Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 577
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Ben je in Friesland geboren en/of opgegroeid dan?

Vond je die pijpekop gewoon langs de kant van de weg, of was je ergens in een soort niemansland?
Hoe kun je zomaar zoiets vinden?

Geplaatst

Jammer dat de steel er niet meer aan zat Wing.
Ik heb hier ook best veel pijpen van Jos. Een waarvan de kop versiert is met allemaal frutsels van zilver. Ik bewaar ze in zo'n pijpenhouder waar ze rechtop kunnen staan.
Die koppen worden toch gemaakt van een soort wortel? Jos heeft me het vaak verteld maar ik ben de naam kwijt.
Heb je zelf ooit pijp gerookt? Het schijnt de gezondste manier van roken te zijn.

Geplaatst

Fijn is anders?
Filip de Winter..daar moet ik pas van kotsen. Ongeacht waar ie voor staat. Zou er zo op kunnen slaan.
Jos Brink..Dat was een lieverdje.
Ff bedenken waar ik mijn avond nog mee ga vullen..pijp roken zegt me namelijk niets :D

Geplaatst

Het was wel nen helen gezellige homo bekkie ;)
Kunnen sommige mannen nog een puntje aan zuigen.
Hoe noemde het programma ook weer? Wedden dat? Daarna kwamen er nog flauwe afkooksels maar genen Jos meer :(.

Verzin eens iets :D

Geplaatst

Ik heb ze ooit gezien die pijpen van klei. Er zaten zelfs figuren op. Leek me alleen erg moeilijk als je die dingen uit moet kloppen. Als je ziet hoe hard Jos 'z'n pijp uitklopt denk ik wel eens, nog ff en hij is middendoor. Je ziet ook aan de rand van die kop een hele kuil zitten. Vind het overigens wel erg lekker ruiken.
Heb van mijzelf ook nog een pijp. Soms rookte ik samen met Jos een pijp.

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
wilrijk

Awel bolletje, dat lijkt me nu echt erg gezellig sé, samen een pijpje roken
;)

Ja Wil maar ik heb de mijne aan Maarten gegeven.;)

Geplaatst

Wat een leuke dingen hoor je hier toch van mensen...
Bol aan de pijp? Schitterend. Ja, ruukt lekker; vast ook wel met dat spul wat Wing erin stopte....?

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...