lady jane Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 een kleurrijk briesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Veels te veelIk vermoeddochter wappertermeeHeel dramatischAaaargh.. Wat een hitteTrust Tsewoman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Dag allemaal, ik kom ook nog even dag zeggen.Zie wel dat het er hier relaxed aan toe gaat.Tuin nog gauw even gesproeid.... lekker fris, maar binnen is het nog smóór!Ik ga met een groot glas thee nog eventjes buiten zitten mijmeren...slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Jane, lekker slapen. En jij voor straks ook alvast trusten Cath. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ja, wel relaxedlate night jazzje..Ist overdag nogwat te doen WingIn de dampen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Zelfs midden op het water om middernacht, voelt alles nog erg warm aan.Of ligt dit nu aan mij,het innerlijke wat overhit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ik ga mn bed opzoeken. Niet moeilijk want hij staat al jaren op dezelfde plek. Slaap lekker jullie en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Slaap ze mup, hoop dat je je bed vind Ik ben een eenzame strijd aan het houdenen niet aan de winnende kant.Hoe lang nog, waar blijf ik de energie halen ?Hot hot hot. Boiling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ik heb er ook eentje in mn tas hoor. Echt lekker zo'n verkoelend windje bij de hand quote: Originally posted by: jane4Ik heb nog 2 ouderwetse opvouwbare handwaaiertjes Wing voor als de stroom eens uitvalt of voor een lange busreis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ja hoor, daar ben ik winnende,thuisfront verliezende.Weet het soms allemaal niet zo goed meer.wat was beter ? Drinken en een goede tijd, of niet meer drinken en balancerenop de rand van ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Als van Bibernaar Johnny CashGeef het tijd Wil.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Wilrijk, probeer toch jezelf aan te leren het per dag te bekijken. Vandaag laat ik de eerste staan. That's all. je hoeft alleen maar die eerste niet te nemen. Begrijp je het verschil ? Je komt er wel. Ik heb alle vertrouwen in je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ik ga me maar eens opmaken voor de nacht. Zooo geen zin om morgen vroeg op te staan...En zie erg tegen de workshop op. Een uur reizen met mn waaiertje in de bus, ik hoop echt dat ze airco hebben in die dansstudio. Neem wel wat fruit mee en veel water. pfoeh krijg het al warm als ik alleen maar aan de shimmy denk..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Welterusten woman en Wing.Het is niet die eerste, dat is geen probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 De eerste is hetnatuurlijk ook nietWat eronder lag bedolvenDe moed om te kijken naar datHet tweede is het ook nietOr be reconstructed or flashin the panGeef het tijd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Trust W&W!Woman, van te voren druk maken, wellicht valthet morgen meeWing, het went alweerHet past vanzelf aanin de dampende hitte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Bedolven was hetbovengekomen ookFlash in the pan ?Een van mijn favorietentoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Het is niet de wilNot even da WillHet is nietsEn uiteindelijkkomt het samenIn een soort van Wil(l)Maar dan echt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Laat maar komendes te betterJe ontkomt ertoch niet aan Rustig aa jochieGooshe Frabba! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ghoose Frabba heb ik al veel geuitOntkomen kan ik nietMijn lot afwachten eveneens nietDweilen met de kraan open ?Geef me maar extra dweilenen ik versla die kraansoms met loden schoenen weliswaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Zoals je zietben ik ook heel aanpasbaaren pas mijn schrijfstijl een beetje aande rest volgt dan welAn honest man is always a child. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Eigenlijk maakt het nix uit hè?Je ziet ze dweilenAfwachten en tarten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 SussekindHoi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Begin moegestreden te gerakennu even niet tegen drankdat gevecht moet misschien nog beginnengeduld is een schone zaakkan ik dat ergens van het schap nemen ?eender hoe, voor het eerst zie ik de toekomst somber inI am the wisest man alive, for I know one thing, and that is that I know nothing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Satori, everyone knows!Het is ook niet de drankHee Will, wat zit je dwars?Er is geen gevechtAl lijkt het heel echtEr is ook geen genoegdoeningJe weet het allang! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden