tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 PP,Ik ben al een aantal stappen verderik zie alles heel duidelijk en heb het eigenlijk goed onder controlemaar in mijn belevingswereld sta ik nu in het middenuit het negatieve en destructievemaar het positieve en contructieve is nog even onbereikbaardat maakt dat ik altijd waakzaam moet blijvenik zie die angst aan komen rennen, het is een eigenlijk een constante belegering van mijn egovoorlopig ben ik sterk genoeg om die belegering goed te doorstaanmaar de wetenschap dat dat zomaar kan omslaan ik ben eigenlijk ook niet bang, boos, verdrietig of wat dan ookik weet het gewoon nietin tegenstelling tot vorig jaar laat ik het me maar overkomenik laat het gistingsproces (thanks jane ) maar gistenvoel me er ook niet negatief over, misschien inderdaad een doorbraakik weet het niet, afwachten maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 hahaha bol,ik heb de benaming "kippetje" altijd een beetje denigrerend gevondenPlotseling kijk ik daar heel anders tegenaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Jane:heart: want die heb ik jou vandaag nog helemaal niet gegeven.Tas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Zo zijn weweer bij latenAlles gaat vanzelfEn ik kijk toeNu een beetje bijsturenIk pik hier en daareen graantje mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ik vind het Machtig prachtig! Nice to meet joe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Intussen zit de Bolle hier met haar rookwekkertje. Het gaat erg goed tot nu toe. Ik word me er van bewust dat ik zo vaak naar een sjaggie grijp als ik wat spanning voel. Dat kan bij een emailtje al gebeuren. O emailtje, wat zou er in staan? Ff een trekkie, Nee Bolle afblijven met je tengels. Het wekkertje heeft nog niet gerinkelt.Raar maar als het wekkertje af loopt, zeg ik iedere keer weer "Ha daar is ie weer. Dank je wel." En zet hem weer een half uur vooruit.Leuk hoor gecontroleerd roken. Ben zo benieuwd of ik inderdaad minder rook nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Yep,weer genoeg materiaal voor mijn huiswerkzit ondertussen te wachten op een belangrijk telefoontjewordt daar een beetje zenuwachtig vanga niet weg, maar ik moet even rommelenmmm, zo wil ik niet praten en zo heb ik een serieus gesprek van twee uur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Zo een haast heb ik nu ook weer niet.what ups Bor?wordt je overvallen door een onstemmig gevoel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 dat kan gebeurenis ook niet erg, je ziet en ervaart het tenminsteweet je waar dat vandaan komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Bor, niet om het een of ander maar toch niet om mij he lieverd ?Dat onstemmige gevoel ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Bor,in dit soort situaties gebruik ik altijd even snel de GGGG methodegebeurtenisgedachtengevoelgedraghet lijkt kinderachtig maar binnen een minuut heb je overzicht en vaak dan ook de kracht om met dat gevoel om te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Hallo allemaal, alles ok hier. Behalve dat iedereen afzegd voor mn midsummerfeestje de 24eMaar ja misschien is de timing niet zo handig, midden in de zomer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 hee woman,waren de reacties wel positief op je feestje?overmacht kan je niets aan doenwel de datum verzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Oke Bor, zie je pb wel verschijnen...Tas : hier heb ik ook wat aan ... thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Bol 11.40h: wat ik daar zei staat los van opvoeden.Ik bedoelde meer van hoe je even met je eigen sores om kan gaan...hoe ik het soms doe, min of meer bewust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 quote: Originally posted by: bolletje quote: Originally posted by: tassekeBol, ik ben me iets te bewust van mijn eigen spiraal dat mijn persoonlijke groei, tijd nodig heeft, dat kan ik accepteren maar niet dat ik blijf rondhangen in dat spiraaltje ik wil eruit, niet meer in oude fouten en patronen vallen Een rare vergelijking maar ik heb een broedmachientje, en heb al veel kuikentjes uit zien komen. Het ene kuiken is er met een uur uit, bij de andere duurt het soms een dag. Heel soms moest ik helpen, maar 9 van de 10 x kwamen ze op eigen kracht er uit. Sommigen wat bang en konden niet zo goed staan. Kropen in een hoekje en moesten langzaam wennen aan hun nieuwe omgeving en de omgeving van het veilige ei los laten. Dat werden stevige krachtige kippen en stonden midden in het kippen gebeuren. Stonden heel stevig op hun poten. Misschien ben jij wel zo'n kippetje. In oude fouten en patronen val je nooit terug. Iedere dag weer, leer je verder. Maar geef jezelf de tijd. Forceer niets. ------Wat een prachtige vergelijking juist!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 mmm... Ik kom tot het einde, Gevoel, maar kan daar weinig mee dan het alleen nu maar toe te laten...Ook niet verkeerd, vroeger verdronk ik het gevoel, nu laat ik het toe... Stap in de goede richting... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 hihi Bor,wel even doorzetten!het gaat ook niet om de gebeurtenismaar om je gedachten en je gevoel duidelijk te krijgendie methode komt van mijn cognitieve therapiedie gaat er van uit dat we allemaal onbewust negatieve gedachtes hebben die geprogrammeerd zijn door vroegere ervaringen.als je je bewust bent van deze onbewuste gedachtes en gedragingen dan heb je een krachtig middel om dat om te buigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 quote: Originally posted by: DarEn veel mensen hebben daar truukjes voor, wij kozen de drank maar dat wil niet zeggen dat wij uniek zijn in deze gevoelens en dat al onze vastgeroeste patronen aan het alcoholmisbruik te wijten zijn. ----Helemaal mee eens.Ieder zijn pad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Bor ? crisis ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 heeee Bor,Waar slaat dat op?en waarom ik weer niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Wat is loos Bor ?pb me maar...please !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Bor, sorry ik zat er tussendoor met al mijn ge-quoot.Kun je ook gewoon vertellen meid wat er is?Voor de draad er mee!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Borretje Waarom een crisis? Wat is er gebeurd? Misschien krijg je wat meer duidelijkheid als je het deelt met ons. Samen staan we sterker hé?Mensen ik moet dadelijk naar de kapper maar ben zo weer terug hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 ok, dat kan en maghet is maar een kleine methode om inzicht te krijgenmaar buitenom de gebeurtenisheb je al bedacht hoe je met dit soort emotiewisselingen om kan gaan?de gebeurtenis kan je niet veranderenwel je gedachtes, gevoelens en daardoor je gedrag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden