will Geplaatst 21 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Eks, ik wist begot nie da ge van angtwaarpe zijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Beksieeeeee, van een leuke verrassing gesproken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 aha ik begreep eksie bijna..verontrust me . Gien gedacht van wor da gij zijt Ga ik nog ff aan moeten wennen wijfie . Ge wordt toch ni ineens ne vent hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Bekkie :heart:kgeloof er geen sjokkedeize van kip!! ged ze allemaal in a eige kas gelagen ja!! Grrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Will:Dà hedde nie goe, mar baj du rà à nd von Broabant lekt ut er un bietje op denk....Ha Bekkie:Lang niet gezien? Gaat alles goed verder? Verhuizing vlot verlopen?Wijffie:Wel ff wennen hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Jûn!No kin ik ek wol in staaltstjeyné romte pruttelje mar ik woedochs efkes sizze Ekster dat ikdyn underskriuwen wol leie mei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Hoi hoi ekstertje ja hoor alles achteraf vlot verlopen alleen ga ik nooit meer verhuizen met deze hitte, maar dat wisten we niet van tevoren.Zo'n verrassing moet het niet zijn toch Wil;) Je was als eerste op de hoogte wanneer ik weer internet zou krijgen.En Fleurie kennen we ook gewoon normaal kleppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Mar it is fansels inBelgieske jierdeiBei dizze lokwinske! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Marjo:Ut Friesk kan ik un liets bietsje verstoan. Us mem war Friesk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Dan is it boadskipoerkaam tinkt meOkay!Go on with the show! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Bekkie:Verhuizen...ik hou er niet van. Het wordt pas leuk wanneer je kunt inrichten en schuiven met je spulletjes vind ik. De eerste nacht in een nieuwe slaapkamer vind ik ook altijd wel kicken. Is je huis een beetje naar je zin nu of moet er nog veel gebeuren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Ik begreep Marjo eerder ook al niet . just kidding my dear..Tieners liggen in bed..vreemd...héél vreemd want geheel vrijwillig..Hmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Marjo: Fansels;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 kiekeboebbelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Mijn huisje is helemaal naar mijn zin Ekstertje, wel nog wat kleine dingen doen maar dat komt wel, eerst maar eens ff uitrusten. Komt goed daar ben ik van overtuigd.Hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Truut in pakskes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Begreep dat Suusje er ook even was....Suus:Mocht je soms lezen? Heel veel sterkte bij wat je ook te dragen hebt! Hoop dat het met je ogen ook beter gaat ondertussen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Goed bekkie...Ben nu ff 2 kinderen in bed mikken...ben zo terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Je bent getraind bekkie..I am soo lucky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Ligt mijn dochter me te sms-en vanuit haar slaapkamer..Nou DUH? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Getraind? Why are you lucky? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Enne, Frans vergeet er niet aan te denken dat je morgenochtend een stuk frisser opsaat zonder een kater Sterkte vanavond, ik hoop echt voor je dat het lukt. Even doorbijten hoor, nuchter is best leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 In verhuis beks .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Fleur, Ekster Bekkie gefeliciteerdmet de nieuwe woning! Nou hoop ik zo datWoman iets Surinaamsgaat zeggenEn Adam ook iets verbluffends Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Ben ik weer! Is dat snel of is dat snel:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden