dhen Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Bram Vermeulen - boven op de berg't Was boven op de berg dat ik begreepEn besloot het nooit meer te vergeten't Was boven op de berg dat ik begreepWat ik al zo lang had moeten wetenDiep onder mij het zachte groene dalWit boven mij de wolken in het blauw't Was boven op de berg dat ik begreepWat ik nooit meer vergeten wouGeen stem, geen vuur vanuit een struikGewoon de vage bergen in de mist't Was boven op de berg dat ik begreepDat ik dit al langer wistAltijd, altijdGeen donderslag bij heldere hemelOok niet de bleke sikkel van de maan't Was boven op de berg dat ik begreepIk kan ook zonder angst bestaanWas het de wind die mij verteldeJe bent nooit alleen op deze aarde't Was boven op de berg dat ik begreepWat ik al lang bewaardeWas het de warmte van de zonDe geur van steen, door mij herkend't Was boven op de berg dat ik begreepJe bent nooit alleen als je samen met jezelf bentAltijd, altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Hoop is wel handig bij angst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 En een dansje.. Met alles! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Nee DhendroBij echte anstis er oerDaar is geen hoopOvergaveAan dat wat isImpuls Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Marieke, waarom zeg je nu: genoeg erover? Als je niets onderneemt zit je over een jaar nog in dezelfde situatie. Wil je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Gelukkig wel ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Voorbij allesis oerIn allesIk ga slapenThank you! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Yep, me too, slaap lekker Geen muren meer Geen deuren meer Alles is zacht en rond Al het lawaai verstomtWe hoeven nergens heenWe zijn erWe gaan hier nooit vandaanVan nu af aanIs dit ons bestaanBram Vermeulen: "geen muren meer" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Het mooie isIk heb nooitnaar iets gezochtIk deed alsofWant wat zalik zoeken?Lieve mensenLieve wereld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Heb je dat weerheb hier nog éénBrammetje ceedeeNah!Maar effe luisterenLekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Eén "voordeel"Ik hoef mijnkinderen er nietuit te schoppen...Not yetProbably notEr is geen nadeel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Hmm.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 (((( )))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Mail!Van dochterVan de campingAlles is vet!Ik huil vetvette lach! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Alles bestaatvanuit leegteeromheenDE BEUK ERIN!Dochter zit inde Dordogne en zend kusjesDus geniet zeDat is mooiIk weet niet of ikvan de nacht houJawelOok van de dagJij geniet ookhe Dar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Klein liedjeEr bloeit sindsgister zomaareen kleine roosroze in mijn tuinEen kabouterpapaverEen heesterachtige metwitte bloemenIk loop opblote voetenMet of zonder jouEen spoor door de tuinSamen met mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Je bent eenmooi mens Dar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ook.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Nee..Het zijn maar woordenIk voel het niet zoDat is het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Dag darMooie Dar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Dat is een gevaarlijke vraag..Het hout ruikten lonktDurf de beitel ernog niet in te zetten Komt wel, rijpen..Ik hou ook van woordenOh! Ik hou van woorden!Ik hou van woorden in muziekIk hou van woorden van de dovenen de stommenIk hou van allesNu dansen..Het is zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ontspannen bij astmaGezond eten doe je enbewegenGewoon genietenHet is lullig..Sterren kijke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden