Spring naar bijdragen

zondag 4 juli


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 577
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Woman: hoezo zielig? Als dat nodig is om het krabben te voorkomen! Heb ook wel eens katten gehad en kapje nodig, in het begin liepen ze achteruit om uit de kap te komen maar uiteindelijk wennen ze er aan hoor. Is echt niet zielig, je kunt het ze immers niet aan 't verstand peuteren?

Vriendin was niet bereikbaar, heb nu zelf een spoor uitgelegd. Ff thuis want moet liggen dan strakjes eerst honden uitlaten en daarna speuren. Zo, heb ik mezelf lekker iets te doen gegeven :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar de dierenarts wordt een drama trouwens
Poesje is een hypergevoelige poes. Ik denk zelfs dat ze beetje Albino is.
Ze begint nu net beetje haar draai te vinden bij ons. Van de week kwam ze zelfs heel dapper op schoot, terwijl de hond ook in de buurt was. Ze blijft nu gewoon zitten als Zowie aan komt lopen.
Naar de dierarts in zo'n reismand wordt een trauma. Ik kan nu pas net beetje voorzichtig haar onderzoeken zonder dat ze wegloopt. Ze begint me nu net te vertrouwen, en als het wel door stress komt, wat ik zelf denk, dan is zo'n DA bezoek helemaal niet goed voor haar. Dus ik zet nog even de zalmolie door. Zojuist in haar bekkie gedaan, en dat gaat prima. eerst maar eens zien dat ze elke dag dat spul binnenkrijgt.
En de zalmolie is hier aanbevolen door experts dus heb er wel vertrouwen in.

Mupke, kan je niet naar een andere friettent gaan ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ow woman, wat ben jij zachtaardig voor je dieren, ik zal maar niet vertellen hoe een bezoek aan de DA er voor m'n herder uit ziet :$
Doe wat je denkt dat goed is en als je het niet vertrouwt zit er helaas niks anders op.

Hup Mup! Kom gauw trug met die patatten :D!

Ik ga er uit, vanavond veel emails te sturen, ff familie updaten mbt veranderingen enzo.
Mss wip ik nog wel langs. Denk er nog steeds over een rouw-draadje te openen.............
Pfffffff nog even en dan is deze zondag gelukkig weer voorbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Jettebed ik heb van een van de frumleden ImageShack gekregen. Dat is een programma waar je foto's hier mee op het frum kan zetten. Ben je een beetje bekend met hoe je foto's moet downloaden van zo'n programma en hier kan plaatsen? Ik niet. Ik weet nu een beetje hoe het moet maar als iemand anders je kan helpen dan heel graag. Anders doe ik het wel.
Weet je wie je heel goed kan helpen? Dar. Dat is een genie op gebied van comp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
bolletje

Hoi hoi Mupke, ja soms moet je harder roepen om gehoord te worden, maar horen doen we je altijd hoor.
;)



't Was geen schreeuw Bol. Niet eens een ingehouden. Ik moest het even melden en wist echt nog niet of ik mét of zonder bier zou thuiskomen toen ik het schreef. Maar sommige patronen zijn zo gemakkelijk te doorbreken. Ik heb alleen mn portemonnee meegenomen. Dan krijg je de friet is zo'n pruttig plastic tasje mee naar huis.
Voorheen nam ik mn rugtas mee. Daar passen wel een paar flesjes in en niemand ziet het dan (behalve de mevrouw van de cafetaria) :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, ik had je nog niet beantwoord vandaag, maar hier is het dan. Vandaag de 9de dag, mijn vorig en eerste enige record. Morgen een nieuwe antabus, wees maar zeker, want hetgeen ik nu verder ga presteren gaat niet van gisteren zijn. Ondanks mijn beslommeringen blijf ik erg optimistisch (ja, hey, het is Wil wel he), en vind kracht uit dit forum en andere zaken.
Jetset, prachtige hond, ben blij dat je het hebt gevonden. Het delen van foto's kan erg verblijdend werken ;)

Sara, heb ik iets gemist ? Sterkte hoor, kan ik iets doen om je zondag wat op te vrolijken ? Even een salto'tje maken of zo (yeah wright, bel de HA maar alvast) :D

Iedereen hier en komende, stralende zondagavond van me en een dikke pakkerd :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...