Spring naar bijdragen

Dinsdag 13 juli 2010

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 458
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Borretje:
Het lijkt me heel moeilijk om met pubers om te gaan. In hun gedrag zijn ze soms zo onbegrijpelijk en hierdoor moeilijk invoelbaar...Hoop dat het me later als ze bij mij groot zijn ook gaat lukken...Ik was zelf ook geen gemakkelijke puber en hoop maar dat ik hierdoor wat begrip op kan brengen straks wanneer ik zelf mijn "deel" krijg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor:
Vooral die onzekerheid...daar ga je aan kapot lijkt me! Ik heb het altijd zo te doen met die moeders die je vaak ziet bij "Vermist" en zo....Hoop het nooit mee te hoeven maken. Fijn dat het tussen jullie weer helemaal goed gekomen is:) En nog een kleine erbij ook! Lijkt me wel heftig voor je dochter zo jong een kindje...Op die leeftijd woonde ik net op kamers, studeerde en hing de beest uit...Volgens mij zou ik dat op mijn 17de niet aan gekund hebben een baby...Maar aan de andere kant kan een mens veel als hij moet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ekstertje, ja ik was erg jong.
Te jong....
Voor mijn 20e had ik 2 kindjes.
Nu zijn ze 24 en 25.
Ben blij met ze.
Toen wist ik niet hoe zwaar het zou gaan worden, dus was ik me ook niet bewust van de grote verantwoordelijkheid die dat met zich mee zou brengen.
Achteraf maar goed ook misschien.
Een kind met 2 kindjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Will,

Ja gaat goed, we gaan de veertiende dag in, JOEPIE!!
Twee droog, jongen jonge, ben echt wel trots.
Gisteren had een collega een kater, ik wilde haar wel vertellen hoe blij ik was dat ik dit al veertien dagen niet meer had gehad............
Niet gedaan maar wat was en ben ik blij....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...