will Geplaatst 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Amen, Madeliefje, amen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Wil:Ok, dan zal ik me wel vergist hebben. Ik dacht dat de dochter van Enimen ook vernoemd was naar een ster en zij heet Hailey...Maar goed, mooie naam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Borretje:Suus had hele pijnlijke opgezwollen ogen en moest nadat ze bij de huisarts was geweest meteen door naar de eerste hulp. Er was iets met bindweefselschade....Klonk niet fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 houtje en eks ook goede morgenBor gaat het nu wel goed met je dochter en jou, ondanks het verdriet wat ze je heeft aangedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Will:Ik heb ff Gegoogled, kon het niet laten:DHailey betekend: HELDSupernaam dus! En nergens een ster te horen...zal ik in mijn hoofd erbij verzonnen hebben;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Den niwi sé (hij is er nog wel niet, maar nu ben ik hem eens voor hé ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Eks, prachtig, dat wist ik zelfs niet. Zou dat de bedoeling zijn geweest ?? Thanks for the tip, dat ga ik ze zeker eens vragen. De naam krijgt ineens een vele diepere betekenis hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Bor heb je verdient Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Borretje:Het lijkt me heel moeilijk om met pubers om te gaan. In hun gedrag zijn ze soms zo onbegrijpelijk en hierdoor moeilijk invoelbaar...Hoop dat het me later als ze bij mij groot zijn ook gaat lukken...Ik was zelf ook geen gemakkelijke puber en hoop maar dat ik hierdoor wat begrip op kan brengen straks wanneer ik zelf mijn "deel" krijg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Borretje, dan heb jij het ook heel moeilijk gehad zeg! Pfff.Ben alsnog blij dat ze de weg naar jou weer gevonden heeft!Ik was als jouw dochter.Weglopen en weer thuiskomen, 17 en zwanger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Bor:Vooral die onzekerheid...daar ga je aan kapot lijkt me! Ik heb het altijd zo te doen met die moeders die je vaak ziet bij "Vermist" en zo....Hoop het nooit mee te hoeven maken. Fijn dat het tussen jullie weer helemaal goed gekomen is:) En nog een kleine erbij ook! Lijkt me wel heftig voor je dochter zo jong een kindje...Op die leeftijd woonde ik net op kamers, studeerde en hing de beest uit...Volgens mij zou ik dat op mijn 17de niet aan gekund hebben een baby...Maar aan de andere kant kan een mens veel als hij moet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Madelief:Jij ook al zo'n jonge moeder! Ik ben een oude mutsen moeder:D Kreeg op mijn 31ste mijn eerste;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Wanneer ik op mijn 17de de eerste gehad zou hebben dan zou hij nu 27 jaar oud zijn! Wat een kerel dan! Zou wel schelen....dan hoefde ik hem vandaag niet naar school te fietsen....Nee, knap meiden! Heb ik diep respect voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ik ben weer weg! Ik ga mijn kids naar school fietsen!Tot laterzzzzz! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 ik ga werken. bor pas op dat je niet door het putje glijdt en eks fietszefijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ekstertje, ja ik was erg jong.Te jong....Voor mijn 20e had ik 2 kindjes.Nu zijn ze 24 en 25.Ben blij met ze.Toen wist ik niet hoe zwaar het zou gaan worden, dus was ik me ook niet bewust van de grote verantwoordelijkheid die dat met zich mee zou brengen.Achteraf maar goed ook misschien.Een kind met 2 kindjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Goedemorgen lieve allemaal Heb nog niet terug gelezen maar hoe gaat het hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Goedemorgen Fransje!Hier hangt weer een goede sfeer!Igor meis! Werkse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 den will se.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Fijn om te lezen Madeliefje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Beat you to it niwi Hoi Fransje, gaan we goed ??Wat gaan we vandaag doen niwi ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 vandaag gewoon verder met de woestijntraining he, will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Hee Will,Ja gaat goed, we gaan de veertiende dag in, JOEPIE!!Twee droog, jongen jonge, ben echt wel trots.Gisteren had een collega een kater, ik wilde haar wel vertellen hoe blij ik was dat ik dit al veertien dagen niet meer had gehad............Niet gedaan maar wat was en ben ik blij.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Bedoel twee weken droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 zolang ik nog geen kamelen zie passeren is dit goed voor mij niwi Another day, another victory ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden