fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 GADVER!! nogmaals Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ik zie madelief staan...Je had een ongelofelijke avond las ik ergens..meegevallen dus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Haha Fleur gotcha Tuthola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ik heb een pop-up toegestaan... kan dat wel?Anders kon ik geen 'antwoord' geven. Moet toch niet gekker worden?Ik ga er eventjes uit.Het is nu lekker buiten dus even de tuin in. Mijn gevoel zegt dat het pas 19h is, dat krijg je dan als je laat gaat eten....Latersss...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ja Fleur ik ben er weer hoor! Niet voor heel lang want ik heb ernstig gebrek aan slaap na de feestjes! Maar heb een klein stukje gelezen hier....Gezellige boel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ben echt weg nu schatties. Even de attentie verleggen naar de echtgenote, is nodig Lees jullie morgen wel verder.Bekkie, mijn fantasie is haast grenzeloos, maar niet helemaal Iedereen , en zie dat ik geen klachten hoor hé (ssst, wie weet ben ik misschien mr. tactive ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Hoi allemaal,Sorry,Niks gelezen nog.Twee weken geen computer gehad i.v.m de verhuizing.Ben erg blij jullie weer te "zien"Het is een hectische tijd.Heel,heel veel werken, zowel op de zaak als in de thuiszorg, als met de verhuizing.Ben tamelijk afgedraaid, en morgen weer een lange werkdag tot 21.30Ooit komen er betere tijden.Als ik 65 ben ofzo, oh, nee, tegenwoordig tot 66 geloof ik he.Nou ja, nog maar 11 jaar te gaan.Nog bijzondere dingen gebeurd in de tussentijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ik zie haar al in die mooie grote tuin zitten...aaaah..wat een leven, wat een leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Vertel dan in het kort madeliefje..tenminste als je zin hebt..of nee toch maar niet, vertel het gewoon in het kort . Daarna mag je slapen gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 O Rapilos!! Ik heb vaak aan je gedacht en meende idd al dat je nog geen pc in werking had!Goed dat je je neus even laat zien!Geniet je ook wel tussendoor van je eigenste huis?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Wil heeft goesting denk ik ...in een ijsje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Adios Wil and tell me nothing about you're fantasy. I don't wanna know. i know it already I guess:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ha daar is Rapi weer. En ben je een beetje gestetteld wijfie? Is nu alles een beetje aan de kant? Ik hoop echt dat je het nu een beetje rustigaan kunt doen, maar als je morgen al weer tot 21.30 moet werken. PPFffttt.Kun je morgen wel een beetje uitslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 It takes two to tango he Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Nou jongens Tactive is ingelogd en heeft weer wat te doen hiero....u bent gewaarschuwd. Je kunt ook zelf gaan wissen, dat scheelt hen weer een mailtje.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Rapi, ik lees je nog hoop ik. Ik zou net even de tuin in.... doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ik heb niets fout gezegd!! Kan ik toch niet aan doen dat wil honger heeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Had vanmiddag trouwens een heeeeel lief mailtje van Tactive gehad. Tactive had mij geschreven waarop ik geantwoord had. En daarop kreeg ik een lief mailtje terug. Leuk hé? Doeg doeg lieve Wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Dankjewel wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 euhmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Haha mutsefluts, ff beetje aanpassen hier en daar Fleur. Already done it!!Wil had trek in een ijsje geloof ik zo'n lekkere;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Drie keer lief en tactive samen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Fleur, het kwam allemaal niet op het goede moment zeg maar. Veels te spannend om mensen te ontmoeten die ik al lange tijd ken via internet, maar nog nooit in levende lijve had gezien. Ben nog steeds een stukkie van slag. Maar het feestje was super! Alleen duurde het van half 2 s'middags tot half 2 s'nachts....dus je begrijpt... Nu nog een goed nachtje maken en dan ga ik de week in vol goede moed om absoluut te minderen. Dat is gisteren niet gelukt. Vandaag wel stukken minder, dat wel weer dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Doei Cathy,Ga jij maar even lekker de tuin in,Natuurlijk, geniet ik tussendoor van mijn flatje.Ha, die lieve Bol,Ben nog bezig me te settelen, en het wordt steeds gezelliger.Woensdag middag, laat, als ik even vrij ben, lekker gordijnen bestellen bij de Mahe.Nee, kan morgen helaas niet uitslapen, moet gewoon om 7 uur weer op.Maar goed, ben dat zo gewend, dat ik dan toch al wakker ben.Hoe is het verder met jou?En met Jos? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ik heb iets veranderd bekkie maar weet niet of het het juiste is Zo lang madeliefje? Kan me wel voorstellen dat het ongemakkelijk is om mensen te ontmoeten die je nooit eerder zag..ben daar ook niet zo een held in.En hou je aan je belofte voor volgende week..dat is vanaf morgen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden