bekkie Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Jeps leuke kop verder niet zoveel bijzonders, maar ja smaken verschillen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ik vind m zo zijig Bekkie, so softerdesoft.... en alles klinkt hetzelfde wat ie zingt.Maar ja...smaken verschillen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! ff selectief doof zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Aha golden earring fleur vind ik ook niks. pfff ben ik nu zo moeilijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Owwww, wat leuk, kippevel... kiekeboebelen.... die ga ik onthouden!Weet je, eigenlijk dacht ik dat Wil nog bezig was met zijn reactie op de Goesting en dat ie daar dus van ging kiekeboebelen...hahaha.Haaahahahahaha.... o wat lekker dom weer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Jij bent moeilijk bekkie..laat ons dit gezegd zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Goh nooit eerder gehoord, Als ik mezelf maar snap toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 oh hij kan wel degelijk van de goesting kiekeboebelen krijgen cathy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ow, ben ik nu uit de gunst bij Fleur en Bekkie.Of: was ik er eigenlijk wel in?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 De fritjes komen er aan mensen, dus ben ik er mee weg. Sayonara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Waarom denk je dat cathy omdat je doe maar leuk vind? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Take care Willeke en blaf niet te hard ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Helemaal in cathy . Maar heb nu mijn twijfels Ben maar aan het grappen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Nou als frank s'morgens met zo'n zwoele stem zegt dat de koffie klaar is krijg ik ook kiekeboebelen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Cathy je moet dat spul er flink dik op smeren met een kwast en dan wachten tot de verf gaat bobbelen zeg maar. Maar ik vraag me af of je alles moet doen of dat je de rest niet af bijt maar goed schuurt dat als je er over heen schildert je die overgang niet zien. Als de verf nog goed gehecht zit is het volgens mij zelfs beter als je hem er op laat zitten. Misschien een vraag voor Wingemans.Aha ik zie dat Wing al een antwoord gegeven heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 whoehahahahahaha..you are killing me bekkie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ja dan heb je toch geen moeite om uit bed te komen of om er juist in te blijven met de koffie dan alez Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Goeie tip Wing; korrel 60 of 80... ga ik onthouden.Ben wel zat van dat wandje, want zit daar nu juist (al jaren) vanuit de wk tegenaan te kijken.Buurman betaalt gelukkig in de kosten mee!Ik voel me wel een beetje een prutser hoor, maar goed, eenmaal begonnen maak ik de dingen altijd wel af.Ik ben trouwens enorm verbaasd dat het nog maar steeds zo warm blijft!Middagdutje gedaan - ook nog - veel in de auto gezeten richting hunebedden en weer terug.Verder maar binnen gebleven.Wat doe jij op zo'n zondag Wingchun? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 quote: Originally posted by: wilrijkZeg die zanger van doe maar was dat niet Henny Vrienten ?? prachtige stem heeft die man, heerlijk accent ! Nee die jullie bedoelen is zo'n rare gogomobiel. Hij is geloof ik iets in de letterkunde. Komt uit Utrecht. Zo'n rare met een beetje melkboerenhondenhaar, een bril op en praat altijd zo ofdat hij alle wijsheid in pacht heeft. Ik vind het een lummel zonder mme.Hij zingt in dat liedje ook iets over de maan. En belgië want dat landje is zo schoon of zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Pff Bol, ik was idd niet van plan het vaker dan 1 x te gaan verven hoor.Nee, ik snap het nu... Gut, ik heb eigenlijk best veel geverfd altijd, maar hmm, miss niet altijd zo handig bezig geweest.Wat leer ik weer een boel hier!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Bolletje Henk Westbroek bedoel jij die is van het goede doel. Wil bedoelde idd henny vrienten van Doe maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 JJJJJJAAAAAAA Wenk Hesterbroek.(grapje). Even wachten ff m'n vinger achter in m'n strot duwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ah die ken ik ook...het goede doel..Ken er eigenlijk nog best veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Gaat bolletje nu kotsen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden