Yvonne Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Woehaaaaaaaa, een hele goeie morgen allemaal................... wat een bak: in 1 nacht terug naar 2008.......Doe mij maar een grote bak koffie met een enorme lik lachroom:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 goede morgen yvon. jij bent in elk geval wakker, niemand had het nog gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 blondie en caro ook goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Hoi Igor, moest verschrikkelijk lachen... zag het direkt. Gaat goed met de pups he? ben best een beetje jaloers hoor, maar dan wel gezond jaloers. Nu die glaasjes toch nog onder de knie zien te krijgen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 ja het is goed dat ik ze heb, anders kon het wel eens goed fout gegaan zijn. voor de drank word aan een oplossing gewerkt. 'alleen' redt ik het niet en antabus of iets is geen oplossing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Hoi igor, waarom denk je dat ? Bij mij heeft het een knopje definitief doen omdraaien, tot hiertoe (ik spreek altijd met twee woorden hé)Als je weet dat je lever geen alcohol meer kan afbreken en het giftig spul direct in je bloed komt, zou je dan nog steeds durven drinken ??Welke oplossing had je voorhanden, als ik zo vrij mag zijn ?PS, enkele heel mooie kiekjes gemaakt, maar das voor vanmiddag of later, staan nog op mijn gsm Vonnekeeeee, lachroom, ja graag, kan best een portie gebruiken Sara, je bent een schatje Hannah, donder en bliksem, beter 's nachts hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Weet je ook wat voor oplossing Igor? ik zou het je zo gunnen om ECHT van de pups te kunnen genieten. Dan wordt het wakker worden een dubbel feest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Oeps, ja zie het nu ook hahaha idd niet goed wakker.Bah ben misselijk, kan niet van de drank zijn, ben niet zwanger dus wat?!Voel me beroerd. Had gisteren al migraine maar mag de pillen ertegen eigenlijk niet meer nemen nu er Raynaud geconstateerd is. JA de boom in!!! Vanmorgen weer wakker met die rotkop en dat met die hitte, nee hoor, heb pillen lekker genomen. Maar daar word je niet misselijk van. Mss gewoon nog bij de migraine.Hoi Yvon trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Morgu wil, bakkie voor jou..... donder en bliksem bij jullie vannacht? HIer gelukkig niet. en dan ook liever overdag hoor. als het snachts onweert komt er hier zo'n lief hondje me wakker maken en lispelt : 'ik ben zo banggggg' mag ik even bij je??? "en dan gaat ze heeeeeel dicht tegen me aan liggen, voorpootjes stijf om mijn hals.... word ik zowat gewurgd. Dat zijn echt slapeloze uurtjes voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Ocharme het beestje, hij weet wel waar kruipen hé, de kwajongen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Morgu Saartje, misselijk... ik heb het wel eens als ik een vitaminepil op mijn nuchtere maag heb geslikt. of als ik teveel koffie drink zonder nog wat te eten..... vervelend verschijnsel hoor. Hoop voor je dat het snel overgaat. En die koppijn ook ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 10 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Zo ben weer eventjes in slaap gevallen op de bank. Heerlijk! Alles goed met iedereen?Ga eerst een koffie maken en ben er zo weer XSuusje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Will :$ (bloosbloos)en dat terwijl ik jullie voor stripfiguren uitmaak? Ff serieus: dus jij liep ook tegen een fysieke grens aan?Mijn leverfunctie is ok maar bloeddruk steeg en dan die vaatkramp-toestand, wil niet net als mn vader en opa aan een beroerte gaan of erger: wil er wel aan dood maar verlamd verder moeten is het spookbeeld.En Igor: dan komt de hondenmotivatie want veronderstel dat ik een beroerte zou krijgen, wie zorgt er dan voor mijn doggies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Tis een meisje hoor wil, hahaha En zooooo lief.En voordat ik alle hondekenners over mij heen krijg met advies om haar niet te steunen in haar angst: NEEN, we hebben bij onweer en vuurwerk nooit zielig met haar meegedaan..... absoluut niet, maar het zit gewoon in het beestje gebakken blijkbaar... Affijn, tis een soortement kind van je..... maakt niet uit, maar wel lastig snachts ... .en dan gaat de wekker daarna ook weer gewoon om half zes Maarru Wil, jij gaat wel heel goed he??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Godemorrrrrgen.Ik ben ook maar vroeg opgestaan, ondanks dat het weekend is en ik best nog een uurtje had kunnen doorslapen. M'n hoofd wilde wel. Maar ik vind het ook zo heerlijk nog even een uurtje hier te genieten van de stilte, binnen (zoon slaapt nog) en buiten (alleen de vogels zijn er). Wil, ik heb nog even teruggelezen. Je leek wat zwaarmoedig gisteravond. Zo ken ik je niet. Maar op de één of andere manier was het wel mooi om te lezen. Begrijp me niet verkeerd ajb. Ik hoop van harte dat je vandaag een fijne dag hebt en de zwaarte weer even verdwenen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Morgu mup en suus..Suus wat zie er verschrikkelijk 2008 uit, hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Von: als ik hond was zou ik ook bij zo'n lieve baas kruipen !Mijn ouwetje is er ook erg bang voor maar ik ben een strenge trainster: hoe meer ik de hond bevestig in z'n angst, hoe erger het wordt dus negeer ik haar. Hard ben ik hè? Maar zo heb ik haar wel over andere angsten heen gekregen, bijv. de stofzuiger.Hoi Suus, lekker bijgeslapen? Geniet van de morgen en.........starten in z'n 1? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Tja, echt wel, dag 15 vandaag, and counting. Nu me er nog kiplekker bij voelen in het hoofdje hé Het lijkt precies allemaal maar moeilijker en moeilijker te worden, maar niet drankgerelateerd !Lichamelijk was alles nog tip top in orde hoor sara, maar dat zou niet meer zo zijn, moest ik nu beginnen met drinken. Antabus weet je ?? Veel over gelezen, en het houd wonderwel de drang helemaal dicht.Ben juist nog op een interessant artikel gebotst, mits er hier ook veel vrouwelijk schoon zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Hihi, de stofzuiger vindt ze wel leuk. maar ziet hem ook als een soortement van concurrent: komt altijd met haar bal aansjouwen als ik aan het stofzuigen ben, komt ze ff helpen. Maar volgens mij is ze gewoon jaloers op dat grote gromding, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Morgen Mupke en Caro!Yvon: hahaha je was me voor maar je hebt helemaal gelijk hoor, sommigen zijn gewoon zo en dan nog, als beessie en baassie zich er goed bij voelen is het oké toch?Ahhh Caro, nee thanx, geen lachroom voor mij, als ik aan room alleen al denk word ik nog misselijker:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Ja Mup, je hebt dat goed gezien. Had veel tijd om na te denken, en het waren allesbehalve prettige gedachten. Heb het goed van me af kunnen schrijven, maar in mijn borst zitten de donderwolken er nog steeds. Misschien maar eens eerst gaan slapen om de boel te sussen. Zo ben ik idd niet Ik denk dat de lachroom al voor een groot gedeelte op is Caro, kloppen dus maar Goeiemorgen aan de iets latere binnenkomers nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 haha yvon ik weet het negeren, maar ik voel me toch wel lekker als ze bij me komen omdat ze bang zijn. ik haal ze niet aan hoor en probeer het te negeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Oh ja, wil marjo nog eventjes bedanken voor het moment. Het heeft me goed gedaan. Wat een meid, wat een teksten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 En voor de puzzelaars: sov gott älsklingBen er mee weg, het bedje lonkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Zo ben je nu kennelijk wel Wil. En het is niet zo gek dat je de donderwolken nu ziet. Hoop dat dit je niet doet besluiten tot verkeerde keuzes. Ze drijven wel weer weg hoor. En als ze te lang blijven moet je ze misschien bang maken. Jaag ze weg. Ik ga alweer afsluiten want zoonlief zit toch alweer wakker op de bank inmiddels. Ik kom vast vandaag nog wel terug.Dagdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden