Madelief Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Goede Doe-De-Morgen allen.Eerst koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Hoi Madeliefje, jij se vroege vogel, koffie komt er aan !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Ha Will!!! Ja ik hou van vroeg.Dank voor de koffie!Hoe was je dag gisteren?Heb mijn limiet en tijden niet overschreden gelukkig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Fantastisch nieuws meisje, Ik vind je heel goed bezig zijn. Ik heb je weten aanmelden, en verschoot destijds van de hoeveelheden en tijdstippen dat je begon. Wat een verschil al hé. Weet je nog. Volhouden hoor, elke dag een beetje minder of later, en in het slechtste geval even status quo, wat ook nog lang niet slecht is !!Ik begin aan dag 19 !! Dit is geleden van mijn 15j of zo Gisteren een heelrijk fietstochtje gedaan, met de vrouw, terrasjes gedaan en tot mijn verrassing hadden ze overal wel NA bier. Het leed valt te dragen op deze manier. 's Avonds in de tuin gezeten van een prachtig restaurant met 2 hele mooie vrouwen Mosseltjes gegeten en geen echte trek gehad in "the real stuff". Vandaag dus weeral fris en monter. Ik kan mijn geluk niet op.Moet nog bijlezen van gisteren, of heb ik niets spectaculairs gemist ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Fijn om te horen Will, zo'n dag met je vrouw is nu heel waardevol lijkt me.En ja er gebeurt hier altijd wel iets, zoveel mensen op 1 forum, het duizeld mij weleens.Vandaag staat mijn wekker op half 2, dat is voor mij best eng.Maar gisteren 1 uur gehaald zonder al te veel spanning, dus dit moet ook lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Als je 1u haalt zonder echte inspanning, heb ik een rotsvast vertrouwen dat je makkelijk 1.30 ook kan halen. Zou het niet helpen dat je tegen die tijd iets gaat doen, waar je even je verstand moet bijhouden ? Misschien wordt het wel 2u voor je het beseft ? Afin, ik denk maar hé. En benauwd moet je het er niet door krijgen hoor. Als je dit van dag 1 zou geprobeerd hebben, had je waarschijnlijk hartelijk gelachen, en kijk nu al eens waar je staat ?? :present: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 ja het gaat me lukken Will. net als jij!Weet nog niet waar ik op ga belanden uiteindelijk,helemaal droog of af en toe, de tijd zal het leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Krak hetzelfde als toen ik hier begon maadje Morgen Caro, ik heb er hier eentje bewaard voor jou. Lachroom moet helaas even worden bijgeklopt.Moet even snel naar de krantenwinkel, brb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Ha die Caro!!!Je koffie komt eraan, met lachroom natuurlijk!Alles goed met je en goed geslapen?Weet niet in welk deel van het land jij woont, maar in het Oosten verwachten ze weer noodweer.Zelf woon ik in het zui-westen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Dat kan nooit heel ver van A'pen zijn hé In de late namiddag wordt er hier ook het één en het ander verwacht. Ik hoop tegen dan al thuis te zijn met de motor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 goede morgen wil madelief caro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Klopt Will,Het is dat ik niet zo graag winkel in winkel uitga, maar als ik echt iets moet hebben,ga ik eerder naar A'pen dan naar R'dam.Ja ja ze bestaan vrouwen die niet graag winkelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Goedemorgen Igor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Heeeeeeey igor, hoe gaat het met je meisje ? Altijd blij als je op de proppen komt PS heb juist de inhuldiging gezien van jullie team. Heb gewoon traantje moeten wegpinken. Zalig toch jullie saamhorigheid. Daar zouden wij als Belgjes nog veel van kunnen leren hoor !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Gek madelief, want ik ben een man die daar erg graag van houdt. Mijn vrouwelijk kantje zeg maar ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Een goedemorgen Madelief, Will en Caro!Knap Madelief, heb groot respect voor je Will: nah kijk nou toch eens wat een mooie dag je hebt gehad, dat is weer een extra steuntje in de rug!Trouwens: nog gefeliciteerd met je nichtje en ik hoop dat zij in haar leven alleen maar een heel leuke nuchtere ome Will zal kennen Heb de weersvoors[pelling gezien en ook ff op de duitse buienradar gekeken ziet er niet goed uit voor de namiddag/avond dus helaas............niet naar training want 1 x per week in een windhoos vind ik al eng genoeg, heb er nog de bibbers van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Hoi Igor, goeiemorgen, hoe ist met Knabbel en Babbel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 ja hoor alles goed aan deze kant. ik ga voor dag 3. heb gisteren gefietst en kwam belgen tegen ik dacht zou wil daarbij zijn? nee dat kan niet dat is te ver uit de buurt.madelief ik hou ook niet van winkelen. ik weet 1 kledingzaak daar vind ik meestal wel iets wat past en 1 schoenenwinkel waar ik bijna altijd slaag. dus als ik kleding of schoenen moet hebben ben ik altijd binnen 1 uur klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Haha Caro je kan wel zien dat jij in 't westen de minima aanhoudt; hier moeten we er zeker 5 graden bij op tellen dus wordt idd erg benauwd straks. Daarom ben ik ook zo vroeg op.Hoe oud is je kleinzoon? Ja die kleintjes hebben ook last van dit weer zeg, sneu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 goede morgen sara. met knabbel en babbel gaat goed. ze hebben de bak ontdekt. ook hoe je leuk kunt spelen erin. vanmorgen hebben ze tot half 6 geslapen dus het wordt steeds iets later. ze kunnen zitten op comando en luisteren doen ze ook niet slecht. ik zal vandaag eens bellen voor puppy cursus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 En hier is nr 3 die niet van shoppen houdt !Sterker: ik HAAT het, stel zo lang mogelijk uit. Mijn kleindochter (puber) vindt het eigenlijk erg nodig om mij te "restylen" maar daar heb ik helemaal geen zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Hiersé sara sé Bedankt hoor meisje, een nuchtere oom D !! Ja, dat zit er echt wel in nu Igor, ik heb gisteren de fietsen in de auto geladen en richting Rumst gereden om ze daar uit te pakken. Dus het kan altijd, wil ik maar zeggen hé. We gaan dat nog doen, eerst auto en dan fietsen. Zijn er leuke fietsroutes bij jullie in de buurt ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Sara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Igor en ja , doen, want jong geleerd.............Ik merk dat heel goed aan mijn hond: wat ze in de beginfase krijgen ingeprent blijft altijd hangen, dus gebruik van maken! Leuk hoor, puppy-cursus. Trouwens: mijn vriendin start weer een puppy-cursus in september )net te ver, ik weet het, was wel leuk geweest en zij is echt een heel goede trainster'Huh toetsenbord doet raar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Haha die Will, je vrouwelijke kant zeg je.Zat even te denken of ik een mannelijke kant heb....En ja die heb ik, maar is niet iets om hier op het frum ui te leggen. Gelukkig ben ik niet de enige die winkels haat.Maar ik heb wel bergen kleding, want ik bewaar echt alles.Moet nodig gaan ruimen want ja dat rokje van 15 jaar geleden is een beetje vaal geworden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden