Spring naar bijdragen

vrijdag 16 julie

Madelief

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 417
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat zoek je dan Jet ?

Iedereen hier is aan het verwerken wat hun het leven en de verslaving gevormd heeft ???
Verleden en toekomst horen daarbij !!!

Vind het heel jammer dat je het gevoel hebt dat het forum niet jou de steun geeft waar je op hoopte !!!
Heb je bijdrage echt wel gewaardeerd, en hoop je toch zo af en toe nog te horen hoe het met je gaat...

Veel liefs Blondie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg ma B. wat denk je nu dat Jet juist bedoelt met haar verhaal????

Ik kan daar zeker zeer in komen, ook jij kent me hier al wat langer, en je weet plus min wie ik ongeveer ben (vaag hè?), maar zo'n verhaal, en dan??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quote van Jetset "Suus was het begin van min afhaken. Suus ging onderuit, en haar kind leed. En wij waren daar getuige van en deden iets. Haar kind kon inloggen. Nou, laat ik dan 1 ding heel duidelijk zeggen: mijn kinderen hebben meer dan eens in de situatie van de dochter van suus gezeten hoor"

Sorry, Jet bedoelde je soms Dees ?
Krijg steeds meer het idee dat er hier niet helder gesproken wordt...
Geen probleem natuurlijk, we vechten allemaal, maar het wordt minder als je de verkeerde personen gaat beschuldigen... Het niet meer op een rijtje hebt...

Jet, hoop dat je morgen nog even terugkomt om je berichten te nuanceren, en anders hoop ik dat je je weg op een andere manier weet te vinden...
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry VM : Wil zeker niet kletsen achter iemands rug om , maar zie mn voorgaand bericht !!!

Dees, sorry dat ik dit nu weer naar boven heb gehaald bij jou... Echt niet mn bedoeling lieverd...
Maar je komt er wel... Heb een hele sterke vrouw gezien in de periode van je zus, nu die weer zien te hervinden... in nagedachtenis van je zus !!! :sun::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste sigaret geprobeerd met verkleefde zizla's en peuken.

Rampzalig resultaat,

Nu ga ik terug pogingngen doen om oogjes dicht en kopje stil te doen!!

Ps, wou een type fout verbeteren maar laat ze staan.

Wie kent nog, een elpee die blijft hangen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...