Spring naar bijdragen

maandag 19 juli

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 512
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
Unknown22

Ik ben al mijn vriendinnen kwijtgeraakt doordat ik alleen tijd had voor mijn vriend.

Ik heb gewoon geen zin in real life contact.

Hé Unknowntje,

Ik heb ook niet zoveel vriendinnen. Ga eigenlijk pas sinds kort pas weer een beetje met een paar meiden om, maar sta nog altijd niet te juichen om sociale contacten te onderhouden - zoals ik het nu nog noem.

Heb me zolang op de fles gericht dat dit nooit nodig was en ook veel minder leuk. Maar ja, ik moet vanaf nu toch ook het huis uit anders houd ik het niet drinken nooit vol.

Zullen we daarom (in ieder geval) online vriendinnen worden:)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, dat bedoel ik meer in de zin van dat ik zal proberen je zo goed mogelijk te ondersteunen. Ik ben ook nog relatief jong en vanaf vandaag begint voor mij (weer) het niet-drinken. Misschien kunnen we dan een beetje 'samen' de strijd aangaan. Ben al wel ervaren in het stoppen met drinken, helaas was het telkens geen blijvende stop.

Mijn ouders drinken trouwens ook dagelijks, vermoed dat mijn vader ook alcoholist is, én ik heb dus ook al ruim tien jaar geen zin in sociale contacten gehad.

Eventueel kan je me dan altijd een persoonlijk berichtje (pb) sturen, dan zal ik daar zo snel mogelijk op reageren. Je kunt mij pb'n door op het slotje rechts bovenin te drukken in een bericht van mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus een vogel is geen mus..
Unknown..ik heb je wie is wie gelezen.
Toch vraag ik me af waarom je je op een bepaald moment hebt afgekeerd van je vriendinnen. Je zegt geen zin te hebben in real life contact. Ik veronderstel dat je daarmee bedoelt dat je de wereld tussen jou en je vriend het veiligste vond. Eigenlijk ook geen zin had in vriendinnen..Kan ik begrijpen
Of lees ik het gewoon fout?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mond vol tanden...
Alhoewel er ontbreken er een paar ;)
PP...
Het gaat me niet over wat je nu zegt alhoewel het bij sommigen nu zo over zou komen aangezien ik nu reageer op je berichtje (wordt ingewikkeld hé)

Who cares..
Ik heb je reacties altijd wel gemogen maar dat is niet ongeweten (klopt dit?). Je draait het net altijd iets anders. Like me..ongeveer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan het zijn dat je voor een tweesprong staat unknown?
Het is normaal dat mensen zich ontdoen van iemand als ze merken dat er weinig terugkomt..het is niet jouw schuld maar ook niet die van je vriendinnen. Zo werkt het gewoon. Toen je zei dat je eigenlijk niet bent voor real life contact leek me dit vreemd..
Volgens mij voel je je in de steek gelaten..en weet niet waar je heen lopen moet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...