Spring naar bijdragen

zondag 4 juli


Aanbevolen berichten

@Madelief vind het al heel knap dat je mensen zo onder ogen komt die niets van je probleem af weten hoor. Dus je bent hartsikke goed bezig. Lijkt alsof je iedereen moet inlichten maar volgens mij hoef je dat helemaal niet te doen.

@Fleur het zal wel goed zijn wat je hebt aangepast, soms komen de woorden wel door de screening andere keer weer niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 577
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Slaap lekker Fleur!!! En ja hoor hou jij me maar een beetje in de gaten!:)

Bekkie het was zenuwslopend! Echt waar. Maar ik ben daar niet door de mand gevallen. Dat wilde ik ook niet. Maar ik stond in het begin te shaken.
Volgend jaar hebben we weer een M&G en dan kan ik daarna gewoon naar huis rijden, dat weet ik zeker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, loop ik net Fleurtje mis. als je nog leest: slaap lekker!!! :present:
Ik begin moe te worden van het warme weer. Slaaptekort ofzo.
Hebben jullie daar ook last van?
Morgen begint alweer een drukke werkweek waarbij ik ws. ook 's abvonds thuis nog moet werken.
Maar wel de laatste week en dan ............... :rose:B):musicnote::rose:B):musicnote::rose:B) :musicnote:VAKANTIE :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, ben ik eindelijk weer.
Zie dat er al wat te kooi gaan? Weltruste dan :lips:

Hihi Wil; de gedachte aan je salto deed me al lachen thanxxx!

Mosterd na de maaltijd maar Jet je hebt idd een prachthond wow WOW!!!

Hèhè ben blij dat deze dag bijna om is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ook eigenlijk Bekkie. Bedacht me net dat vooral mn ogen zo zwaar voelen. Verder ben ik niet moe. :huh: En dat komt ws. omdat de ventilator de halve dag pal voor mn gezicht stond. Dus steeds die windvlaag die weer voorbij mn ogen kwam. Dat maar niet meer doen dus. B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier gaat het wel goed Rapi. Met Jos is het nog hetzelfde. We hadden afgesproken dat we zouden gaan oefenen om hem weer wat mobiler te maken maar nu wil hij het weer niet. De H.A heeft gezegd dat het verpleegtehuis nu wel erg dicht bij komt omdat Jos zelf niet mee werkt.
Ikzelf ben een stuk uitgerust, de vijvers zijn klaar en het zware werk is af. Dus ben tevreden. meis.
Wanneer heb je nu een dag waarin echt wat rust kunt nemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zou kunnen van die ventilator, heb er zelf geen één dus zou het niet weten. Weet alleen dat ik nu om een uur of 8 in de ochtend zoiets heb van uit bed nu en in de winter of als het iets kouder is blijf ik lekker liggen.

Komt wel goed uit die energie nu moet ik zeggen. Ga het weekend verhuizen dus heel veel te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was vanavond nog dubbelblij zelfs dat ik geen bier van de cafetaria meegenomen had. Zat nl. met zoonlief tv te kijken toen die reclame voor alcovrij witbier voorbij kwam.
Hij: Nou, dan kunnen ze het net zo goed geen bier noemen.
Ik: jawel want ik denk dat het wel net zo smaakt als gewoon bier.
Hij: Dan hoeven ze het niet te maken want kinderen lusten het dan niet
Ik: Nee, maar ze maken het ook niet voor kinderen maar voor volwassenen.
Hij: da's stom, die kopen toch geen alcoholvrij bier?
Ik: Denk jij dat volwassenen alleen maar alcohol drinken?
Nouja, om een lang verhaal kort te maken (:D) kregen we nog een heel gesprek over alcohol en wanneer je het wél mag drinken en wanneer beter niet.

Zóóó blij dat ik aan de cola zat. :heart: Maar een beetje hypocriet voelde ik me wel met mn voorlichtingspraatje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mupke: de zondagen zijn voor mij de moeilijkste dagen van de week. Toen mijn man nog leefde juist een feest, daarna was mama er nog maar nu die ook weg is..........Gelukkig heb ik m'n honden nog.

Rapilos: goh fijn je weer te horen! Sterkte met deze drukke tijd!

Bekkie: ga je verhuizen? Heb ik zeker gemist! Nou dan wens ik je veel succes en energie hoor. Ben zelf in februari verhuisd en blij dat het achter de rug is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja dat weet ik maar er zit niets anders op gelukkig heb ik hulp van 4 handige jongens:D Die mogen dus sjouwen daar betaal ik dan ook voor. Hoef als het goed is alleen maar te delegeren.

Dus van de week er even hard tegenaan en dan moet het goedkomen. Daar ga ik vanuit. Als ik daar woon ben ik weer terug op mijn ouwe stekkie dus helemaal happy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...