fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ze samen in de kelder steken? Vraag me af of er een verschil is tussen een puberende jongen of meisje? Viel wel mee jet, hoofdpijn van de zon..mag wel afkoelen nu.Kleedje gekocht maar vind het al niet zo bijzonder meer. Fleur fleur toch.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ik hoop echt dat igor meedoet, en dat ze de moed vind om naar de HA te gaan Enne, zwegt van pubers hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Zo dat was best leuk !Aan het water gezeten, friettentje met vieze patat, maar allá, wel met mn knar in de zon en grasveld voor Zowie om te spelen Eens kijken voor een fijne film vanavond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Moet je je toch in kunnen vinden wil? Mannen blijven toch jongentjes toch? Ben ik nu om liefde aan het vragen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Kan het me helemaal voorstellen jet .De mijn bekijkt me van onder tot boven en rolt dan nog een keer met haar ogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 zwegt is antwerps voor, och zwijg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Nee geen film, dan maar zappen op de bank. Alles goed nog met Sara ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Amai mijn sjokkedeize,...wat dat betekend mag ik niet zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 ofwel ik zal a sebiet is een akketaat tegen awe fretter geven, napsjaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 komaan fleur, ze liggen plat nu in nederland, goed zooooo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 gon nen stop op mijnen teut zette . Heb ik zelf verzonnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Nou ga ik warempel effe zien of het me lukt, de fotoos.... met dank aan Wing!De bedoeling is om te laten zien wat mij de laatste tijd van straat hield.http://img697.imageshack.us/im.../6035/30062060022.jpghttp://img257.imageshack.us/img257/236/30062060023.jpgDe witte wand is klaar, de houten wand nog lang niet.... da's het afbijtverhaal.Grr... doe iets nie goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Joppie, ben helemaal trots.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Bijna goed jet!!!! een mep in je gezicht...de --- zijn hier ook gewoon --- .Dat is een universeel woord denk ik of noemen jullie het iets anders? vleesballetjes ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 1 sterretje te weinig Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 hey Cath, wat een monnikenwerk zeg, chapeau hoor. Kan je straks bij Fleur ook even beginnen Fleurtje, ik moest je een dikke plat op je bek geven van beksie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 inderdaad cathy..Je muur ziet er btw heel knap uit..het groen komt echt goed tot zijn recht! Mooi mooi.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeZitten er hier belgen?? Damn!! Hou daar niet zo van... En nederlanders ook niet:( Maar we hebben hier nog zat buitenlanders hoor.Hier heerst een multiculturele samenleving. Je hebt ze hier voor het uitzoeken. Blank, zwart, geel, geelgroen,(kanariefantjes) rood. En lekker dat die gasten kunnen koken:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Geef ze er nog maar eentje terug wil! Gekkie lieve bekkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Echt, ik vind jullie taaltje helemaal geweldig.Ben soms geneigd ook een beetje zo te gaan schrijven....Dat 'zwegt' bijvoorbeeld, is mooi man....ZWEGT...! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ik hou wel van Nederlanders hoor . Dat zijn buitenlanders toch? Ze wonen buiten mijn land..ah vandaar het woord. Wat is eigenlijk typische hollandse kost? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Goesting... ow, mooi woord... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 zo zijn er nog wel enkele hoor, maar andersom als belg vind ik jullie soms ook heerlijke woordjes hebben.Opdracht volbracht hé fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 oh ja, ik altijd veel goesting. En plezant dat dit is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Veel van het vlaams komt van het frans..zoals trottenet, vatuur, motsjiklet (of is da ni van t fraans?) of of of..hm ken er maar drie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden