tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Bor,dat zeg ikEr is geen instantie die jou weg kan halenmaar wel je kind en dat is ook gebeurd.Ik weet niet waar je bang voor moet zijnik weet wel dat ik in mijn broek scheet van angstop het moment dat ik moest aanpakkener hing mij een gevangenisstraf van een half jaar boven mijn hoofddaardoor zou ik alles kwijt rakenhuis, kind noem maar opdacht je dat ik wilde stoppen met drinken?ik scheet in mijn broek om de confrontatie met mijzelf aan te gaanwoest omdat niemand me met rust lietook ik ben gedwongen om een keuze te makenik heb hem gemaakt, met tegenzinnu ben ik er blij om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ja Laura is 15 jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ok Bor,je wilt dus welis dat een beslissing die je daadwerkelijk gaat doen?of ben je nog aan het twijfelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Had dus toch gedronken en ik heb zo'n spijt van wat er allemaal gebeurd is. Ik kan alleen nog maar huilen. Ik zie het niet meer zitten op het moment. Hoe kan ik dit nog goed maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Mijn hemel Borretje wat lijkt me dat verschrikkelijk en dan zo lang. Zou me gecotroleerd en vooral gewantrouwd voelen. Van de andere kant is het wel de kans van je leven om te laten zien dat je voor je kind kan zorgen dan heb je tenminste bewijzen dat je er goed toe in staat bent. Het zou een zuivering kunnen zijn maar lijkt me niet leuk om begleugd te worden door mensen die denken dat ze het allemaal zo goed en beter weten. Sterkte meid en ga er voor.Desi je hoeft je niet rot te voelen want we kennen en herkennen dit probleem. Dat Laura schreef was pure bezorgdheid om haar moeder en ze is behoorlijk volwassen maar toch nog een kind dus waar moest ze anders naar toe? Hoop dat de moderator een mogenlijkheid heeft om je te laten lezen wat ze scheef zodat jij je er aan kan optrekken in je strijd. Ook jij meid go go go. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Borretje,hoe moeilijk het ook is en gaat wordenvolgend jaar zeg je hetzelfde als ik nuhet was het waard en ik ben blij dat ik dat toen heb gedaan.en wanneer zou dit moeten gaan gebeuren?volgens BJZ kan het vanmiddag dat weet ikmaar hoe heb je dat zelf in je gedachten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Dees,ik begrijp het niet helemaalheb je gedronken voor Laura haar actie of daarna pas?was het een hulproep van laura of een puberactie?verder hoef je hier niets goed te maken, wij snappen dit soort dingen welmaar ook voor jou.........hoever wil je gaan?????als alles stuk is en er geen keuzes meer zijn?zijn we allemaal dan zo eigenwijs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Weet ik Borr. kan echt niet. Lief dat je wilde bellen maar jij hebt genoeg zorgen nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Bor,het doet me pijn om te zien dat dit moet gebeurenmaar ben ontroerd om te zien wat voor vechtertje je bent!niet vergeten............de komende tijd slepen we je er ook doorheensoms met een lach, soms met een schop maar altijd met een luisterd oor.gekke meidgo for it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 als jullie eens stoppen met bezorgdheid om elkaaraan elkaar een voorbeeld nemen hoe het NIET moetdan valt er heel wat winst te behalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Nee dit wil ik ook niet. Mijn dochters en P. zijn het liefste op aarde voor mij. Het moet echt lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 goede middag heb geprobeerd mee te lezen, maar wordt me even iets te....Bor ik wens je heel veel wijsheid en kracht (die heb je meer dan je denkt)Dees jij ook veel sterkte je weet wat je te doen staat, en geef laura een dikke knuffel.moet er weer van tussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Zeg het maar Borr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 pfffff,ikzelf heb ondertussen goed bericht ontvangenmijn moeder moest geopereerd worden vanochtend, was zwaarder en moeilijker dan verwacht maar gelukkig alles goed.moet ik toch nog gaan opschieten strakszit namelijk nog steeds in mijn pyama. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Dees,misschien heb je mijn posting van 13.56 nog niet gelezenof wel maar wil je er niet op reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Meer kan je niet doen Bormaar laat die krengen een poepie ruikenen schoppen heb ik al gedaan!niet gemerkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Tass ze heeft geschreven toen ik gedronken had en echt geen puberactie maar een noodkreet.Ik wil stoppen voor ik alles kapot heb gemaakt. Het moet gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 quote: Originally posted by: borretjequote: Originally posted by: borretjeIk weet niet of je het nog weet. Heb zaterdagmiddag wel heel lang met P gebeld. Ik hoefde niks te zeggen lieverd. Ik hoefde alleen maar te luisteren. Zou je wat voor mij willen doen en voor p.? Desi; ???? Ja Borr wat kan ik voor je doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Caro,Hoewel ADB een zeer goede begeleiding geeft, niets aan te merken op hun behandelingis en blijft een internetbehandeling voor sommige mensen en/of situaties te vrijblijvend van karakter.het is ook iets te makkelijk om er van uit te gaan dat elke instantie dan maar even op het forum gluurtde ervaring leert ook dat je niet iedereen op zijn mooie blauwe ogen kan geloven.komt ook nog bij dat we het niet over lullige situaties hebben, het is geen kwestie van een knuffelkonijn kwijtraken.Niet dat ik pro BJZ ben.........totaal niet zelfsmaar soms moet erkennen dat er wat heftiger maatregelen genomen moeten worden.hoe grof, oneerlijk en irritant het allemaal is, soms redt je het gewoon niet op de normale manier.Sorry Caro,maar ik ben van mening dat je iets tekort door de bocht heengaatmet als mogelijke consequentie dat mensen kunnen denken, zo erg is het allemaal niet.Het doet pijn, maar ik blij NU blij met die harde maatregelen.Zachte heelmeesters hadden mij dat moment vermoord.relativeren is goed maar niet het onderschatten van de situatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ik wil alles doen wat nodig is. Als ik me maar nooit meer zo shit hoef te voelen als nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ok Dees,dan is het echt ernstig.ik was er nog vanuit gegaan dat het een puberactie wasen dat je daardoor aan de borrel bent gegaan.Zo, nu ben jij aan de beurt Je wilt er alles aan doen om dit te stoppen?wat is je plan? heb je die al bedacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 NOOIT MEER DRINKEN!!!!!!!!!Dagtherapie begint 16-8 en naar de AA. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Borretje, ik kom even binnenwippen om te horen wat je dwarszat, nou dat is niet niks.Ik sluit me bij Tas aan; grijp het met beide handen aan. Drie maanden weg van alles en laat ze een poepie ruiken. Je bent dan bij je zoon en misschien kun je daar een vorm van rust vinden.Ja, nu ben je @#$%$#@&(!Je mag nu niet meer wiebelen meis. Go for it!En Desi: goed dat we nu weten wat er aan de hand was.We waren bezorgd.Jij en Bor om elkaar.Nu eens om jezelf gaan denken meiden..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Wat is dat voor onzin Caro?tuurlijk mag je ermee bemoeiensorry als ik fel reageerde maar je berichtje kwam mij iets te makkelijk over.mischien heb ik het foutmaar dat kan je beter zeggen dan verongelijkt weglopenkom op!ook ik moet leren om te communiceren, dus laat me niet in de steek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Dees,mag ik vragen wat voor therapie je gaat doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden