Otje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Weet je dat niet |Wing ? (mét stokje !)Iemand die regelmatig komt liefhebben en niet blijft slapen. En ook niet eerst romantisch bij je hoeft te eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Hoi Smid ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Veel onweer zo te lezen. Hier nog geen drupke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 trusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 geraak je wijs uit mijn schrijfsels Woman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 JA WINGELING HEERLIJK DIT WEER. Wat ik net al zei, dan voelt je huis zo goed aan hé als of er een beschermde deken om je heen ligt. Als of er twee hele sterke armen om je heen zitten die je tegen alles beschermen. Dit is genieten voor de Bol. Het zware natuurgeweld. Dan zijn we allemaal zo nietig. Daar kunnen we niets tegen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Welterusten Igor, ik hoop dat je fijn slaapt en fijn wakker wordt morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 goeienacht Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 jazeker Smid, ga er spoedig weer mee aan de slag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Igor, slaap lekker!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Wat is een minnaar dan in jou ogen, Wing ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 oeps, te snel geroepen dat er hier nog geen drupke...Begint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Zo dus iedereen lat van het weer, altijd het weer het is of te warm of het regent, stormt of onweer.In ieder geval nooit goed en dan de verschillen in dit kleine landje 't is maar net waar je woont. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Madelieverdje ik woon in Brabant. Tussen Veghel en Helmond. Dus nadat Will heeft genoten kom ik aan de beurt. Ja en misschien Geertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Van mij ook een welterusten allemaal.Lekker veilig in mijn warme bedje, laat het buiten maar donderen.Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Je moet je niet verplicht voelen hé Woman. Er is nog wat werk aan na deze.Maar je zal dan wel een dagje (nachtje) zonder pc moeten stellen. Ga je dat kunnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Nu ga ik ook mn bedstee in hoor!Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Ze gaan allemaal vroeg slapen geloof ik.Goeienacht Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Rapi. ik heb mijn buienradar vast staan op m'n bureaublad. Wel zo handig. Kan om de haveklap gaan kijken wanneer het gaat stormen of onweren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Hupsa nog eentje,Slaapwel Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 woman,het heeft zich al bewezen dat aandachts tekort juist wordt opgeheven.Nu hebben we ook groepsvormingen soms zijn er onderwerpen die je extra aansprekenin ieder geval ben ik vaak nieuwsgierig naar bepaalde mensen ik zoek dan speciaal met de zoekfunctie, even kijken voor nieuws.het heeft ook een dagboekfunctie waar anderen mee kunnen lezenen misschien je wel kunnen controleren, indien nodigkijk alls je je nooit met anderen bemoeid, dan weet je ook wel dat er niemand reageert.dat ligt niet aan het draadje maar aan de persoon zelfen je zou toch ook even kunnen roepen op ditjes en datjes als je hulp nodig hebt, hulp wordt dan geboden op je eigen draadof zoieetsssssik zit ook maar te fantaseren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Ja hoor, Smid, een nachtje is geen probleem En ik voel me zeker niet verplicht, ik en mn peceetje zijn erg blij met je. Mn vriendin ook, want ik heb alles opgeschreven, en als ik klaar is stuur ik de boel naar haar toe. x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Bolletje ik woon op een Zuid-Hollands eiland.Het kan hier met al dat water lang blijven hangen, maar dat vind ik niet erg.Zeker s'avonds en s'nachts niet.Maar ik ga nu echt! Tot morgen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Ik ga even douchen. Kan ik ook buiten doen geloof ik Zo terug x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 heeee, gaat nu iedereen vroeg slapen?Slaap lekker en geniet van de koelte deze nachtik denk dat ik de komende week mijn schema maar omdraaide hele dag slapen en 's nachts leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden