smart Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Jewel hoor, Hennie Vrienten hoorde bij Doe Maar. Die ander zijn naam ben ik even kwijt, o ja (googel de googel) met Ernst Janz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Hou ik ook al niet zo van HW, nee hoor, dan Ramses idd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Cath. behandel je hem ook voor of doe je er gelijk verf op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ben je in Friesland geboren en/of opgegroeid dan? Vond je die pijpekop gewoon langs de kant van de weg, of was je ergens in een soort niemansland?Hoe kun je zomaar zoiets vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Jammer dat de steel er niet meer aan zat Wing.Ik heb hier ook best veel pijpen van Jos. Een waarvan de kop versiert is met allemaal frutsels van zilver. Ik bewaar ze in zo'n pijpenhouder waar ze rechtop kunnen staan.Die koppen worden toch gemaakt van een soort wortel? Jos heeft me het vaak verteld maar ik ben de naam kwijt.Heb je zelf ooit pijp gerookt? Het schijnt de gezondste manier van roken te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeGaat bolletje nu kotsen??? Heb ik net gedaan Fleurie. Vind het echt een engerd die vent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Fijn is anders? Filip de Winter..daar moet ik pas van kotsen. Ongeacht waar ie voor staat. Zou er zo op kunnen slaan.Jos Brink..Dat was een lieverdje.Ff bedenken waar ik mijn avond nog mee ga vullen..pijp roken zegt me namelijk niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Jos Brink amai die was h dus geen kans Fleur toch niet want hij is dood.Die pijp roken doen we niet aan hoor verzin wel iets anders:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Het was wel nen helen gezellige homo bekkie Kunnen sommige mannen nog een puntje aan zuigen. Hoe noemde het programma ook weer? Wedden dat? Daarna kwamen er nog flauwe afkooksels maar genen Jos meer . Verzin eens iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Tactive leest mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ik heb ze ooit gezien die pijpen van klei. Er zaten zelfs figuren op. Leek me alleen erg moeilijk als je die dingen uit moet kloppen. Als je ziet hoe hard Jos 'z'n pijp uitklopt denk ik wel eens, nog ff en hij is middendoor. Je ziet ook aan de rand van die kop een hele kuil zitten. Vind het overigens wel erg lekker ruiken.Heb van mijzelf ook nog een pijp. Soms rookte ik samen met Jos een pijp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 SSSsssst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Wedden dat ja en nog zoveel meer waarvan ik niet weet hoe het heet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Awel bolletje, dat lijkt me nu echt erg gezellig sé, samen een pijpje roken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 And he's alive!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 SSSSSSssttttttttt ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Jos Brink zou zeggen, samen aan een pijp lurken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 And kicking !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 GADVER!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 hahahah, ja hoor Wil goh wat een fantasie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 quote: Originally posted by: wilrijkAwel bolletje, dat lijkt me nu echt erg gezellig sé, samen een pijpje roken Ja Wil maar ik heb de mijne aan Maarten gegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Wat een leuke dingen hoor je hier toch van mensen...Bol aan de pijp? Schitterend. Ja, ruukt lekker; vast ook wel met dat spul wat Wing erin stopte....? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 En was Maarten een tevreden man ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Geloof dat ik ineens een hele andere Wil zie:DNever let go of your dreams Wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden