op het moment dat ik inlogde wist ik dat het onzin wasanders had dat kreng allang met een bijl geopend geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Ik had gedacht dat mn leven zou veranderen. in zekere zin is dat ook zo natuurlijk maar het is niet helemaal wat ik ervan verwacht had.Komt mn ongeduldige kant ook weer om de hoek kijken he? Alles moet anders en wel nú! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Tas lees mezelf terug en wil absoluut geen "pleistertje erop-klaar"gevoel geven hoor.Het is rot genoeg om het gevoel te hebben vast te zitten en niks te zien dat alle moeite die je doet en deed goed maakt.Het gevoel dat je de jackpot verdient maar dat de loterij altijd ergens anders valt.Hoe kan ik je steunen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Oh! Heb je ookADD Alf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 TasHet is begrijpelijk dat je na hard werkenen stoppen met drinken graag daarvoor iets terug wil zien. Maar misschien ben je net zo ongeduldig als ik..Toen ik stoptemet drinken dacht ikeen ander mens te wordenmet louter prettige eigenschappendie, begeleid door een pys.wel snel tot bloei zouden kunnen komenNiets is minder waar.Nu komen juist de minder prettigenaar voren, die jarenlang er onder zijn gedronken.Ik ben niet anders gewordenik ben nog steeds dezelfdealleen de ruis, de drank, is erafEn het gekke is, net als stoppen met drinkenmoet ik nu leren te stoppen met het weghouden van mijn minder prettige kanten de schaduwzijden.En dat gaat net als stoppen met drinken:accepteren, integreren, helen.Dat heeft tijd nodig en ook lijkt het soms stilstand, het groeit toch doorde wind steekt vanzelf weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Misschien weet je dan waar die fles voor symbool staat Tas(hij kan niet voor leegte staan:D) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 SaraJa heb weer aan de knof gezeten vanavond...ruik je het niet?MarNee, geen ADDkan mijn aandacht er prima bijhoudenWas vroeger wel een druk kindmaar dat noemde men toen neurotisch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Mooi gezegd Alf. Ik hoop dat je gelijk hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 marjo,concept Tas die is leuk maar ik ben tas niet meerik ben een doos die altijd thuis zitniets meer sprankelendik ben geveld door de orde van de daghet normale bestaan heeft me gegrepenzelfs het verstand snapt niet meer dat er meerdere wegen zijngecontroleerd door de huidige normen en waarden van de burgerijmet alcoholprobleem was ik nog iets of iemandnu niets, geen aandacht waardgewoon nietssorry maar ik ben nog steeds behept met een willetje die iets wilmaar ik mag niets willen, klep dicht en doen wat iedereen van je verlangtheb mijn krediet jaren geleden verspeeltzelfs het verslavingsgedrag ben ik verleerdanders had ik wel ergens krediet kunnen sjagerenach, ik houdt op!drama koningin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Goedenavond Wing -san, Jane, kruimel, madelief, en cathyDe anderen heb ik al toegesproken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 quote: Originally posted by: MupkeMooi gezegd Alf. Ik hoop dat je gelijk hebt. Ik kan alleen voor mijzelf spreken MupMaar als ik jou zo leesdenk ik dat het ook wel voor jou zo kan zijnIk zie wel raakvlakken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Ik herken er wel veel in ja.Ook dat deel dat je dacht dat je opeens een leuk mens zou worden. Dat dacht ik dus ookEn ik ging een heel druk sociaal leven krijgen. (alsof ik dat wel had voordat ik dronk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Neenee Tas! Gewoon doorgaanIk durf te wedden dat het helpt!Gnigni..In any kind of way (Het houdt vanzelf op) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Alf,ik een gewoon leuk mens?echt niet!!ik heb zeer slechte eigenschappenmaar die heb ik tijdens het optrekken van de mist per direct omarmdik zeg altijd............al mijn slechte eigenschappen maken mij tot een mooi mensnee, daar ligt het niet aaneigenlijk denk ik mijzelf bekijk het maarik doe het op mijn maniermaar zolang iedereen nog ruzie maakt over mijn etiket.......mag ik niets, maar ik kom ook niet verderinteresseert me ook niet wat ik benmaar het zou wel handig zijn als ik weet hoe ik met bepaalde dingen om moet gaanop dit moment ben ik mijn eigen therapie aan het schrijvennou............dat gaat met vallen en opstaanik ben het gewoon zatzit met dingen die niet alcoholgerelateerd zijnmaar waar kan ik wel alles spuien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Wing,uiteraard heb je gelijkhet genieten en waarderen van het kleinedat heeft de laatste jaren mij geholpenmaar nu een ego die meer wiltik ben niet in de wieg gelegd voor kleine dingenhoe doe je dat dan?ik wil genieten van beideps, ik voel me inderdaad de jonge Cruijff die op de bank zitben beter dan sneijder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Toevallig was ik vandaagnog even buiten en hetviel me op hoe mooi de tuinin bloei staat..Het contact met de laatstde benen genomene lijktvoorzichtig te herstellenI'm I fast or what?Ik wacht geduldigEerste voorzet lijkt okeeIt all comesNo worriesJe gaat vanzelfweer bewegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Ook hier, Tas, ook hier.En yesss....you do it your wayer is geen betere. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden