bolletje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Cathy dat is inderdaad geen kattenplas waar je aan begonnen bent. Kon je er niet gewoon overheen verven? Er zat zo te zien maar één laag op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ik heb goesting heeft wel een hele rare bijklank wil...Er is een verschil in ik heb goesting en ik heb goesting in (verder in te vullen)Grrrrrrrrrroooooooooooooooooot verschil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Hutspot met klapstuk. Das stampot met wortels en uien en als vlees een stuk varken. Daarna uit de buurt van anderen blijven.Of boerenkool met worst. maar dan de enige echte. mmmmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Dus zeg nooit gewoon ' ik heb altijd goesting' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Wel stuk van het varken juist bolletje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeVeel van het vlaams komt van het frans..zoals trottenet, vatuur, motsjiklet (of is da ni van t fraans?) of of of..hm ken er maar drie? Portomonee, paraplu, trottoir. Nee ik spreek een aardig eindje over de grens hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Gadver...verslagen door een nederlander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ja waar zit dat stuk. Ik geloof bij de achterham. Er moet in ieder geval flink wat vet aan zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 das nog geen loemp ding hé.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Tja, als een Belg zegt: ik heb goesting, dan bedoeld hij alleen maar......dat Anders zegt hij: ik heb goesting in ne cremeglace bijvoorbeeld, navenant wat hij wil hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 weer twee woorden van het frans wil!! Gij klein deugnietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Denk dat wij belgen eens een keertje een weekend in Nederland moeten gaan vertoeven..Kan best grappig worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Je hebt het gezien ? Goed zo, we gaan goed hé. Hoe heet dat taalspelletje nu weer tussen de belgen en de nederlanders ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 tien voor taal? Geen idee.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Tien voor taal ja, Hey Fleurie lig in een deuk om dat stomme taaltje:) Wil sloof je niet zo uit ouwe charmeur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Frank Boeijen vond ons zelfs bijzonder..Hij had zijn twijfels over België..of was dat diene kerel niet?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 stom stom??? Olapola Wij hebben meer voornamen dat Kees hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Nee was het goede doel fleurie bij de les blijven hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ik heet ook geen Kees:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Fleeeuuuuuurrrrrr, lig hier plat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 goeje ze wer wat binne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Hahaha, lekker bezig jullie.Ik ook.... tss, ready for a strange picture?http://img535.imageshack.us/img535/9395/imm02021.jpgVoor wie verkoeling zoekt bij mij in de achtertuin....De impossante boom heeft trouwens het loodje gelegd helaas.Maar snappen jullie dat ik niet weg wil van deze mooie plek??Bol, je hebt gelijk, het was maar 1 laag, maar ja, ik ben nu eenmaal begonnen hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Kees is wel een typisch hollandse naam toch? Of is dat zooooooooo passé zoals mijn dochter zou zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ik krijg er gewoon kiekeboebelen van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Wow die tuin is groter dan mijn huis..Misschien moet ik in je tuin komen wonen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden