Spring naar bijdragen

9-7 vrijdag

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 457
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Igor en Caro,

Het klinkt wat kinderachtig maar Igor, het doet me goed dat er iemand is die even aan mij denkt en een reactie wil.

Nou, ik was de draad van gisteravond aan het lezen. Nog niet helemaal want ik wil nu even actief worden voor het te warm wordt.
Het was goed dat ik gister vroeg m'n bed opzocht maar daardoor miste ik wel een geweldig "gesprek".

Tasseke, Sara, Mupke, Alf, Marjo, Wingchun, Marieke en.....ik weet even niet meer wie nog meer hadden een gesprek over de verwachtingen die gewekt waren toen er gestopt werd met drinken en dat die verwachtingen gewoon niet zijn uitgekomen.
Het is voor mij een leerzaam "gesprek". Ik zal het zeker helemaal aflezen, het zal mij zeker helpen.

Nou meiden, ik ga even moestuinen en dan kom ik weer kijken hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goede morgen, Caro, Igor en Geertje!
Wat een rust hier.
Gek dat ik nu 20 graden al lekker fris vind, het lichaam begint zeker te wennen aan warmte?

Igor heeft een leuke wekker:D
Geniet ervan! Die van mij snurken alleen nog maar.............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GG kijk je even naar je onderschrift,
laten we zacht zijn voor elkaar maar ik denk ook voor jezelf GG.
fijn dat je reageerde. maak er een mooie dag van en doe eens wat leuks voor jezelf je hebt het verdiend
hier alvast een grote bos :heart::present::heart::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge Kore en Suusje!
Hey Suus hoe was t met je mams? Leuk dat jer zo spontaan naar toe kunt/wilt, heb je goed contact met haar? Haha Harderwijk: daar kwam mijn oma vandaan. Haar broer, ome Willem, nam altijd verse paling mee :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Kore, wil in deze hitte-periode graag ff genieten van de ochtendkoelte.
Ramen tegen elkaar open enzo. Maar ben eigenlijk niet echt wakker hoor :D

Heb net even op het pact-draadje gelezen.
Hoor er niet bij (boehoehoeoeoeo snik) en vind het best n beetje jammer dat sommige dingen daar terecht komen en niet op de gewone dagdraad.
Nou ja. Igor: idd kom HIER ( commando, kun je niet vroeg genoeg aanleren hihi) wanneer je het moeilijk hebt, op wat voor manier dan ook!
Ik ken dat hoor van je terugtrekken: heb 2 jaar als een soort kluizenaar geleefd maar daar schiet je echt helemaal niks mee op. Waarom denk je dat ik bijv. gisteren zo lang op de draad zat? Juist, niet alleen omdat het gesprek goed was, ook om niet te denken aan............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal!

Zo eindelijk lang en lekker geslapen,wel gedroomd maar die waren plezierig.
Zit wel alweer vol energie en ik ga maar eens met de tuin verder,gisteren mooie struiken bij mijn moeder meegekregen en geplant dus die ga ik eens sproeien en dan de kids wakker maken en mijn lijstje van things to do maken,Ik heb manlief moeten beloven om een rustdag te nemen maar op vrijdag doe ik dat mooi niet!!! 12 uur hebben de kids vakantieeeeeee. Dus ook een kort dagje school. Pff iemand hulp nodig bij schoonmaken,tuinieren enz in ruil voor een lekker sapje en hapje hahaha. Waar komt die energie vandaag zeg. Gisteren al de linker en rechterburen geholpen dus die zijn op hihi.
Sorry dat ik gister niet meer inlogde maar we waren laat terug uit Harderwijk en toen moesten de struiken er nog in en toen met manlief la a law en cold case zitten kijken.

Even terug lezen en dan reageer ik even.

Hugs
Suus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus hoor net dat je zuinig moet zijn met water. gelukkig heb ik gisteren al een zwembadje vol gemaakt.
vanavond kans op onweer maar of er veel regen bijkomt?
ga nu maar gauw douchen voordat het beetje water op is :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...