will Geplaatst 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ha, Fransje, ik dacht al. Lekker hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 heb ik goed gelezen dat de situatie wat verbeterd is, will ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 yezzzz, niwi. It looks better now.Misschien weer wat vroeg, maar toch, ......Heb positieve signalen ontvangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 geduld is een bloem der mensheid, will... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 kweetet, niwi, kweetet.Heb er nochtans veel van hoor, alleen op dat vlak kan het niet snel genoeg gaan hé. Ik loop veel te graag met een zalige glimlach door het leven. Elke dag zonder is een verloren dag !Nog één keer: Veni, Vidi, Vici Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 zijn kik fier op u Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Fijn om te lezen will, het is je van harte gegund!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Lieve allemaal, ik moet zo naar mijn werk.Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag, maak er wat moois van Sterkte voor degene die het nodig hebben!Liefs en dikke knuff van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Goeiemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Dag fransje, werk zeWitte, goedemorgen, alles in orde ?niwi, mijn wijsgeer ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 och, will...wie was ik en waar kom ik vandaan ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Niet te bescheiden hé niwi Wie weet krijg ik ooit ook zo eens een betweterig kereltje die ik dan raad mag geven.......en die niet luistert Je gaat nog geschiedenis maken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 geschiedenis met dronkemanservaring???...tis me wat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Fransje werkse!!!Goedemorgen Witte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Alles prima hier will, dank voor je belangstelling.Ik las trouwens gister, dat je vrouwe gelukkig weer iets van vertrouwen had uitgesproken had he,Dat vond ik mooi om te lezen. Hou vol en t zal weer goed komen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Dank je witte, het doet idd erg goed. Vandaag een dagje quality time. De zaak is gesloten en we gaan samen iets leuks doen Terug op het goede pad !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 en niet teveel op de euforie leven, will ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 hmmm, ik probeer me te temperen, maar het kriebelt vanbinnen.Het drinken is weg, maar de stress van de zaak blijft natuurlijk. Daar moeten we een harmony in vinden.Moeilijk gaat ook hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 is het geen alcoholistische gedachte om na alles wat er gebeurd is, toch alles direct opgelost te willen zien ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 En nog van harte gefeliciteerd met je neefje will.prachtig he zo een nieuwe wereldburger.Ik moest lachen om je bierverhaal. Mooi he dat je ook zonder alcohol kunt genieten van het nieuwe wondertje.Hoi Madelief.Mooi om jou ook te lezen,Ik wens je heeel veeel succes tot 1 uur en dat je maar geen "fladderend" gevoel mag hebbentot 1 uur (zoiets noemde je het gisteren toch?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ik ga dr vandoor, de baas wacht op melaterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Goeie morgen lieve kanjers:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 maar wel typerend voor een alcoholist, lijkt....je wilt dus een voorbeeld....toen ik na de 1e AA vergaderingen thuiskwam en tegen mijn toenmalige vrouw zei....nu is alles opgelost...begon het gesodemieter pas....het vertrouwen in mij heeft nog 1 a 2 jaar geduurd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ja Witte dank je!!Jij werkse en een fijne dag!!!Ja fladderen noemde ik het, nu nog geen last van gelukkig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden