fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 En wat toch met honden en katten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ja Ping ze zijn leuk he?Kan er al bijna geen afstand meer van doen.Maar ja het worden er teveel!Mooie katjes heb jij ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Unknown22 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ik ben al mijn vriendinnen kwijtgeraakt doordat ik alleen tijd had voor mijn vriend. Ik heb gewoon geen zin in real life contact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Dan heb je toch de keus tussen twee dingen unknown.Ik durf te wedden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Dus ben je volledig opgegaan in je vriend. Je bent ze niet kwijtgeraakt..je wou ze gewoon niet meer.Nog steeds niet lijkt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Moeilijk hé Unknown? Ik kan me voorstellen dat je je daar heel rot bij voelt. En dat je je terug wilt trekken uit heel die rotsfeer die er in huis hangt. Ben je verdrietig op dit moment of kwaad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Fleurtje,Unknown is nog maar net hier aangemeld. Heb je bij wie is wie gelezen?Ze is een moedig jong meisje.Denk dat het nu erg belangrijk is om haar positief te antwoorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Eerst ff de regels lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 quote: Originally posted by: Unknown22Ik ben al mijn vriendinnen kwijtgeraakt doordat ik alleen tijd had voor mijn vriend. Ik heb gewoon geen zin in real life contact. Hé Unknowntje,Ik heb ook niet zoveel vriendinnen. Ga eigenlijk pas sinds kort pas weer een beetje met een paar meiden om, maar sta nog altijd niet te juichen om sociale contacten te onderhouden - zoals ik het nu nog noem.Heb me zolang op de fles gericht dat dit nooit nodig was en ook veel minder leuk. Maar ja, ik moet vanaf nu toch ook het huis uit anders houd ik het niet drinken nooit vol.Zullen we daarom (in ieder geval) online vriendinnen worden:)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ik ben positief madelief...Heb wie is wie niet gelezen toegegeven..lees alleen de woorden hier. Daar reageer ik op. Ik interpreteerde ze dan waarschijnlijk verkeerd.Niet meer of minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ik hou ook niet zo van de tik op de vingers... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Unknown22 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik me voel..PogingZoveel: Wat bedoel je daar precies mee? Is daar een tool voor of iets dergelijks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Nou ja, dat bedoel ik meer in de zin van dat ik zal proberen je zo goed mogelijk te ondersteunen. Ik ben ook nog relatief jong en vanaf vandaag begint voor mij (weer) het niet-drinken. Misschien kunnen we dan een beetje 'samen' de strijd aangaan. Ben al wel ervaren in het stoppen met drinken, helaas was het telkens geen blijvende stop.Mijn ouders drinken trouwens ook dagelijks, vermoed dat mijn vader ook alcoholist is, én ik heb dus ook al ruim tien jaar geen zin in sociale contacten gehad.Eventueel kan je me dan altijd een persoonlijk berichtje (pb) sturen, dan zal ik daar zo snel mogelijk op reageren. Je kunt mij pb'n door op het slotje rechts bovenin te drukken in een bericht van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Dus een vogel is geen mus..Unknown..ik heb je wie is wie gelezen. Toch vraag ik me af waarom je je op een bepaald moment hebt afgekeerd van je vriendinnen. Je zegt geen zin te hebben in real life contact. Ik veronderstel dat je daarmee bedoelt dat je de wereld tussen jou en je vriend het veiligste vond. Eigenlijk ook geen zin had in vriendinnen..Kan ik begrijpen Of lees ik het gewoon fout? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Straks yogaPrettig Eerst even fruit eten Tot vanavond lieve mensenVandaag laat ik de eerste staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Unknown22 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Fleurtje, het was geen bepaald moment.Het was een fase van ongeveer 2 jaar waarin ik dolverliefd was op mijn vriend en hem elke dag wou zien waardoor ik mijn vriendinnen heel weinig zag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Mond vol tanden...Alhoewel er ontbreken er een paar PP...Het gaat me niet over wat je nu zegt alhoewel het bij sommigen nu zo over zou komen aangezien ik nu reageer op je berichtje (wordt ingewikkeld hé)Who cares..Ik heb je reacties altijd wel gemogen maar dat is niet ongeweten (klopt dit?). Je draait het net altijd iets anders. Like me..ongeveer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Poging een duim omhoog voor jou meid. Geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Kan het zijn dat je voor een tweesprong staat unknown?Het is normaal dat mensen zich ontdoen van iemand als ze merken dat er weinig terugkomt..het is niet jouw schuld maar ook niet die van je vriendinnen. Zo werkt het gewoon. Toen je zei dat je eigenlijk niet bent voor real life contact leek me dit vreemd..Volgens mij voel je je in de steek gelaten..en weet niet waar je heen lopen moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Een leerpunt voor mij PP..Alleen besef ik nog altijd niet goed wanneer ik er over ga. Damn me!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 @Unknown22: heb je een pb teruggestuurd!Zo zit ik even propvol van al het ongezonde lekkers dat ik naar binnen heb gewerkt. Mijn lichaam is het natuurlijk ook niet meer gewend om zoveel vast voedsel binnen te krijgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Niemand stuurt mij een pb Is altijd zo dubbel als iemand roept 'hey heb je een pb gestuurd'..iedereen vraagt zich automatisch af wat er juist instaat toch?Komt mup niet meer terug?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ik wil je best een pb sturen hoor fleurtje. Komt 'ie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Je gaat toch niet janken in de pb he poging? Mijn zakdoekjes liggen in de was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 I think I like Pb's ..Om niet in herhaling te vallen en toch te doen...Waar zit Mup?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden