Spring naar bijdragen

Voorstellen


MichMich

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik zit met bibberende handen dit bericht te typen. Ik heb weer overmatig gedronken een hele week lang. En dus niet op mijn afspraken komen opdagen. Zoveel spijt van. Zit nu met bonsende hart in bed met laptop op schoot.

Wordt helemaal gek ervan. Heb ook niet geslapen heel de nacht tv gekeken of beetje internet. Voel me vies en zweterig. Ook heb lompe dingen gedaan zoals mensen bellen, rare gedrag opmerkingen maken in de nachtwinkel. Gelukkig kwam ik alleen laat in de avond naar buiten om de kans om voor aap te zijn te verminderen.

Heb nu weer voormezelf genomen om helemaal te stoppen wat echt heel moeilijk gaat worden. Ik vind het zo onzettend lekker en dat gevoel die er van krijg. Wil zo graag dat ik het gewoon in de hand had. Echt een wijntje of biertje drinken achter de pc of voor de televisie is zo fijn. Tot ik katers krijg, teveel geld uitgeef, moet liegen tegen mensen enz.

Ben zo angstig nu en weet niet hoe ik alles moet gaan oplossen. Kan me niet meer vertonen zeker nu niet terwijl ik ergens moet zijn over een uur. Gaat niet lukken natuurlijk.

Ik had een tijdje onder controle maar was weer in stijgende lijn steeds meer aan het drinken. Het is ook zo jammer, ik ben begin twintig moet ik hiermee dealen tot aan me dood. Van die gedachten begin ik weer spontaan dorst te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen MichMich,

Welkom hier op dit forum.

De eerste stap heb je gezet om iets aan je verslaving te gaan doen.

Heel moedig van je.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je je nu beroerd voelt en teleurgesteld bent in jezelf.

Zoals ik lees vlucht je met de drank ook weg voor je problemen en kom je je verplichtingen daardoor niet na.

Ik ken het gevoel van achter de tv of laptop zitten met alcohol. Heb het ook jaren gedaan. Voor je het weet loopt dit uit de hand.

Dat je hier op het forum bent betekent dat je die niet meer wil.

Er zijn hier veel mensen die hetzelfde hebben meegemaakt of nog meemaken als jij.'

Lees eens mee met de dagdraad en doe je verhaal daar.

Je kunt er altijd tips en adviezen vragen.

Ik moet nu naar verslavingzorg voor behandeling zo.

Spreek je later weer. Sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Mich,

Van harte welkom op ons forum.

Ja stoppen is moeilijk maar weet je, het wordt naarmate je langer droog staat, makkelijker. Ik sta nu met veel hulp van dit forum, ruim twee jaar droog, en heb weinig last van trek. Het zijn maar momenten en die zijn, doordat ik Refusal slik, heel gauw weer voorbij. Duurt meestal maar een paar minuten of seconden.

Kom maar gauw naar ditjes en datjes de dagdraad, daar zitten we altijd en praat maar veel. Dan kunnen we je steunen in de strijd, die je zeker gaat winnen. Maar geef jezelf de tijd en laat nooit de moed zakken.

Heel veel suc6.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor al jullie reacties!

Ik wil het liefst er maandag weer normaal voor staan. Dus niet trilliger en moe zoals nu.

Ik heb maandag tot en met donderdag bij elkaar. Paar flessen wijn op, aantal bier en 1 liter wiskey.

Ik heb geen tijd om naar de huisarts te gaan. Ik moet maandag ochtend fit op kunnen staan.

Ik hoop dat me lichaam sterk genoeg is om die troep allemaal te kunnen verwerken dit weekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik herken me erg in je verhaal, afgezien van de fysieke verschijnselen gelukkig.

Je vraagt teveel van je lichaam..jouw lijf kan dat niet allemaal een een weekendje verwerken.

Wat bedoel je met "ik heb maandag tot en met donderdag bij elkaar"?

Nou hopelijk wil je nog wat meer delen, succes!

Change

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...